Haha en ik zie nu dat er geurkaarten staat, dat moeten geurkaarsen zijn!!! Wtf zijn geurkaarten.
Extra info
Het meeste staat denk ik al in m’n collage. Sokken maat 38/39. Ik vind gouden details in m’n interieur wel leuk, maar qua sieraden draag ik liever zilver. Oorbellen liever niet, want mijn gaatjes ontsteken non stop. Armbandjes vind ik heel leuk, maar dan wel lekker simpel. Als je iets met een initiaal wilt geven, dan een R of/en een S. Ketting heb ik standaard al om, maar een mooie lange met verschillende kettingen in 1 vind ik ook leuk. Zoals dit:
Qua kleertjes ook liever geen roze dingen. Ze dragen vooral geel/grijs/tijgerprint haha. Soms ook wel roze, maar dan echt licht en niet van dat zuurstok. En zonder tekst.
(Verder ben ik niet veeleisend)
Sokjes voor hen mogen ook (baby maat >14 en peuter maat >23), sokjes mogen van mij zo gek mogelijk 
Oh en I love food. Alleen mag ik nu geen melkproducten 
 dus dat is wel een beetje lastig
Als je verder nog vragen hebt dan kn je die altijd sturen via secretsanta.

Voetbal (Feyenoord) 
 en woon in Nieuwginna met vriend en twee katten. Ik ben sinds maart vegetariër en sinds de zomer 80% vegan. Ik geef les op een middelbare school en lees daarvoor veel. Ik wil nog steeds een geitje (omg op mezelf) maar heb nog steeds een te kleine tuin. Verder hou ik van hysterische sloffen (maat 39, of 40 als ze klein vallen en vaak vallen ze klein), losse thee (liefst groen), Engelse (tweeedehands) boeken, wil heel graag een keer een shampoobar proberen, hou heel erg van scrub bars, geurkaarsen in natuurlijke geuren (maar niet vanille of zoet), hou van plantjes en vooral gekke potjes, natuurlijk/vegan/verpakkingsvrij, en chocola doet het ook altijd goed. Ik heb puur ook leren waarderen dus nu vind ik alles lekker. En geitjes <3 oja en ik vind het leuk om iemands lievelingssnoep te proberen! Tenzij het drop is haha.
) , chocolade , Beyonce, mat zwarte mokken, Harry Potter , kleuren op nummer , sokken,