Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Wow ik krijg echt een acute identiteitscrisis als ik dit allemaal zie. Heb me in een opwelling opgegeven maar heb geen idee wie ik ben en wat ik wil laat staan dat ik dat kan samenvatten in een flashy collage.
Haha. Maar oke ik heb nog 2 weken om dat te bedenken dus komt goed.

15 likes

Zelfs als organisator en al jaren lang deelnemend aan Secret Santa en Bunny heb ik dit probleem :laughing:

2 likes

Woow jullie maken echt mooie collage’s! Dit is de mijne:

Best lastig om zo overzichtelijk duidelijk te maken wat je leuk vindt en wie je bent.

Hier nog wat extra info:

Ik ben Anne, 31 en ik woon sinds kort in Breda samen met Kroepoek, mijn kat. Ik ben net begonnen met Ukelele spelen, dus een klein handboek of akkoordenboekje zou wekom zijn! Ik zag bij iemand anders Winnie the Pooh voorbij komen en bedacht me dat ik er daar ook wel eens wat van zou willen lezen. En ja, edelstenen, chai tea en geurkaarsen zijn altijd goed.

Je mag me ook gewoon verassen, vind ik hartstikke leuk! Misschien wel handig om te weten, ik hul mijn huis en lichaam vooral in aardetinten en goud. Ik deel heeeeel veel over mezelf online, op mijn blog en social media. Als je daar nieuwsgierig naar bent kan je terecht op mijn website, die is te vinden via mijn profiel. (Ik zet 'em niet hier i.v.m. vindbaarheid.)

Dit is mijn eerste keer en vind het echt een beetje spannend! Heel tof initiatief, thanks @Chesirecat voor het organiseren!

12 likes

Haha en ik zie nu dat er geurkaarten staat, dat moeten geurkaarsen zijn!!! Wtf zijn geurkaarten.

Extra info

Het meeste staat denk ik al in m’n collage. Sokken maat 38/39. Ik vind gouden details in m’n interieur wel leuk, maar qua sieraden draag ik liever zilver. Oorbellen liever niet, want mijn gaatjes ontsteken non stop. Armbandjes vind ik heel leuk, maar dan wel lekker simpel. Als je iets met een initiaal wilt geven, dan een R of/en een S. Ketting heb ik standaard al om, maar een mooie lange met verschillende kettingen in 1 vind ik ook leuk. Zoals dit:

Qua kleertjes ook liever geen roze dingen. Ze dragen vooral geel/grijs/tijgerprint haha. Soms ook wel roze, maar dan echt licht en niet van dat zuurstok. En zonder tekst.
(Verder ben ik niet veeleisend)
Sokjes voor hen mogen ook (baby maat >14 en peuter maat >23), sokjes mogen van mij zo gek mogelijk :grimacing:

Oh en I love food. Alleen mag ik nu geen melkproducten :cry: dus dat is wel een beetje lastig

Als je verder nog vragen hebt dan kn je die altijd sturen via secretsanta.

8 likes

Hahaha ik wil jou! Sowieso dat je geurkaarten krijgt van me :joy::heart_eyes:

1 like

Haha als ze dan maar naar vanille ruiken :joy:

1 like

Dit voelt als een uitdaging :joy:

8 likes

Samenvatting

Hoi hoi, ik ben Veertje, 32 jaar, ik werk als bewindvoerder en woon samen met mijn lieve katten Ronja en Birk in het mooie Brabant.
Ik ben gek op kerst en een leuke hanger voor in de boom, kerstthee, of een lekkere (kerst)geurkaars/(kerst)waxinelichthouder zou ik hartstikke leuk vinden.
Ik hou heel erg veel van lezen en (tweedehands)boeken. Met een van jouw favoriete boeken zou je me heel blij maken.
Ook ben ik heel benieuwd naar jouw favoriete recept en jouw favoriete kerstliedje(s).
Ik ben op zoek naar een leuk armbandje voor bij mijn horloge

maar heb hiervoor totaal geen feeling, wellicht heeft mijn santa dat wel :wink:
Verder vind ik iets voor mijn interieur altijd fijn (Ik hou van wat rustiek/veel groen/schotse ruit)
Waar ik niet van hou is chocolade.

9 likes

Ik ben niet echt creatief, maar dit is wie ik ben :slight_smile:

9 likes

Over mij

31 jaar / Getrouwd / Zoontje (juli 2017) / Fotograaf
Vegetariër / 1 Poes

Dol op:
Koffie / Koffie / Koffie (zie: zoontje)(heb maler en vind het altijd leuk nieuwe bonen te ontdekken).
Pure chocolade / Lush (karma/bloemig) / Polaroid / Wandelen / Pins / Katten / Engelse thee / Planten (zij niet zo dol op mij) / IJsland / Kaarsen / Bordspellen / ‘Hipster’-stijl

Niet dol op:
Xenos wijsheden / Gitters / Noten/pinda (allergie) / Teveel frutsels / Nagellak / Flow / Sieraden / Bad (nouja, wel dol op maar heb het niet)

Ik ben niet goed in momenten van ontspanning voor mezelf pakken (zie: zoontje) en vind als ik verlanglijstjes maak altijd “dat ik toch niks nodig heb”. Lieve Secret Santa, verras jij me door het tegendeel te bewijzen? <3 Ik kan wel een leuk/ontspannen/verrassend/opwekkend pakketje gebruiken!

Bij vragen stel ze gerust!

(Ik was enthousiast weer plaatjes aan het zoeken maar toen keek ik even en was het grootste deel exact hetzelfde als vorig jaar. Even die grotendeels in herhaling dus haha)

10 likes

Aaah ik krijg hier echt weer zo’n kerstvoorpret van! Net m’n lootje gekregen en m’n vingers jeuken al.

Extra
  • vergeten er in te zetten maar ik ben dol op kerstversiering mits goud.
  • ik kook vooral Aziatisch en Zuid-Amerikaans, dus een spicy marinade of bijv een kruidenpasta is altijd een hit.
  • m’n huisdieren eten vers vlees en snacks ook het liefst op basis van vlees, dus zonder graan.
  • ik hou niet zo van vetplantjes en cactussen.
  • naast goud en donkergroen hou ik ook van oud roze, voor mezelf en het huis
  • in deze kleuren heb ik ook een tekort aan wantjes, mutsen en sjaals!

Instagram:
Persoonlijke account is poubelles
Account voor m’n macrame en planten is twistedtwistedamsterdam

9 likes

11 likes

Schandalig, als organisator nog niks gepost. Super leuke collages tot nu toe, leuk om jullie een beetje te leren kennen!

(En als ik probeer mijn collage te posten, valt de helft weg. Lekker bezig Jeminae)

3 likes

Samenvatting

Jeminae

31 jaar – getrouwd – zoon van 2 jaar, tweede kindje onderweg (Februari 2020)

Werkzaam als jeugd-en gezinsprofessional in de ambulante hulpverlening

:heart: Voetbal (Feyenoord) :heart: Turnen :heart: Formule 1 :heart: Muziek (bijv Green Day) :heart: Series (bijv NCIS, Gilmore Girls, ziekenhuisseries) :heart: Films (bijv Harry Potter, A beautiful mind, Intouchables) :heart: Felle of donkere kleuren :heart: zure of zoute snoep :heart: herfst en winter :heart: oversized kleding :heart: beanies :heart:

Wat krijg ik graag:

  • Iets voor mijn zoon (kledingmaat 92, dol op boekjes, auto’s/vrachtwagens/treinen/dieren
  • Iets voor de baby (nog niet bekend of het een jongen of meisje is)
  • Recepten (voor bijv taart of avondeten)
  • Boek (thriller of waargebeurd, tweedehands en engels is prima!)
  • Simpele zilveren sieraden (bijv lange of dubbele ketting)
  • Poster of kaart met tekst (liever grappig dan zoetsappig)
  • Toilettasje (bij vorige bevalling werd ik uitgelachen omdat ik mijn verzorgingsspulletjes in een plastic tasje had :P)
  • Iets om te doen tijdens mijn verlof (puzzelboekje, puzzel bijv)
  • Cd van Ludovico Einaudi (mag tweedehands!)

Voel je vrij om af te wijken van dit lijstje, ik hou van verrassingen!

Liever niet:

Make up/Fotolijstjes/(geur)kaarsen/shampoo/douchespul/Lush/gouden sieraden

https://nl.pinterest.com/BarST166/

11 likes

Verhaal

Hoi, ik ben Bertie, 30 :sob: en woon in Nieuwginna met vriend en twee katten. Ik ben sinds maart vegetariër en sinds de zomer 80% vegan. Ik geef les op een middelbare school en lees daarvoor veel. Ik wil nog steeds een geitje (omg op mezelf) maar heb nog steeds een te kleine tuin. Verder hou ik van hysterische sloffen (maat 39, of 40 als ze klein vallen en vaak vallen ze klein), losse thee (liefst groen), Engelse (tweeedehands) boeken, wil heel graag een keer een shampoobar proberen, hou heel erg van scrub bars, geurkaarsen in natuurlijke geuren (maar niet vanille of zoet), hou van plantjes en vooral gekke potjes, natuurlijk/vegan/verpakkingsvrij, en chocola doet het ook altijd goed. Ik heb puur ook leren waarderen dus nu vind ik alles lekker. En geitjes <3 oja en ik vind het leuk om iemands lievelingssnoep te proberen! Tenzij het drop is haha.

8 likes

Hoi! Ben ontherun, 31 en woon alleen in Utrecht.
Hobby’s heb ik niet echt!
Wat ik graag doe is films kijken , lezen , koken , reizen ennn slapen. Hou enorm van eten vooral Tony’s en propercorn!
Dingen waar ik niet van hou ; droge koekjes, kruidnagel, pittige dingen en bananenchips.

Waar ik wel van hou of graag krijg;
Dikke katten ( heb er zelf geen :weary:) , chocolade , Beyonce, mat zwarte mokken, Harry Potter , kleuren op nummer , sokken,
kaarsen en recepten!

Collage vorig jaar

4 likes

Verdere info

28 jaar/ woon samen / dochter (juli 2018) / personeelsplanner

Leuk/hier geniet ik van:
Lush (kerst of iets anders)/Kinderchocolade/Wandelen/Series kijken of lezen onder een dekentje op de bank/Kaarsen met kerst/warme geuren/mooie voorlees/prentenboeken/Bakken/In bad gaan/Slapen/warme chocolademelk/maskertjes

Niet leuk:
Nagellak/make up/sieraden/quotes/pure chocolade/fruitthee/zoete en fruitgeuren

Ik vind het heel lastig om aan te geven wat ik zou willen hebben. Want eerlijk; ik heb alles al en ben tevreden. Ik vind het leuk om een ontspanningspakket te krijgen, iets waarmee ik tijd voor mezelf kan pakken. Ik heb geen bad, maar vind badspullen wel lekker. Je mag ook iets voor mijn dochter kopen; maat 86 heeft ze. Ik geef je de vrije hand, kijk naar je eigen favorieten en maak er wat leuks van. Ik hou van Kerst, dus zie je ergens een mooie glazen kerstbal (doorzichtig of donkerrood) dan hou ik me aanbevolen!

In de andere topics van voorgaande keren, kun je ook mijn collages vinden.

7 likes

Ik hoop dat de collage er een beetje oké uitziet haha.

Samenvatting

Hi, ik ben Desalnietteplus! Ik ben 24 jaar en woon momenteel in Kopenhagen voor 1 a 2 jaar voor mijn master. Aangezien ik tijdelijk in Kopenhagen woon heb ik niet heel veel spullen, dit komt ook omdat ik in een mini studio woon en alles in Kopenhagen extreem duur is haha. Ik hou heel erg van de natuur, lezen en koken. Ik koop veel tweedehands, eet vegetarisch en probeer voor een hoop huishoudelijke spullen een duurzamere optie te vinden.

Dingen die ik tof vind om te krijgen zijn: geurkaarsen (ik houd van kruidige geuren zoals bergamot, jasmijn, patchouli, musk, cedar wood), losse thee (zolang het maar niet zoet is), sokken in een effen warme kleur (maat 41), lippenstift, boeken (ik ben fan van oa Murakami en heb alles van hem gelezen), sjaaltjes voor in mijn haar, (pure) chocolade, duurzame sponsjes/doekjes en schoonmaakspullen, klei (zoals dat DAS klei om een borstenmok te kleien), toffe borden/schalen, grote mok, gedroogde bloemen, Aziatisch/Mexicaans eten, disco/soul lp’s, zelfgemaakte dingen en jouw favorieten!

6 likes

9516f6bf12573b944db78b801348e887_500_1

Summary

Hoi Santa! Ik ben Robin_Sparkles, 24 jaar en ik woon samen met mijn vriend en kat. Hobby’s kan ik het niet noemen, maar in mijn vrije tijd klets ik graag bij met vrienden en familie, doe ik leuke dingen met mijn vriend, leer ik steeds beter koken, lees ik, kijk ik series, game ik, maak ik mijn huis gezellig en ben ik bezig met beauty. Hieronder heb ik een lijst gemaakt van likes/dislikes, maar ik ben ook heel erg benieuwd naar wat jij leuk/fijn vindt en wat jouw favorieten en aanraders zijn.

Ik hou van:
De herfst/winter
Woonaccessoires
Geurkaarsjes die bij de herfst en winter passen
Koken
In bad gaan
Simpele zilveren sieraden
Subtiele lipkleurtjes
Lezen
Chillen onder een dekentje
Warme dranken
(klein flesje) wijn
Zelfgemaakte dingen

Ik hou niet van:
Sinaasappel en lavendelgeur
Spullen voor het gezicht (moeilijke huid)
Goud
Pure chocolade

6 likes