Collage- en fototopic Secret Santa 2019

In dit topic kun je je collage posten! Zorg dat je collage er voor 3 november in staat. Veel succes met inspiratie opdoen!

5 likes

Laat ik maar het spits afbijten. Er mist een T maar ik zit er niet zo mee??

16 likes

Steel m’n shine maar weer @anon42392789 :sob:

Ik merk dat ik een beetje hebberig overkom, maar dit ben ik echt niet hahaha! Het is meer dat ik weet dat ik een andere smaak dan de meesten hier heb. En je mag zo creatief mogelijk zijn hoor :sweat_smile:

12 likes

Samenvatting

Wat meer info:

  • 24 jaar
  • werkt in de horeca

Like:

  • Mintgroen en Okergeel
  • Mickey and Minnie mouse
  • Chocolade (liever geen noten)
  • Chips (Liefst:Patatje Joppie)
  • Spelletjes

Liever geen: Make-Up,Verzorgingsproducten en sieraden.

Ps:Nog 15 berichten te gaan!

14 likes

Secret%20Santa
Hoop dat ie zo duidelijk is, hij lijkt onscherp?

Anyway, toelichting:

Over mij

Ik ben 27, net afgestudeerd in communicatie en net geëmigreerd naar Antwerpen vanuit Utrecht. Ik hou van lekkere geurkaarsen, zoek nog van die echte herfst/winter geuren, maar ik houd niet van appel/kaneel of vanille, dus dat is nog best lastig te vinden. Verder ben ik tweelingen van sterrenbeeld en ben ik een sucker voor alles wat met horoscopen en ‘gemini’ te maken heeft. Van mooie schaaltjes met gemini erop tot boekjes erover. Nu ik er aan denk, ik hou ook heel erg van Enneagram, dus als je daar een tof boek over kan vinden lijkt me dat ook leuk!
Ik start als het goed is binnenkort met m’n eerste volwassen job dus het lijkt me leuk om m’n eigen kantoormok te hebben. Mag een grappige of gekke mok zijn, liefst lekker groot. Ik houd van gouden sieraden, en alles met zonnetjes en maantjes vind ik leuk. Ik ben nog op zoek naar deze stippenbegonia dus als je hier een stekje van vindt… andere plantjes zijn ook welkom, behalve de pannenkoekplant want die groeit al helemaal wild bij ons haha. Oh en dingetjes van Rituals in de Happy Buddha of Hammam geur vind ik ook altijd goed. En DIY cadeautjes ook!

Liever niet: fotolijstjes, maskertjes en sokken, die heb ik al veel ;-). Maar verder vind ik alles leuk, als er maar aandacht in zit :slight_smile:

Socials

Wil je me nog beter leren kennen, check dan mijn blog en insta:
https://lastdaysofspring.com/
https://www.instagram.com/lastdaysofspringblog/

13 likes

14 likes

Tadaaaaa!

Extra info

Ik probeer steeds wat duurzamer te leven. Zo eet ik vrijwel alleen nog vega, veel vegan en probeer ik minder fast fashion te kopen. Ik word dan ook blij van vintage vondsten of dingen die je zelf maakt. Prulletjes van Xenos/Blokker etc vind ik om bovengenoemde reden wat minder. Hoofdkleuren in mijn interieur zijn flessengroen, okergeel en goud. Zelf draag ik graag zwart.

Oh ja! Wat in mijn collage niet staat maar nog een aantal dingen waar ik van hou zijn: speciaalbiertjes drinken, vintage (kerst) LP’s draaien, planten, taarten bakken en ik probeer steeds vaker yoga te doen.

Voor meer beeld rondom mijn stijl en verlanglijstje kun je hier mijn Pinterest checken. Maar nogmaals, ik hou van verrassingen!

15 likes

Hier mijn collage!

Toelichting

Hoi allemaal! Ik ben Andreya, ik ben 23 jaar en kom uit een plaats in Noord-Holland. Ik werk als schuldhulpverlener voor een gemeente in Noord-Holland, en woon nog bij mijn ouders.

In mijn vrije tijd doe ik graag aan borduren, kleuren, naar de film gaan en heb ik regelmatig spelletjesavonden met vrienden.

Wat ik dit jaar graag zou willen ontvangen in mijn pakketje is het volgende:

  • een bordeauxrood/ donkerrood nagellakje. Ik ben al een tijdje opzoek naar zo’n kleurtje, maar heb de ideale nog niet gevonden
  • een mok (graag zonder tekst, kleur maakt me niet uit) voor werk
  • een paar kerstsokken
  • Iets van Harry Potter, ben groot fan
  • Een fijne boekenlegger
  • Jouw favoriete instant chocolademelk. Vind dat altijd heerlijk met kerst, en in de wintermaanden
  • Iets van borduurgaren, of andere borduurspulletjes. Ik ben dol op borduren en wil graag meer mee doen. Mijn favoriete webshop is irisborduurt.nl!

Andere dingen die ik nog zou willen hebben, maar niet op de collage staan:
Handcrème, zeep, bodybutter, iets van makeup, stickers.

Dingen die ik niet wil hebben:
Notitieboekjes en thee (ik heb eigenlijk al te veel notitieboekjes en thee, haha)

10 likes

Ik heb veel afgekeken bij vorige collages en ik hoop dat dit een beetje duidelijk is! Omdat ik op m’n verlanglijstje ook wat heb staan over spulletjes in huis (hoeft m’n Santa zich natuurlijk niet aan te houden!) heb ik als foto’s delen van m’n studio gekozen.

10 likes

Ik hoop dat 'ie niet gigantisch groot is en duidelijk leesbaar.

9 likes

Ik ben 25 jaar en ben op dit moment samen met mijn vriend aan het wachten tot ons nieuwbouwhuis klaar is. De stijlen die ik daarbij mooi vind heb ik verwerkt in mijn collage. Decoratie/spulletjes voor in huis zijn altijd welkom. Ik hou ervan om in mijn vrije tijd te bakken (op dit moment iets minder vanwege het gebrek aan een vaatwasser… :sob:) en koken zou ik ook erg graag goed willen kunnen alleen ik ben daar niet zo’n ster in. Jouw favoriete kookboek is dan ook ontzettend welkom.
In de weekenden mogen we graag met vrienden en familie een spelletje spelen. De meest standaard spelletjes heb ik inmiddels in huis (Exploding kittens, qwixx) maar ik hou er van om nieuwe spelletjes te ontdekken.
Ik begin deze week met een nieuwe opleiding dus leuke spulletjes voor school zijn altijd welkom.

Wel: jouw favoriete spulletjes als inspiratie gebruiken. Ik ben dan ook erg benieuwd waarom iets een favoriet is van jou en waarom je het aan raadt.

Niet: thee/koffie (drink ik allebei niet), oorbellen (heb geen gaatjes) maskertjes (een erg gevoelige gezichtshuid) en geurkaarsen, vanwege mijn voorraad die zo groot is dat ik bijna een aparte schuur moet laten bouwen.

Ik blijf telkens maar kloten hoe ik een spoiler oid maak. Dus ik heb de hoop maar opgegeven. :sweat_smile:

12 likes

Hopelijk is het duidelijk, anders hoor ik het wel :blush:

11 likes

Extra info!

Hi! Mijn naam is Manon en ik ben 22 zomers jong. Zomer, omdat ik in juni jarig ben. Ik heb een hele lieve vriend en een hamster (Puck). Ons huis heeft het kleurthema donkerblauw en is verder nog erg kaal qua aankleding. De herfst is mijn favoriete seizoen om al zijn mooie kleuren en de knusheid. Ik vind het heerlijk om een boek te lezen met een grote mok thee!
Om wat lekkers erbij te nemen: ik ben een enorme zoetekauw en ik ben onwijs benieuwd naar jouw favoriete snoep en thee.
Harry Potter geeft mij ook echt een kerstgevoel en momenteel lees ik de boeken voor de derde keer in mijn leven.
Ik hou heel erg van gezelligheid en van spelletjes. Gekke sokken in verschillende printjes in maat 39 is ook helemaal mijn ding. Verder kleur ik graag en plak ik mijn agenda vol met stickers.

Ik wil niet hebberig over komen, dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik vind het echter heel moeilijk om dingen te bedenken dus som ik alles maar op wat ik leuk vind haha.

Dan nog even de dingen die ik niet leuk vind: geurkaarsen (ik ben erg moeilijk qua geuren) en maskertjes ben ik ook geen fan van.

Ik laat me graag verrassen! Succes :smile:

9 likes

Aanvullend

Verras me! Voor extra inspiratie: https://nl.pinterest.com/soopher/

10 likes

haha dank! groet roguee r de vries

5 likes

Hoi Santa! Hopelijk is mijn collage duidelijk. In het topic van vorig jaar en in het bunny topic kan je ook collages van mij vinden. Ik laat me graag verrassen en vind het leuk om iets te proberen waar jij enthousiast over bent!

7 likes

Hoi! Hierbij mijn collage. Ik denk dat de meeste dingen wel voor zich spreken, maar hieronder toch nog wat meer informatie over mij en wat ik zoal leuk vind.

Summary

Ik ben Nienke, 27 jaar en woon samen met mijn vriend (MAN!) in Gouda. Ik kom eigenlijk uit Brabant en heb daar ook het grootste deel van mijn leven gewoond. We hebben een koophuisje en twee katten waar we helemaal gek op zijn: Sushi en Maki. Ik heb de Lerarenopleiding Nederlands gedaan maar werk nu in de online marketing in de reisbranche.

Ik houd van: films, muziek (o.a. John Mayer, Douwe Bob etc.), uit eten gaan, reizen, schrijven, fotograferen, lijstjes maken, gezelschapsspelletjes, kleding (casual en soms een beetje stoer) en interieur (bohemian, okergeel, hout en goud). Ook vind ik het leuk om in de keuken te staan en lekker met mensen samen te eten.
Ik houd niet van koffie, nagellak, badspulletjes en creatief bezig zijn (kijk maar naar de collage :wink: ).

Verder ben ik een heel makkelijk persoon en vind ik heel veel dingen leuk. Ik weet dan ook zeker dat ik hoe dan ook enorm blij ben met je pakketje. Succes!

8 likes

Vind het zo leuk dit!

Ik laat me graag verrassen! Voor meer info kun je wel wat vinden in vorige Secret Santa/Bunny dingen en dit is mijn Pinterest: https://nl.pinterest.com/Frdrkalo/

10 likes


Dit is mijn collage!

Over mij

Nou, hoi, ik ben Dazed! Ik ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend in een (klein) appartementje in Utrecht. Ik heb vooral veel warme kleuren en hout in huis, en veel planten. Mijn hobby’s zijn analoge fotografie, haken, hoepelen en lezen. Ik hou van vintage spullen, ga graag naar de kringloop en koop al mijn kleding tweedehands. Verder ben ik ben gek op koken en bakken, losse thee (groen of kruiden), kristallen, mooie theekopjes of mokken, geurkaarsen (liever kruidige en/of citrus geuren dan zoet), sjaaltjes voor in m’n haar en leuke sokken (maat 38). Ik eet veganistisch en drink geen koffie. Mocht je een idee willen hebben van wat voor dingen ik leuk vind om te dragen, ik post vrij regelmatig in het What you are really wearing today-topic. Ik hoop dat m’n Santa hier wat mee kan!

14 likes

Ik vond dit echt enorm lastig haha, maar hoop dat het voldoende is!
(als je 'm vergroot is ie hopelijk beter te lezen haha)

15 likes