Hahaah klopt! Denk aan taksi-taxi 
Hahaha. Ik las dit en zei hardop OOOOOOH ZO!
Bij deze dan nog persoonlijk: heeeeel erg bedankt
. Vind alles wat je hebt uitgezocht super leuk, ben al druk aan het invullen in het receptenboekje en de stekjes staan druk te wortelen. Dankjewel voor alle moeite
.
Ohhh jongens ik ben helemaal vergeten te raden. Maar er zijn nog maar twee opties geloof ik? @Missy dan móet jij wel mijn Santa zijn toch? 
Nog heeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor de superleuke spullen.

Graag gedaan! 
Klopt helemaal! 
Hahaha het was niet zo moeilijk meer! Maar heeel erg bedankt voor je leuke pakketje. De kandelaar heeft een prominente plek gekregen op mijn TV-meubel, past echt supergoed in mijn interieur. En ik heb al een lekker voetenbadje genomen. 
Fijn dat je er blij mee bent!
@Hufflepunk als het goed is wordt vandaag het laatste cadeau bezorgd! (Het kan door de brievenbus)
Ik heb nog niets binnen, misschien morgen? Hou het in de gaten!
ahhhhhhh ik ben heel benieuwd haha, heb je een foto?
suuuuuuuuuuuuuuperleuk, echt ik ben er zo mega blij mee en alles was zo mooi haha. 1000x dank!
Hij is er! The gift that keeps on giving. Het grappige aan dit cadeautje is dat ik dus meerdere keren in de winkel heb gestaan met zo’n veer en gedacht “omg ik wil dit” maar ik kon het niet aan mezelf verantwoorden…
En nou heeft @Desalnietteplus het gewoon voor me gekocht. Haha, ik weet niet hoe je dit zo hebt ge-acet maar ik ben mega blij en onder de indruk. Echt, dank je wel 
Ahh super leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent!! Vond het ook heel leuk om cadeaus voor je uit te zoeken!