toelichting
Beste Santa, ik heb een ontzettende hekel aan mezelf voorstellen/omschrijven maar voor deze gelegenheid wil ik best een uitzondering maken. Mijn voornaamste tijdsbesteding is studeren tegenwoordig want ik volg (nog…) een dubbele opleiding (politiek/stedelijk georienteerd). Daarnaast ben ik (te vaak?) in koffietentjes te vinden, af en toe in musea, soms in het buitenland en héél vaak in de trein. Ik probeer die tijd in de trein te gebruiken om Deens te leren (waar ik overigens nog geen enkel boek voor heb
)
Zoals je al kan zien aan m’n collage kan ik best als een stereotype millenial worden omschreven want je maakt me blij met planten, (edel)stenen (liefst ruw!) en losse thee (liefst geen zwarte). Ik ben ook groot fan van vintage/retro kaarten/posters met een natuurprint, zoals de afgebeelde vogel hiernaast.
Maar om er geen paar A4 lange omschrijving van te maken, hier een zo kort mogelijke opsomming van wat ik leuk/minder leuk vind.
+: (edel)stenen, losse thee, ‘rustiek’ servies/mokken in de stijl van HK living/sissy boy, micron fineliners, lush, zilveren sieraden, planten en toebehoren, (vega) kookboeken, legpuzzels & spelletjes, willekeurige bronzen/porseleinen beeldjes, rockmuziek, speciaalbier, hummus, ikea, dille & kamille, celestial thee, boeken over landen/steden (geen reisgidsen haha), lokale lekkernijen, instant noodles/ramen :p, zwart, blauw en donkergroen
-: nagellak/make-up (heb ik al genoeg van), glitters, rituals, chocola