Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Yess, morgenochtend is collage time :star_struck:

1 like

Ga er donderdag mee aan de slag!

1 like

Mijn santa… sorry maar ik ga zaterdag echt mijn collage maken!

Flink aan het werk gezet door mijn fysio en ik zit nu als blubberkwal op de bank. Kan.niet.meer

1 like

Ik heb mijn collage af, mag hij ook prive verzonden worden? Ik ben nogal herkenbaar merk ik. @Chesirecat @Secret_Santa

on it!

Ik ga ook vandaag aan de slag!!

Info

Ik ben 20 jaar. Ik studeer rechten in Amsterdam. Mijn hobby’s zijn reizen en turnen. Ook ga ik vaak naar de bioscoop en kijk ik veel series. Verder vind ik spelletjes en quizzen erg leuk.
Ik hou van minimalistische sieraden. Ik vind sokken (maat 38) van Becksondergaard mooi. Ik eet het liefst melkchocolade.
Verder vind ik leuk om te krijgen: Jan, Jans en de kinderen (ik heb alle boeken t/m 54), telefoonhoesje (iPhone 8), canvas tasjes.
Ik heb weinig ruimte om dingen op te hangen aan mijn muren, dus dat liever niet.

6 likes

Dit ben ik! Mijn schatten uit mijn huis om een indruk te krijgen waar ik van houd.

Ik ben al 40 en mama van 9 jarige meid.
Ik houd dus van oude spulletjes uit de jaren 50/60. Vooral groen bruin en oranje. Ben dol op plaatjes draaien (ska, rock, punk, en kinderen voor kinderen)
Ik heb een moeilijke huid dus heb liever mijn eigen smeersels.
Ik eet amper suiker en drink graag zachte warme kruidige zoete thee.
Ik lees graag met een kaarsje aan.
(Ik heb schoenmaat 35)

Succes!

6 likes

Mooie vlinder :heart:

1 like

Naast alles in m’n collage ben ik ook nogal een uitsteller, dus vandaar precies net voor de deadline m’n collage!

9 likes

door issues met m’n laptop kan ik 'm niet vandaag nog plaatsen maar morgenvroeg moet lukken :blush:

Nog even een reminder voor

@Bourbon
@Chuckie
@wompie
@Hufflepunk
@Lemongrab

Vergeten je collage niet te posten!

2 likes

Ja nog steeds zo blij mee! Dank je Santa :wink:

Ik heb er zelf ook een geprobeerd in te lijsten. Zo moeilijk!

1 like

Ik ben lekker traag en heb geen talent voor het esthetisch bij elkaar gooien van plaatjes, maar ik heb een poging gedaan!

Meer info

Ik ben Chuckie, 23 jaar uit Amsterdam. Als het goed is ben ik met kerst afgestudeerd van mijn master, ik hoop dan een PhD te gaan doen. Ik hou in mijn vrije tijd vooral van lezen (dit is mijn Goodreads account: https://www.goodreads.com/user/show/41174268-esther-de), dansen, voetbal (Ajax). Ik probeer een betere plantenmoeder te zijn, maar mijn kamer op het zuiden blijkt niet heel geschikt voor veel planten door de hoeveelheid zon. Verder hou ik me erg bezig met feminisme en activisme, en volg ik veel nieuws, waar ik me vervolgens erg over opwind. Ik eet vegan en probeer ik zoveel mogelijk duurzaam/tweedehands te kopen. Ben dus gewoon je typische vervelende ~woke milennial~. Qua stijl hou ik best wel van het meer Scandinavische en minimalistische, maar wel met felle kleuren of andere accenten.
edit: ik was nog iets vergeten, ik wil ook liever geen kookboeken (want ik heb er al veel te veel waar ik nauwelijks uit gekookt heb)

9 likes

Voor de zekerheid even een vraagje: krijg je een notificatie als iemand je post bookmarked? Ik wil namelijk die van m’n lootje wel bookmarken maar als diegene daar vervolgens een notificatie van krijgt is de lol er wel snel vanaf natuurlijk

Nee ik kreeg geen melding, dus dan zal het wel goed zitten, thanks!

Op de valreep (haha zoals altijd)!

Voor mijn secret santa :santa:: in het collagetopic van vorig jaar is een praktisch dezelfde collage te vinden. Ik ben misschien heel saai hehe, maar ik ben gewoon heel blij ook met mijn hobbies en vrijtijdsbesteding en qua stijl ook een basic bitch (met versierde nagels dan). Ik kan het verder ook niet helpen :joy::see_no_evil:

Ik vind sowieso alles leuk!! Zolang het niet te chemisch/geparfumeerd is met citrus- of fruitgeuren en -smaken, lavendel (hierbij kan natuurlijk geparfumeerd dan weer wel) of eucalyptus. Ik ben in mijn collage vergeten te zetten dat ik DOL ben op (geur)kaarsen, mits de vorige zin in acht genomen :nerd_face:

5 likes

toelichting

Beste Santa, ik heb een ontzettende hekel aan mezelf voorstellen/omschrijven maar voor deze gelegenheid wil ik best een uitzondering maken. Mijn voornaamste tijdsbesteding is studeren tegenwoordig want ik volg (nog…) een dubbele opleiding (politiek/stedelijk georienteerd). Daarnaast ben ik (te vaak?) in koffietentjes te vinden, af en toe in musea, soms in het buitenland en héél vaak in de trein. Ik probeer die tijd in de trein te gebruiken om Deens te leren (waar ik overigens nog geen enkel boek voor heb :wink: )

Zoals je al kan zien aan m’n collage kan ik best als een stereotype millenial worden omschreven want je maakt me blij met planten, (edel)stenen (liefst ruw!) en losse thee (liefst geen zwarte). Ik ben ook groot fan van vintage/retro kaarten/posters met een natuurprint, zoals de afgebeelde vogel hiernaast.

Maar om er geen paar A4 lange omschrijving van te maken, hier een zo kort mogelijke opsomming van wat ik leuk/minder leuk vind.

+: (edel)stenen, losse thee, ‘rustiek’ servies/mokken in de stijl van HK living/sissy boy, micron fineliners, lush, zilveren sieraden, planten en toebehoren, (vega) kookboeken, legpuzzels & spelletjes, willekeurige bronzen/porseleinen beeldjes, rockmuziek, speciaalbier, hummus, ikea, dille & kamille, celestial thee, boeken over landen/steden (geen reisgidsen haha), lokale lekkernijen, instant noodles/ramen :p, zwart, blauw en donkergroen

-: nagellak/make-up (heb ik al genoeg van), glitters, rituals, chocola

6 likes

Sorry, sorry, lieve Santa, hier is 'ie eindelijk!

Nog een paar extra dingen: ik draag geen zilver, en mijn favoriete winkel is de Monki. Heb veel bordspellen, maar geen kleinere, alleen weerwolven!

Qua boeken die ik lees ben ik niet zo’n fan van thrillers en ik koop zelf eigenlijk voornamelijk (Engelse) romans, omdat ik voor mijn werk al genoeg in het Nederlands lees, haha. En ik wil dus heel graag je favoriete boek weten, maar als je niet (veel) leest mag je favoriete plaat, speciaalbiertje of waar je dan ook aan denkt ook natuurlijk!

Hopelijk kom je er zo uit :dancingbanana:

4 likes

Ik voel me wel echt een basic bitch in dit topic trouwens, zie echt meerdere collages waarvan ik denk “goh die had ook van mij kunnen zijn”

9 likes