Aaah lieve Santa, onwijs bedankt voor mijn leuke en heel goed gevulde pakket!!! Zo ontzettend lief en leuk, dankjewel! Zo leuk hoe iemand die je niet kent duidelijk moeite heeft gedaan om dingen te zoeken waar ik blij van word, en dat is echt gelukt! Ik heb iets gekregen voor mijn aanstaande baby, mijn kat, om te chillen, om te eten, om te bakken en een supertoffe geurkaars. Echt allemaal een schot in de roos, dus dankjewel! Aan elk cadeautje zat ook een leuk kaartje, alles had ook zo’n betrekking op mij, onwijs tof gedaan!
Een fotoverslag:
let vooral op die ENORME candy cane haha die is geweldig. Ik ga zo in mn chillpakje op de bank liggen, met mn kaars aan en een tevreden kat naast me. De babykleertjes zijn echt ook superleuk. Mijn santa heeft heel lief in verschillende maten wat gekocht dus ik kan weer even vooruit.
Nogmaals dank lieve Santa. Je hebt duidelijk je best gedaan en ik ben er echt onwijs blij mee, zo leuk om dit pakket te mogen ontvangen
ps mijn santa was door alle inpak stress de hint vergeten (herkenbaar haha) dus op de doos zat een kaartje met de hint! Ik ga even op onderzoek uit, groet de criminoloog