Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Lieve Santa.

Wat ben ik ontzettend blij met zo’n leuke, creatieve Santa. :heart:

Vanmorgen kwam ik, in het centrum, PostNL tegen en ben naar ze toe gegaan met de vraag of ik mijn pakketje gelijk kon meenemen. Ik zei mijn naam en ze wisten precies welk pakketje het was. Zo ontzettend leuk!

Ik had mijn vriend beloofd om het samen met hem uit te pakken. Alleen hij zou vanavond niet thuis zijn… en het pakketje stond daar maar… dus ik ben gezwicht. :face_with_hand_over_mouth:

Nu ga ik goed zoeken wie mijn Santa is. Ik heb namelijk écht geen idee. Maar aan de hint zal ik zeker wat hebben.

Ik ben zó ontzettend blij met het gedicht en de cadeautjes. Dit is precies wat ik zelf ook uitgekozen zou hebben. Inmiddels weet ik hoe lastig het is om cadeautjes te zoeken voor iemand die je niet kent dus mijn Santa heeft het echt geweldig gedaan! :heart: En echt heel erg mooi ingepakt. De persoonlijke briefjes aan de cadeautjes met uitleg waren ook zo leuk!

Dankjewel lieve Santa! :kissing_closed_eyes:

23 likes

Aaah lieve Santa, onwijs bedankt voor mijn leuke en heel goed gevulde pakket!!! Zo ontzettend lief en leuk, dankjewel! :heart: Zo leuk hoe iemand die je niet kent duidelijk moeite heeft gedaan om dingen te zoeken waar ik blij van word, en dat is echt gelukt! Ik heb iets gekregen voor mijn aanstaande baby, mijn kat, om te chillen, om te eten, om te bakken en een supertoffe geurkaars. Echt allemaal een schot in de roos, dus dankjewel! Aan elk cadeautje zat ook een leuk kaartje, alles had ook zo’n betrekking op mij, onwijs tof gedaan!

Een fotoverslag:

let vooral op die ENORME candy cane haha die is geweldig. Ik ga zo in mn chillpakje op de bank liggen, met mn kaars aan en een tevreden kat naast me. De babykleertjes zijn echt ook superleuk. Mijn santa heeft heel lief in verschillende maten wat gekocht dus ik kan weer even vooruit.

Nogmaals dank lieve Santa. Je hebt duidelijk je best gedaan en ik ben er echt onwijs blij mee, zo leuk om dit pakket te mogen ontvangen :smiling_face_with_three_hearts:

ps mijn santa was door alle inpak stress de hint vergeten (herkenbaar haha) dus op de doos zat een kaartje met de hint! Ik ga even op onderzoek uit, groet de criminoloog

32 likes

Ik heb mijn pakketje vanmiddag ook opgehaald maar ik moest weg en stap net pas binnen. Moest zo lang wachten haha maar het was het waard!
Wat heb ik een leuke dingen gekregen! :heart: Ben heel blij met het kandelaartje, het voetenbadje, de spelletjes en de poezen zijn blij met hun nieuwe speeltje. Bedankt!:kissing_heart:

24 likes

Je Santa vindt het misschien nog wel spannender dan jij,
Hopelijk maakt de inhoud je ook erg blij!

1 like

Oke, ik wilde wachten met openmaken maar ik weet niet waarom dus tadaaaaaa:

Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

De thee is echt WAUW. Ik heb serieus nog nooit zulke lekkere thee gedronken en als dit zakje op is, ga ik m zelf kopen. Ik weet niet zeker of ik goed begrijp dat het groene dingetje een theepotwarmer is:p Zoiets had ik nog niet en komt goed uit, want ik ben een fervent theedrinker! Dan had mijn santa nog iets uit haar eigen huis gegeven, namelijk dat houten beeldje! Het staat gelijk op m’n plank en past qua kleur perfect met mijn gele muur!!!
IK BEN ECHT SUPERBLIJ MET ALLES! Dankjewel Santa :heart::heart::heart::heart:

29 likes

Die thee klinkt echt hemels, is ie heel zoet van smaak, of juist wat zachter? Ben echt dol op witte thee namelijk, en deze klinkt heel lekker.

Zoetig! Qua smaakt heeft ie iets weg van karamel maar niet op een overheersende vervelende manier. Ik ken de helft van de ingrediënten niet, maar hij ruikt wel heel sterk (superlekker vind ik zelf), maar ik kan de geur en de smaak niet heel goed plaatsen omdat ik nog nooit iets gedronken heb wat erop lijkt :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn Secret Santa cadeau is ingepikt.

41 likes

Heb hem opengemaakt en er zitten zulke leuke dingen in! Vooral het kaarsje en de zaadjes echt :heart::heart::heart: en de rest ook!

Dankjewel lieve santa!!!

29 likes

Lieve Santa,

Súper bedankt voor je pakje! Ik ben oprecht met alles blij. Heb een hele fotoverzamelingen gemaakt haha! En ik weet denk ik ook wel wie je bent. De hint was heel duidelijk (en vond ik echt top haha).

Het recept voor bierbrood ga ik voor de borrel met kerst maken! :heart:

Dankje dankje dankje!

Foto’s

Kijk nou hoe perfect de kerstballen in m’n boom passen!

28 likes

Lieve Santa,

Zo’n fijn pakket, dankjedankjewel! Zo veel spullen ook, en allemaal dingen waar ik echt blij van word :blush: Twee van de boeken stonden zelfs nog op mijn lijstje om binnenkort aan te schaffen, echt zo goed gevonden! Alle verzorgingsspulletjes ben ik ook superblij mee (was ook nog op zoek naar een sulfaatvrije shampoobar dus dit is perfect), en de thee ga ik zo gelijk proeven. De sokken vind ik ook heel tof en de sloffen ook, superfijn voor op de koude badkamervloer 's ochtends. En zo’n lang en leuk gedicht ook, ben echt heel blij met alles :blush: En ik had je inderdaad niet herkend, maar weet het inmiddels wel al denk ik :grin:

Foto's

25 likes

Lieve Santa,

Na een week wachten had ik geen geduld meer over. Dus ik heb mijn pakketje vandaag open gemaakt, en wauw, ik ben zo onder de indruk! Het was echt verrassing na verrassing! In de doos zat een prachtig pakketje met een soort band erom heen waaraan ik het kon optillen. Het pakketje was zó leuk ingepakt! Ik tilde de deksel van het doosje en er hing een heel leuk huisje aan wat een mooi plekje in mijn kerstboom heeft gekregen. Toen vouwde het doosje zich vanzelf open en de binnenkant zag er prachtig uit. Het zat heel slim in elkaar. Mijn Santa moet wel heel creatief zijn en ze heeft duidelijk heel veel moeite in mijn pakketje gestoken. :heart: De cadeautjes zijn ook heel goed uitgekozen, ik ben erg blij met alles! En ik heb echt nog nooit zulke zachte sokken gevoeld, haha! Het gedichtje is ook heel lief en leuk. :blush: Ik ga nog even puzzelen met de hints want ik weet nog niet wie je bent!

Santa, ontzettend bedankt voor dit prachtige pakket!

35 likes

Jongens, niet om jullie plezier te vergallen maar letten jullie erop dat je je eigen adres of het adres van de afzender even afdekt of wegwerkt op de foto’s.

2 likes

Pakket kwam 1 dag eerder dan verwacht. Ziet er nu al leuk uit

10 likes

.
Bij alle cadeaus zat een briefje waarom santa het uitgekozen had. Vindt zo leuk en creatief ingepakt. Ben erg blij met alles. <3

24 likes

Lieve santa!
Ik moest gister plots weg!
Kon het gister dus niet meer uitpakken wat een pech.
Wat zat er ontzettend veel in deze doos.
Ik heb het idee dat je alles zorgvuldig uit koos.
Maar toen zag ik ze pas die heerlijke dikke katten!
Soms zie ik er 1 lopen op straat en dan wil ik hem meenemen maar ja dat is jatten.
De foto gaat sowieso een mooi plekje krijgen op mijn kast.
Ooit zal ik een echte dikkert in huis nemen maar dat is iets wat nu helaas niet past.
Maar wat een ontzettend mooi pakket vol pret.
Popcorn , een kleurboek boek , thee , chocolade een kookboek en een kaarsen set.
Echt ongelofelijk bedankt voor deze zaken.
Hopelijk gaat jouw santa je net zo blij maken!

Liefs

24 likes

Ik heb mijn pakje ook ontvangen! ZO leuk! Sowieso het hele idee dat iemand zich heeft verdiept in je interesses en dan een pakketje voor je samenstelt vind ik echt geweldig. En dan ook nog zo geslaagd :grimacing:

De postbezorgers hadden even moeite met welke kant nou boven moest dus ik heb wat ehbo op het plantje toegepast, hopelijk gaat ie het redden, maar het potje is in ieder geval geweldig! De thee ga ik zo proberen terwijl ik het boek lees, de sloffen heb ik al aan, en mijn ene kat heeft het speeltje al gepakt en ze gaan samen los op dat ding. Mijn vriend heeft het snoep ingepikt, dat is dan wel jammer. Maar daar kan Santa niks aan doen.

Toffe hints ook! Ik dacht als ik er niet uit kom, rij ik naar je woonplaats en ga daar aan iedereen vragen waar ik veenmollen kan vinden tot ik iemand tref die gaat lachen, maar uiteindelijk vond ik de verlossende hint en denk ik dat ik weet wie je bent :wink:

Samenvatting

31 likes

Mijn pakket is net aangekomen!
En wat ben ik verwend! Want heeft mijn santa goed haar best gedaan :smiley::smile:!
Het zag er al vanaf het begin leuk uit:

Vervolgens zit de doos vol met cadeautjes:

Een hele lieve uitgebreide kaart, echt heeel leuk! Santa heeft flink wat speurwerk gedaan :blush::

En alle cadeautjes hadden individuele briefjes, echt te leuk :heart_eyes::

En dan de cadeautjes, wat past het goed bij mij! Santa heeft echt goed haar best gedaan echt top, zo blij met alles :hugs:

Ik weet dat we nog niet mogen raden maar ik heb serieus geen idee wie mijn santa is haha (of heb ik een hint gemist?) :joy:

Maar lieve santa onwijs bedankt voor je mooie en super passende pakket, ben er echt onwijs blij mee! Dankjewel :star_struck:!

26 likes

Oh oh oh en de dvd met haardvuur vind ik echt Hi-la-risch :joy: :fire:

3 likes

Nu ben ik wel benieuwd naar de cd (kerstmuziek?)! Wat een leuk idee!

1 like