Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Sorry, sorry, lieve Santa, hier is 'ie eindelijk!

Nog een paar extra dingen: ik draag geen zilver, en mijn favoriete winkel is de Monki. Heb veel bordspellen, maar geen kleinere, alleen weerwolven!

Qua boeken die ik lees ben ik niet zo’n fan van thrillers en ik koop zelf eigenlijk voornamelijk (Engelse) romans, omdat ik voor mijn werk al genoeg in het Nederlands lees, haha. En ik wil dus heel graag je favoriete boek weten, maar als je niet (veel) leest mag je favoriete plaat, speciaalbiertje of waar je dan ook aan denkt ook natuurlijk!

Hopelijk kom je er zo uit :dancingbanana:

4 likes

Ik voel me wel echt een basic bitch in dit topic trouwens, zie echt meerdere collages waarvan ik denk “goh die had ook van mij kunnen zijn”

9 likes

Sorry lieve Santa! Hierbij mijn collage dan eindelijk… (beter laat dan nooit)…:see_no_evil:

Hier nog wat over mij:

Samenvatting

Ik ben 29 jaar en ik woon samen met mijn vriend en onze dochter in Zuid-Holland. Onze dochter is nu 6 maanden en ik ben natuurlijk een zeer trotse moeder! We wonen sinds 2 maanden in een rijtjeshuis en leven hier heel gelukkig! Naast moeder ben ik ook leerkracht. Ik sta 3 dagen per week voor de klas en dit doe ik met heel veel passie! Elke dag ga ik met heel veel plezier naar mijn werk. Ook sport ik een paar keer per week. 1x per week spelen mijn vriend en ik samen squash en 1x per week doe ik aan trampoline fitness. Dit doe ik met veel plezier. Op mijn vrije avonden kun jij mij vinden op de bank met een heerlijk kopje thee en een boek of ben ik aan het kijken naar series. Dit kunnen zowel hele goede series zijn evenals heerlijk slechte reality series a la Temptation Island… :see_no_evil: In het weekend speel ik vaak spelletjes met vrienden of ben ik buiten lekker aan het wandelen.

Wat ik leuk vind om te krijgen:
bijzondere theetjes (zowel los als zakjes)
lekkere kaarsen
melkchocolade… maar niet te veel(zie collage haha!)
kerst dingen (niet te kitcherig)
kleding voor mijn dochter (maat 74 of 80)

Wat ik liever niet wil:
verzorgingsproducten
sieraden

2 likes

Hahaha same🙋‍♀️

Komt er trouwens een los vragentopic? Of mag dat ook hier?

https://www.forumfeminarum.nl/t/vragen-en-fototopic-secret-santa-2019/13779/26

Als het goed is heb je inlogegevens gekregen van het account @Secret_Santa gekregen. Daarmee kan je vragen stellen.

ahhhh thanks! Ik zocht op “vragentopic” en toen kon ik niks vinden, had iets beter moeten zoeken haha

1 like

Beste Secret Santa’s, om een wildgroei aan topics tegen te gaan, dopen we dit topic om tot collage- en fototopic. Aangezien er geen collages meer worden gepost, loopt dat niet door elkaar en staan straks alle pakketjes netjes onder elkaar.

5 likes

Ik wacht tot na het eten :sweat_smile:

11 likes

Mijn pakketje

Lieve Santa,

Zo leuk ingepakt en zoveel cadeautjes. Ik moest bijna huilen bij je gedicht :heart:
Toen maakte de cadeautjes al niet meer uit, alleen dat gedicht was al genoeg😘
Die stempels zijn heeel erg leuk, ga ze na de kerst meteen uittesten in de klas. Deze kleur stempelkussen had ik ook nog niet dus helemaal goed :blush:
Love maskertjes :grin: love thee (ken deze nog niet, dus ik ga hem meteen proeven)
De afbeelding is echt cute en zo ggrappig want zo zitten wij meestal ook :blush:
Nagellak vind ik altijd geweldig, heb helemaal niks in deze kleur, omdat ik hem normaal niet zelf zou kiezen, dus helemaal leuk want nu heb ik hem. Ik zal een foto maken als ik hem op doe :grin: met stickers uiteraard.

Morgen koop ik een kerstboom en mijn eerste versiering is dit muisje, echt mega mega cute.

Dus ik ben er echt superblij mee. Dankjewel lieve Santa :heart:
Ook voor je mega lieve brief

36 likes

Ooh wat een leuk pakketje, en wat een lieve brief!

Die thee ken ik, en is erg lekker!

2 likes

Wat een lief muisje. :heart_eyes:

1 like

Ik heb mn pakketje al gehad!

Ik was te ongeduldig om te wachten, dus heb hem al opengemaakt, haha. Ik ben er heel blij mee! Het zijn hele leuke dingen en voelt heel persoonlijk. Ik denk wel dat ik al weet wie het is :slight_smile:

Foto's pakketje

De mok is al in gebruik!

40 likes

Lieve Santa, mijn pakketje is aangekomen!
Ik wacht nog wel even met openmaken😬

12 likes

Jaaa mijn pakketje is er ook! Althans, ik neem aan dat ‘ie van mijn Secret Santa is… haha

3 likes

Ik heb mijn pakketje opengemaakt en ik ben er echt ontzettend blij mee! Vooral de lekkere theetjes en het leuke shirtje voor mijn dochter :heart_eyes:… de chocolade is al op haha!

Geen idee wie je bent. Maar echt enorm bedankt!!

30 likes

Mijn pakketje komt morgen binnen. :raised_hands:t2: Ik ben zoooo benieuwd!

Toevallig is morgen de enige dag komende week dat ik thuis ben. Dus dat komt heel erg goed uit.

1 like

Oh. Mijn. God. Ik heb mijn pakketje net geopend en ik ben met alles ZO ZO ZO blij! Een vriendin heeft mee gekeken, en toen we het hele pakket zo samen zagen, zeiden we allebei dat het PRECIES mij is. AAAAAAH.

28 likes

Ik vind dit gedicht zo lief en verdiend <3

2 likes

Sorry. Wissiknie. Is weg!

1 like