Concertentopic

Gister naar het concert van Editors geweest en wat was dat goed zeg. Ik had ze nog niet eerder live gezien en we gingen vrij onverwachts heen (last minute ticketswap) en was positief verrast. Hier ga ik vaker heen denk ik.

Next up: De Dijk

En gister ook nog even kaarten geregeld voor Within Temptation in Ziggdome :heart:

7 likes

Kaarten gescoord voor Depeche Mode :partying_face: Zo veel zin in.

11 likes

Ik was er ook en vind ze live ook zo goed! Was fantastisch. Leuk dat je zo last minute bent gegaan!
Ik heb ze vaker live gezien in verschillende settings en ze hebben mij nooit teleurgesteld!

2 likes

Ik was er ook :raising_hand_woman:t3: Hij heeft zo’n goeie stem, maar ik merk wel dat ie met de jaren de hoge stukken eruit heeft gemikt

1 like

Ik ga volgende week naar Blaudzun! Heb als verrassing kaartjes gekocht om met mijn vriend te gaan, hij weet nog van niks.

4 likes

Weet niet waar dit moet maar ik ben zo HYPED.

Kan wel janken van blijdschap.

23 likes

SAME!!!

7 likes

Ik had het een tijdje terug al wel door want Tom was ineens oude groepfoto’s van blink-182 aan het plaatsen op zijn Instagram en toen kwamen ineens die Funko pops ook nog met Tom i.p.v Matt.

4 likes

Ik duim een klein beetje dat ze naar pinkpop komen, wanr ik kan hier niet bij zijn :sob:

1 like

Heeft er iemand een pre sale link voor blink 182 in antwerpen? Hoe krijg je die linkjes?

3 likes

Zijn daar aparte links voor? Zoals ik het begrijp moet je gewoon een account hebben op Live Nation, maar ik kan het ook helemaal mis hebben :face_with_monocle:

3 likes

In het verlengde van dit nieuws: HOE cool zou het zijn om hier naartoe te gaan: https://www.whenwewereyoungfestival.com/ :heart_eyes:

10 likes

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Mojo/Livenation

2 likes

https://www.ticketmaster.nl/event/blink-182-tour-2023-tickets/285825 Neem aan dat ik hier toch tickets kan kopen maandag? Of ben ik dom.

1 like

Is al presale! Heb er net kaartjes gekocht!

Omg yes dankje dankje dankje! Vond het wel duur, dus heb de goedkoopste gedaan. We zitten op de bovenste ring op rij 1 dus niemand voor ons en naast het podium, dus goed zicht! Die kaartjes zijn meestal al weg als ik aan kom kakken haha.

3 likes

Must resist :weary:

@MBluth nee joh!!! Omg dat zou heeel cool zijn

2 likes

Heb mn kaarten. Zo blij! :partying_face:

4 likes

Hahaaa ik heb kaartjes gekocht als verrassing voor mn man! Geen idee of hij dit wel echt leuk vind ook en heb ook nog eens 1e ring tickets gekocht :sweat_smile: ach ik vind het leuk dus lets go!

1 like

Dus eigenlijk kaartjes als verrassing voor jezelf

2 likes