Oeh dankzij dit berichtje heb ik net tickets kunnen scoren, dus thanks!!!
Volgend jaar ook naar George Ezra en Michael Buble .
Moet zeggen dat ik zelf niet zoveel met Michael Buble heb, maar een vriendin is helemaal fan en niemand kon/wilde met haar mee.
Ik was afgelopen zaterdag naar Parcels in de Afas en ik vond het best tegen vallen. Had er echt meer van verwacht, maar vond het een te doordachte show met weinig spontaniteit en vond het geluid ook matig. Echt jammer
Oh echt? Wat zonde! Ik ben van de afas juist super goed geluid gewend. Hopelijk heb je verder wel een leuke avond gehad.
Ja ik vond het voor de Afas ook echt tegenvallen. De avond was verder gezellig en gelukkig vond mn vriend het ook minder leuk dan verwacht, dus konden we samen klagen en mensen kijken, haha.
Geen extra emailadres wat je kan gebruiken? Of je werkemail? Ik kon me ook niet meer aanmelden met mn hoofdemailadres zeg maar, maar wel met een ander emailadres.
Ik hou het in de gaten voor je!
Ik heb de link @Calypso
Ik kreeg hem niet op m’n eigen mail dus zie hem net op m’n werk mail.
Gelukt??
Mij wel, wij gaan de zondag. Nu al zo veel zin. Zo lang ik mn vriend ken zegt ie al dat ie een keer naar RW wil, dus extra leuk dat het nu gelukt is.
Probeerde ook voor Robbie, maar helaas kon ik geen plekken meer naast elkaar krijgen. Maar @Vlek super bedankt voor het delen van de link
ah, sorry dat ik die link zo laat pas kon delen! Misschien kan je morgen opnieuw proberen bij de gewone sale? Dan kan je de presale tickets gewoon verkopen!
Geef niet hoor! En ik ga het morgen nog zeker proberen
Ohh leuk zeg! Ik ben tot nu toe altijd gegaan maar dit keer helaas niet. Wilde niet alleen en de ander vond het helaas te duur. Moet zeggen dat ik zelf ook wel schrok van de prijzen. Maar goed, ga het in januari wel missen als ik er niet bij ben
yesssss, ook Lizzo staat op de agenda voor volgend jaar
ohh ik wist niet dat er een presale was! Heb je daar toevallig een code van of is het op naam via de nieuwsbrief?
Zo blij dat ik dit even las, heb ook een kaartje!!
Je bent geweldig, het is gelukt!
Justin Bieber gaat niet door in januari. Ik zit zo in twijfel of ik het geld terug zal vragen. Inmiddels heb ik het kaartje al bijna een jaar lang en heb ik geen zin om nog langer te wachten. En die 225 euro is ook wel weer welkom.
Aan de andere kant ben ik bang voor spijt. Moeilijk moeilijk.
Gister naar het concert van Editors geweest en wat was dat goed zeg. Ik had ze nog niet eerder live gezien en we gingen vrij onverwachts heen (last minute ticketswap) en was positief verrast. Hier ga ik vaker heen denk ik.
Next up: De Dijk
En gister ook nog even kaarten geregeld voor Within Temptation in Ziggdome