Concertentopic

Vanaf 80 zie ik

1 like

thanks! zie dat er ook pre-sale mogelijk is, dus dat zou ideaal zijn als dat lukt.

80 valt me mee trouwens, jaren geleden was het in de Arena ook al € 75

2 likes

Ik vraag me echt af hoe nu verder met Justin Bieber. De melding dat hij even stopt met shows geven is weg en heb echt nog niks vernomen van TM. Kan echt slecht tegen onduidelijkheid.

Ongevraagd advies, maar als je je inschrijft voor Mojo weekly voor die pre-sale, houd je mail dan goed in de gaten. Bij Harry Styles ontving ik namelijk niet de link. Mojo Twitter kan je dan hierbij helpen!

2 likes

BANKS was gister echt heeeeel nice :heart_eyes:

Heb nu niks meer op de planning staan, wil eigenlijk wel naar Parcels eind september maar is al uitverkocht (en heb ik al 3x gezien) en naar Oscar and the Wolf in oktober maar moet nog even iemand vinden die mee wil.

6 likes

Malieveld is altijd alleen maar sta-plaatsen of niet?

Kaarten voor Muse :ok_hand::heart_eyes:

4 likes

Nou ik ook! Ik kon vandaag om 10:00 geen kaartjes fixen dus baalde al flink. Maar toen ik net ging kijken, kon ik nog kaartjes kopen. Had gedacht dat het allang uitverkocht zou zijn. Mega blij!!

1 like

Je kunt kaarten voor Harry nu niet kopen/verkopen via Ticketswap. Weet iemand of dit zo blijft?

Ik denk dat het zo blijft, voor bepaalde concerten. Voor z’n laatste concert in Parijs had ik een ticket gescoord niet via het officiele evenement maar eentje die iemand anders had aangemaakt

Ja, het zijn mobile only tickets en die kun je alleen verkopen via Ticketmaster zelf

1 like

Oeh dankzij dit berichtje heb ik net tickets kunnen scoren, dus thanks!!!

1 like

Volgend jaar ook naar George Ezra en Michael Buble :partying_face:.

Moet zeggen dat ik zelf niet zoveel met Michael Buble heb, maar een vriendin is helemaal fan en niemand kon/wilde met haar mee.

Ik was afgelopen zaterdag naar Parcels in de Afas en ik vond het best tegen vallen. Had er echt meer van verwacht, maar vond het een te doordachte show met weinig spontaniteit en vond het geluid ook matig. Echt jammer

Oh echt? Wat zonde! Ik ben van de afas juist super goed geluid gewend. Hopelijk heb je verder wel een leuke avond gehad.

Ja ik vond het voor de Afas ook echt tegenvallen. De avond was verder gezellig en gelukkig vond mn vriend het ook minder leuk dan verwacht, dus konden we samen klagen en mensen kijken, haha.

1 like

Geen extra emailadres wat je kan gebruiken? Of je werkemail? Ik kon me ook niet meer aanmelden met mn hoofdemailadres zeg maar, maar wel met een ander emailadres.

Ik hou het in de gaten voor je!

2 likes

Oh wat jammer! Ik heb ze al drie keer gezien en de eerste keer is echt een van m’n leukste optredens ooit. Had je ze al vaker gezien?

Ik heb de link @Calypso
Ik kreeg hem niet op m’n eigen mail dus zie hem net op m’n werk mail.

link

Deze tekst wordt verborgen

3 likes