Concertentopic

Ja ik heb een keer vrij slechte plekken op 2e ring gehad en vond het echt heel goed te doen! Geluid vind ik in ziggo sowieso echt goed overal.

Geluid is overal heel goed. Alleen ligt het er aan waar je zit ten op stelling van het podium. Bruno Mars had zijn podium alleen aan 1 korte kant. En ik zat helemaal aan de andere kant van de zaal 2e ring helemaal bovenaan, precies tegenover het podium. En ik heb alles alleen via de schermen kunnen volgen. Zou dan liever iets dichterbij hebben gezeten dat je schuin moet kijken.

Thanks @Evenveel en @Dancingqueen goed om te weten! Dan probeer ik kaarten voor de vakken aan de zijkant te kopen, is ook wat dichterbij nog dan helemaal achteraan. Ik verwacht dat zij vooral het hoofdpodium gebruiken

1 like

Ik heb twee kaartjes voor Racoon voor morgenavond in Tivoli Utrecht maar ik ben nog niet hersteld van covid :frowning: Wil iemand ze overnemen? Ze zijn €39,25 p stuk maar mogen samen wel voor €60,- weg :slight_smile:

:smiling_face_with_three_hearts: Ik was vrijdag eindelijk weer bij een concert. Was Franz Ferdinand die ik heel veel geluisterd heb, maar nog niet live gezien had. Was echt weer lekker om live muziek te horen en in een zaal te staan met heel veel mensen. Ook wel een beetje gek en ik was zenuwachtig, maar wel fijn. Aankomende week weer naar een concert, maar dan 5 Seconds of Summer (die ik al 3? 4? keer live gezien heb) en dan ga ik niet alleen.

1 like

Ik ging toevallig ook op vrijdag voor ‘t eerst weer. Ik was ook echt zenuwachtig, heel gek om na corona weer naar een concert te gaan :joy: Maar wel superfijn om weer live muziek te horen! :heart_eyes: Ik was voor het eerst in de Ziggo Dome, maar het viel me nog wel mee. Ik stond bijna helemaal vooraan, dus dan merk je niet echt hoe groot het eigenlijk is :’) Veel plezier bij 5sos!

1 like

Ik zag toevallig foto’s van de Ziggo Dome en hoe vol het was. Moest toen wel even slikken, haha.

Ik ga vanavond voor het eerst in +twee jaar weer naar een concert, zin in! Bear’s Den in Paradiso. Ik heb ze een keer eerder gezien in Afas dus ben benieuwd nu in nog kleinere setting, lijkt me tof :slight_smile:

5 likes

Onlangs voor het eerst sinds 2019 weer bij een concert geweest. In De Vorstin. Echt heel erg wennen! Ik heb voor nu dit jaar nog Ed Sheeran en Guns ‘N Roses staan. Ik wil misschien nog naar Stadspark Live. Ben gek op concerten dus ik zou vast nog wel een aantal kleinere bandjes zien dit jaar :blush:

Edit: @jasmijntheetje tof!!! Veel plezier :smile:

1 like

Ahh wat leuk! Ik heb ze voor de pandemie ook in kleine setting gezien en dat was zo knus! Heel veel plezier!

1 like

Leuk! Ik ga ook naar Ed Sheeran :slight_smile: En nog naar Billie Eilish en naar Bon Iver jaaaaa zoveel zin in allemaal. Wilde eigenlijk ook nog kaartjes voor Dua Lipa maar toch niet gedaan en nu heb ik een beetje spijt. En ik had ook nog wel naar Froukje gewild! Zoveel leuks :heart_eyes:

3 likes

Arcade Fire komt met Feist op tour! :slight_smile:

5 likes

Ohh, die heb ik eens in ahoy gezien, was echt heel leuk! Jammer dat Beck niet mee naar europa komt

3 likes

Ik was gisteren in een klein zaaltje bij White Lies en het was zo tof. En op 10 minuten fietsen, dat maakte het helemaal perfect :heart_eyes:

13 likes

Bruce Springsteen komt volgend jaar naar Nederland! Zijn er mensen die kaartjes willen (proberen te) kopen?

Heeft er iemand wel eens een kaartje gekocht voor iets waarbij je eigenlijk id moet laten zien en de kaartjes op naam staan?
Ik heb één kaartje over voor Lorde en wil dat kaartje eigenlijk graag verkopen maar als dat sowieso niet kan (is hij Afas live) dan vind ik dat een beetje lullig voor diegene. Dus heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

1 like

Ja, wel eens op die manier kaartjes gekocht. ID is nooit gecheckt maar het is geen garantie dat dat niet gebeurd. Je kan misschien de Afas mailen/bellen en de naam overzetten

Nou ja als ik ze er op zet (met die info er bij) en iemand koopt ze, dan is het in principe niet meer mijn verantwoordelijkheid - alleen voelt het dan een beetje lullig.
De naam wijzigen kon helaas niet, ik had al contact met hun opgenomen maar kreeg deze reactie toen

Ik zou dat risico niet nemen

Ja het is eigenlijk vooral dat er op ticketswp staat dat er bijna 600 kaarten al verkocht zijn op die manier.