Concertentopic

Zijn er mensen die op 11 september naar BANKS in Paradiso gaan? Ik wil heel graag gaan maar niemand die ik ken luistert het :frowning:

Gaan er nog meer mensen naar Lorde vanavond?

Voor Rammstein 4 juli net een park & shuttle ticket gekocht. Gisteren park & walk bij RHCP was de hel. En 18 euro ipv 8? Goffertpark is parkeertechnisch echt een verschrikkelijke plek voor een concert!

Heb wel heeeel veel zin in ā€˜t concert zelf! Meer mensen die 4 juli gaan?

Heeft er hier iemand kaarten voor de toppers? En via waar hebben jullie deze gekocht?

Via de toppers website wordt je naar een andere website gestuurd dan dat je via de Arena kaarten koopt :joy: Had de arena gebeld en zij sturen me door naar ticketmaster terwijl het daar helemaal niet wordt verkocht.

Edit : Uiteindelijk kom ik uit bij ticketpoint, waarbij ik wordt doorgestuurd naar actie van de dag. Wat ik weer een vage website vind :sweat_smile:

M’n vriend staat in de arena nu voor de Stones, heeft mick Jagger Corona en is de show gecanceld… wat een pech!

1 like

Ja ik! Heel veel zin in, wacht al ruim twee jaar :sweat_smile: Ik laat me waarschijnlijk brengen en halen. Maar voor de zekerheid: hoe werkt zo’n park & shuttle ticket en wat kost het?

2 likes

Dan kun je ergens buitenaf parkeren en daarna rijden er shuttlebussen naar de ingang van het park! Kost 8 euro per auto. Heb dat dus nog niet eerder geprobeerd maar park & walk was kut. Mocht je toevallig vanuit Noord Limburg moeten gaan mag je met alle liefde meerijden!

Ben benieuwd hoe die show buiten is want heb ā€˜m in Duitsland al gezien in een arena met allemaal vuur maar buiten in de openlucht lijkt me dat een andere sfeer.

Nee ZL is niet echt op de route. Maar dit klinkt goed, ga ik onthouden!

Wie is er zaterdag ook bij Billie Eilish?

2 likes

Jaaa ik! Zin in

3 likes

Ik was er :smiley: Wat vond je ervan?

Vet! Maar ik heb Billie bijna niet gehoord haha. Iedereen gilde er overheen. Maar stond heel dichtbij dus vond het wel een ervaring!
En jij?

2 likes

Ik zat bovenin! Vond het echt heel tof en kon alles heel goed zien en horen :heart_eyes: Was echt onder de indruk van haar stem, optreden en alle beelden en lichten. HƩƩl vet!

2 likes

Volgens een kennisje van 15 is dit typisch voor Billie-concerten. Zij was erbij en zij zei vooraf al dat ze zo hard mogelijk ging gillen en schreeuwen, omdat je je dan echt verbonden voelt met Billie en met de andere fans :joy: Hoe meer kabaal je maakt, hoe beter.

Oh vandaar, ja ik heb het nog nooit zo extreem meegemaakt. Meestal wordt er met bepaalde hits wel meegezongen maar ik ga ook naar een concert om de artiest live te horen haha.
Maar de muziek en de energie etc was geweldig om meegemaakt te hebben!

1 like

Ik zou op zich wel naar Harry Styles willen, maar dat gegil houdt me echt tegen… Terwijl ik waarsch hetzelfde had gedaan als ik nu 15 was

6 likes

Ik was ook wel echt blij dat ik niet tussen de mega schreeuwende mensen stond. Ik zat als een halve bejaarde lekker bovenin met mijn oordopjes in en mijn bril op zodat ik het kon zien :joy: Love fangirls & fanboys hoor, en denk dat Billie ook echt een goed rolmodel is voor de wat jongere fans. Twee rijen voor mij waren twee meisjes die echt niet ouder dan 10 jaar waren, zo schattig op alles aan het dansen en meezingen. :partying_face: En vlak naast me een (denk ik) vader van iemand die echt de hele tijd bleef zitten en echt zo tralalala om zich heen zat te kijken. Die moest mee denk ik of wilde misschien mee omdat zijn (denk ik) dochter te jong was om alleen te gaan :joy:

1 like

Gisteren naar Olivia Rodrigo geweest, het was zo goed! Haar stem was echt top en leuke show. Was wel een stukje ouder dan de rest van het publiek, maar iedereen was echt heel chill.

In de pre show setlist speelden ze As It Was van Harry Styles en Olivia van One Direction. Iedereen was het echt aan het mee schreeuwen, super tof!

6 likes

Zijn kaartjes via TicketSwap meestal op de dag zelf goedkoper of kan ik beter nu (paar dagen ervoor) al de kaartjes kopen? Er worden een paar honderd aangeboden

1 like

Op de dag zelf zijn ze vaak wel iets goedkoper omdat mensen er dan echt vanaf willen dus er alles aan doen. Of jij het risico wil nemen tot dan te wachten is het tweede, maar als je geen stormloop verwacht dan zou ik het nog rekken ja

1 like