Ik vind niet dat je dat hoeft te verwachten van een gemiddelde concertbezoeker. Ik ken Madonna wel, ben niet specifiek fan, maar wist dit echt niet. Ik vind: je spreekt gewoon een tijd af waarop ze gaat optreden en ze houdt zich daar niet aan. En als ze het altijd doet is het ook geen incident maar poor planning of gewoon asociaal
Mojo heeft volgens mij aan iedereen met een ticket een waarschuwingsmail verstuurd hierover :”) dus op zich wisten alleen concertgangwrs het wel (nog steeds aso maar goed)
Denk echt bijna nul kans: maar iemand die (iemand kent) kaartje voor Popcaan morgen kwijt wil? Hmu!
Yess ik heb tickets voor Lenny Kravitz! Gaan er nog meer mensen hierheen?
Ik heb tickets voor Troye Sivan !
Ik weet niet of dit helemaal het juiste topic is maar ik probeer het maar even.
Wij hebben nog 1 los kaartje over voor Acda en de Munnik op 14 december. Een zitplaats, 2e rang.
Het zou leuk zijn als we er nog een symbolisch bedrag voor krijgen zodat we daar (als we zelf gaan op de 16e) een drankje ofzo voor kunnen halen maar het is vooral zonde als hij helemaal niet gebruikt wordt.
Iemand interesse?
Waar heb jij tickets gekocht? Ik heb zoals gewoonlijk weer onder een steen geleefd, dus de presale gemist dan denk ik?
Via mojo presale inderdaad! Maar morgen 10u is de normale
Thanks! Ik houd echt van Lenny Kravitz haha, hoeveel heb jij voor je ticket betaald? Ben nog in shock van de prijzen van Beyoncé etc dus hoop dat dit wel iets beter is.
Ik heb nog een presale link voor je als je wil
Graag!
Ik kan je alleen geen pb sturen
Voor staanplaatsen €88 en heb net nog zitplaatsen gekocht voor vrienden voor 75. Dus valt me nog mee! Heb je al de link? Anders geef je maar een gil
Ja heb de link, maar helemaal geen sta plaatsen meer helaas. Betekent het dat die er met de gewone sale morgen ook niet meer zijn (weet niet of ze wat kaartjes achterhouden?)
Is 2e rang bij Ziggo nog de moeite waard of zie je dan niks? Het is dat of vak 106 zie ik. Andere vak wat ik wou selecteren was ineens 450 euro voor 2 tickets haha.
Haha ja die viptickets in de eerste rang zijn ineens dan vet prijzig. Maar morgen komen de statickets weer beschikbaar! En opzich is tweede rang prima, maar je zit wel redelijk ver van het podium. Zou ‘m gokken op morgen, want als nu de tickets nog niet uitverkocht zijn, denk ik dat morgen wel meevalt ook. Vandaag was ik (en 7 vrienden die ook voor me probeerden) meteen door de wachtrij.
Ik denk dat ik ga scheiden. Ik had 2 staplaatsen in m’n mandje, en toen zei m’n vriend. Mss is zitten wel fijn. En toen ik dat probeerde te wijzigen had ik niks hahaha.
Ik baal echt haha, ik had ze gewoon. Maarja, heb nog tot juli dus dan maar ticketswap in de gaten houden tegen die tijd.
Haat dat opgefokte gevoel alleen altijd wat zo lang blijft hangen nadat je tickets probeert te kopen.
Edit:
Scheiding is van de baan, ik heb 2 staanplaatsen Kwamen ineens vrij. Had al bijna 1 los kaartje voor eerste rang gekocht haha, maar dat was van 108 en da’s wel minder. Liefst zou ik denk ik nog 1e rang hebben, maar kan ik altijd nog op ticketswap zien. Vind het wel vervelend dat ze je niet duidelijk een plattegrond laten zien telkens met je gekozen tickets, weet ik veel waar dat is.
Yess, kaartjes voor de Scorpions Plan was eigenlijk om ze een keer in Duitsland te zien tijdens een stedentripje, maar aangezien ze nu in Ziggo komen toch ook maar kaartjes gekocht. Willekeurig drie kaartjes gekocht dus nu alleen nog iemand zoeken die mee wil met het derde kaartje
Naast het net gevist voor Ethel Cain.
Kaartje gekocht voor Nicki Minaj, maar poh wat een bedragen (vak 212 = rang 2). Had ik net zo goed naar Madonna kunnen gaan (vond ik te duur, maar achteraf spijt )
Ik ook! Heb me wel aangemeld voor die wachtlijst en een ticketswap alert aangezet, hoop dat dat nog wat oplevert