Concertentopic

Ja, ik heb gangpadplekken, wel voor achterlijk veel geld… Helaas wel helemaal bovenin. Ik heb gigantische hoogtevrees en een keer eerder zat ik toen echt te zweten.

Maargoed ik ben erbij! Superveel zin in!

1 like

Jaaa ik ga naar pink!!!

7 likes

Ahh volgens mij zitten wij ook in/aan een gangpad. Dit wordt het eerste concert waar ik überhaupt ga zitten haha! Tof dat jullie ook kaarten hebben! @Lentex :partying_face:🩷

3 likes

Ben blij dat ik die prijzen in het verleden niet heb betaald om ze te zien. :upside_down_face:

Heeft iemand hier ervaring met Loop oordopjes? Ik zie dat er nu black friday sale is en ik was het al een tijdje aan het overwegen.

Ik heb al wel speciale concert oordopjes, iets merkloos, maar die passen niet helemaal lekker/komen los (moet bij oortelefoontjes ook altijd het kleinste opzetstuk) en ik merk dat ik dan tijdens concerten best veel daar mee bezig ben.

2 likes

Ik ben dol op mijn loops. Ik heb zowel de experience als de quiet en gebruik ze afwisselend voor hoe erg overprikkeld (longcovid) ik ben, maar gebruik ze beiden voor concerten en hoor de muziek door beiden echt goed maar gewoon veel relaxter.

2 likes

Volgende week vrijdag naar Sting en zaterdag naar Madonna 🪩

Sting is in de AFAS Live en ik heb tickets voor de black box. Is iemand hier ooit geweest? Zie je het podium ook al sta je redelijk achteraan?

5 likes

Ik heb de experience en vind ze ook fijn! Ben ook nooit bezig met of ze uitvallen, blijven altijd gewoon goed zitten

1 like

Het concert van the Vices vanavond is gecanceld :frowning:

Uiteindelijk bij mij ook gelukt. Zo blij! Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan

1 like

Meer mensen die vanavond naar Hozier gaan? Birdy staat (onverwachts) in het voorprogramma :heart_eyes:

9 likes

Helaas niet maar veel plezierrr! Ben heel erg benieuwd.

Troye Sivan komt naar Amsterdam met zijn tour! :heart_eyes:

Kent iemand de grap van Madonna in de Ziggo?
Die kwam niet.

Edit: law of het forum, daar kwam ze toch ineens

7 likes

Had je haar op tijd verwacht dan?

3 likes

“Madonna is vrijdag pas tegen 22.30 uur aan haar eerste van twee concerten in Amsterdam begonnen, zo’n anderhalf uur later dan gepland. Het concert duurde tot 0.45 uur. Honderden fans moesten voortijdig weg omdat zij anders hun trein zouden missen.”

Ik weet dat veel van haar fans vinden dat je dit maar moet accepteren ‘want het is Madonna’ maar ik vind het gewoon een gaar, asociaal wijf. Elke keer. Het boeit haar geen KUT.

29 likes

Natuurlijk is het niet heel netjes, maar inmiddels moet je toch wel weten dat als je naar een Madonnaconcert gaat, je gewoon moet incalculeren dat het veel later dan gepland begint? Is niet alsof dit iets nieuws is, ze doet dit al decennia lang :woman_shrugging:t3: En als je dat niet wilt koop je geen kaartje, net zo makkelijk

2 likes

Dit soort streken zijn idd wel de reden dat ik nooit meer met de trein naar concerten ga

Dan is ze dus al decenia lang asociaal bezig en boeit het haar geen kut dus dat dit niet netjes is.

En je kan het wel in willen calculeren, maar pas om 0:45 klaar heb ik met een popconcert nog nooit meegemaakt, daar zou ik echt nooit rekening mee houden. En als je geen auto hebt en dus afhankelijk bent van OV zou je dus nooit naar haar concert kunnen.

11 likes

Klopt. Maar als je naar een Madonnaconcert gaat dan zou ik toch denken dat je ook genoeg van Madonna weet om te weten dat dit de standaard is. Ik zeg niet dat het goed is dat ze dat doet, maar ik verbaas me er vooral over dat er zo’n ophef is. Zijn dit dan allemaal mensen die dikke knaken neerleggen voor een artiest waar ze amper wat van weten? Een vriend van me was hier in Berlijn en was pas rond 3u 's nachts thuis, maar hij wist van tevoren dat die kans er was en zeurt er dus ook niet over (en was ook vrij de volgende dag om deze reden)

1 like