Ik ben zo jaloers op iedereen die naar Taylor Swift gaat! Megaleuk, ik viel buiten de kaatverkoop en heb ook geen mensen om me heen die er heen wilden (dus mochten jullie tzt een kaartje over hebben hit me up).
Ik heb dit dus met niall horan, zo jaloers!
Ik heb daar een doorverkoopkaartje voor kunnen krijgen met ticketmaster. Ga graag alleen naar concerten dus dan is die manier wat makkelijker. Misschien dat je dat kan proberen als je alleen gaan niet erg vindt?
Ik ga zelf in Antwerpen om Amsterdam uitverkocht is en volgens mij is Antwerpen nu ook nog niet uitverkocht.
Was net naar Thijs Boontjes. Wat was dat leuk zeg, echt een feestje. Echt een aanrader.
2023:
Matthew and the atlas
Bears Den
Erlend Ăye + la comitiva
This is the kit
Joep Beving
2024:
The tallest man on earth + symfonietta
Glen Hansard
The Paper Kites
Thanks!
2023:
Di-rect
Tenacious D
Graham Nash
City and Colour
Acda & de Munnik
Het Majesty
2024:
De Kik
Hmm niet echt een klapper dit jaar haha. Wel ook nog naar DTRH en Lowlands geweest!
Wow wat een mooie lijst lijkt me ideaal (en heel verleidelijk) zo dichtbij te wonen dat je last minute kan gaan (en niet ook nog een duur treinticket hoeft te kopen)
2023:
Limp Bizkit
SZA
The Weeknd 2x
Beyonce
Yeah Yeah Yeahs
Sugababes
The Prodigy
2 van mijn all time favorieten en ik vond alle concerten heel erg leuk.
2024
Nicki Minaj
Lenny Kravitz
Nog geen ticket voor maar wil gaan:
Omah Lay
Nickelback
En hopelijk Drake
Oooooh
Er zijn nog kaarten! En ze treden door heel Nederland op. Klonk wel speciaal
Ja, had het idd al gezien. Ik woon alleen niet in Nederland ben er nu even voor kerst, maar ga de 27e weer terug naar huis. Maar klinkt wel echt heel gaaf!
Ja, het heeft zo zân voordelen als je 5 min van Paradiso en Melkweg woont haha
Is er iemand die een code heeft voor Taylor Swift kaarten. Ik wil nog steeds zooooo graag gaan
Is het niet hartstikke uitverkocht?
Voor Nederland was ik niet ingeloot helaas! Maar er komen soms doorverkoop kaarten beschikbaar via ticketmaster zelf
Heb je daar ook een code voor nodig?
Ik ben nog nooit op Pinkpop geweest en zou graag een dagje willen gaan. Is het handig om in de buurt een hotel te boeken als je uit Amsterdam moet reizen? Of kun je gaan en dezelfde dag weer terug?
Voor een overnachting in de buurt moet je snel zijn. Toen ik vorig jaar rond deze tijd zocht was er haast nĂks meer. Het is vanuit Amsterdam echt wel 2/2,5? uur rijden dus of dat te doen is ligt helemaal aan jezelf. Met het OV lukt je dat 100% zeker niet.
Als je een dag wil gaan zou ik deze editie skippen want echt een kut line up
Heeft iemand in 2024 al kaartjes gekocht voor een concert?
Ik heb kaartjes gekocht voor The Paper Kites en Nick Mulvey!
Ik was gisteren bij Spinvis in het Paard, Den Haag. En ik vond het zoân heerlijk optreden!