Concertentopic

Rammstein
Anneke van Giersbergen

Verder nog geen plannen

4 likes

21 feb Anneke van Giersbergen

1 like

Spinvis
Tricky
Lord of the Lost
Pet Shop Boys
Rangleklods
Gino Vannelli
Kane

Heb ik tot nu toe staan.

1 like

Ik ben anderhalve week terug bij Ammers geweest (megagoed) en ik heb tot nu toe kaartjes gekocht voor Brutalismus 3000, Peuk, Doodseskader en Look Mum No Computer.

1 like

Ohh, Brutalismus! Probeer steeds kaartje te krijgen via Ticketswap maar no luck. Stel dat je héél toevallig opeens een kaartje overhebt tegen die tijd houd ik me warm aanbevolen!

Ohh ja mocht ik of één van de mensen waarmee ik ga niet meer kunnen hoor je het!

2 likes

Wat gaaf Brutalismus!! Ik kan helaas die dag niet, lekker concert/feestje voor een maandagavond haha!

En verder FF-meeting bij Anneke van Giersbergen zie ik

1 like

Boys II men komt naar Afas in april :heart_eyes: Ik wil daar heel graag heen met vriendinnen, de verkoop is via Ticketmaster. Als je bent aangemeld voor de nieuwsbrief krijg je dan voor elk concert een pre-ticket sale link?

1 like

Ok dank je wel!

Jaa ik zit vrijdag ook klaar voor kaarten. Ik heb ze al 3x live gezien en ze zijn zo goed :heart_eyes:

6 likes

Oh zo leuk, ik hoop dat het me lukt!

2 likes

Hebben julie op maat gemaakte oordopjes?

Ik wil het al heel lang en heb morgen een afspraak staan, maar twijfel nu toch vanwege het geld. Is het het waard?

1 like

Voor mij wel. Maar ik heb hele kleine gehoorgangen dus de standaard-dopjes zaten nooit goed en deden vooral heel veel pijn. Ik heb ze van Alpine en die voel ik wel zitten maar niet vervelend en geluid is gewoon goed.

Ik had een keer een paar van de drogist en die verdwenen tijdens het concert ineens helemaal in m’n gehoorgang. Dus kon toen naar de EHBO; zij hebben ze met een pincet eruitgehaald. Ze gaven aan dat het vaker gebeurt!

De op maat gemaakte kunnen nooit in je gehoorgang verdwijnen en zitten precies zoals het past bij jouw oren, dus wat mij betreft z’n geld echt wel waard. En je doet er ook lang mee natuurlijk.

Omg, zij lijken me live helemaal geweldig.

1 like

Ja! Een van mijn beste aankopen ooit. Heb mijn eerste paar vorig jaar vervangen. Ze gingen vijf jaar mee. Het zit veel beter dan andere oordopjes en heb nooit meer last gehad van mijn oren na een concert. En het geluid blijft goed.

2 likes

Ik ben er heel blij mee, dempt echt veel beter dan andere oordoppen. Ik vind het wel jammer dat het publiek ook goed gedempt wordt, dus dan hoor je mensen niet echt meezingen maar mss vind je dat juist fijn :joy:

Dit vind ik ook het nadeel ja! Hoor ik alleen mezelf zingen en dat is wel naar haha (ik kan niet zingen).

Ik draag ze daarom niet zo vaak als ik zou willen. Al gebruik ik nu ook pluggerz en zitten die bij mij ook goed.

1 like

Ga je het ook proberen?

Bedankt voor jullie reacties! Ja bij mij zitten die standaard ook wel prima, maar het kan wel beter natuurlijk! En ik draag bij concerten en feestjes altijd oordopjes, dus heb liever wel goede!

1 like