Concertentopic

Heeft iemand zich hier inschreven voor de shows van Adele in München? Ben zo benieuwd naar de prijs van de kaarten, maar er is nog niks over bekend.

5 likes

Ik verwacht de goedkoopste rond de 100-120

2 likes

Oh dat is nog wel te doen!

1 like

Paloma Faith komt naar Nederland !:tada: Zijn er meer mensen die gaan ? Denk dat ik dit gemanifesteerd heb want vanochtend was ik naar haar muziek aan het luisteren . Heb laatst al zitten kijken of ik naar de UK kon reizen voor een concert maar uiteindelijk besloten dat dat toch niet handig was. Zo blij dat ze nu naar Amsterdam komt.

7 likes

Wat leuk!! Ik ben zo blij met dit topic en de tips. Ik luister al de hele dag naar only love can hurt like thiiisssssss

1 like

Aaaah zo leuk! Zie dat het overal uitverkocht is :sob::sob::sob:

1 like

Ja zo tof! Ik twijfel nog een beetje door de prijs moet ik eerlijk zeggen, maar denk dat ik uiteindelijk wel ga doen

1 like

Sorry ik voel me zo dom maar eigenlijk wil ik heel graag naar roosbeef n Haarlem volgende week maar ik ben net drie weken uit amsterdam weg verhuisd en ik realiseer mij dat ik totaal geen idee heb van wat normale concerttijden zijn (omdat het voorheen niet zo uitmaakte want ik was toch op de fiets). Dus ik probeer uit te vogelen of ik gewoon normaal thuis kan komen. Weet iemand wat een reguliere tijd is?

1 like

Er staat gewoon een eindtijd bij het concert.

In dit geval kan je dan verwachten (maar pin me er niet op vast want dit is bij elk poppodium en bij elke artiest anders)
Deuren - 19:30
Toverberg - 20:00
Changeover (pauze) - 21:00
Roosbeef - 21:30
Einde - 23:00

2 likes

Ik heb d’r ook één keertje live gezien in de Ziggo Dome en dat was zoooo onwijs goed! Ben benieuwd naar de verkoop woensdag, heb weinig hoop :sweat_smile:

1 like

omg mijn favoriete band ever The Corrs gaat toeren in de UK en Ierland. En Dublin is op een zaterdag !! Ik voel een trip naar Dublin aankomen. Mijn alle eerste station concert was The Corrs in Ahoy in 2004 en ze blijven altijd mijn grote muzikale liefde <3

4 likes

Als iemand ooit nog een kaartje kwijt wil voor Big Time Rush in Tilburg houd ik me aanbevolen :cry:

1 like

Laatste keer was volgens mij in 2016 . Toen. Ben ik naar Hamburg (en ook naar Dublin) geweest omdat ze niet naar Nederland kwamen. Geen idee of ze deze tour ook nog in Europa gaan spelen.

2 likes

IMG_1415

Die prijzen voor het concert van Adele, echt doe normaal…

3 likes

Ik heb bij d’r vorige (laatste?) tour in 2016 114 betaald voor zitplaatsen op de vloer wat hier vergelijkbaar is met roze/turquoise 🥹. Echt volslaaaaagen van de pot gerukt dit want die 114 was al duur zat.

5 likes

Zou ik niet doen. Zonde van je geld, lekker iets anders met je moeder gaan doen joh

2 likes

Omdat ik het even kwijt moet en ik hier alleen zit:
Ik ga naar Adele!!!

18 likes

Ik vind dit echt schandalig. Ik snap niet dat die artiesten dit nog voor zichzelf goed kunnen praten naar fans.

7 likes

Zo leuk!!!
Was het een lange wachtrij

2 likes

We hadden allemaal heel veel wachtenden voor ons maar uiteindelijk ging het bij een persoon toch nog snel. We hadden met een kwartier de tickets.

2 likes