Denk het wel! Even kijken met wie nog. Kan je trouwens plaatsen kiezen bij Afas? Of is het alleen kiezen tussen staan en zitten?
Bij mij bij een ander concert is het echt alleen nog zitten en staan
Nu ik eraan terug denk de laatste keren bij elke
Ah goed om te weten, is wel makkelijk met kaartjes kopen haha. Vind staan normaal leuker, maar dit lijkt me ook wel een chill concert om te zitten eigenlijk. Of is dat toch minder prettig dan staanplaatsen daar?
Edit: o laat maar haha, je kan niet kiezen. Nou neemt wel stress weg bij kaartjes kopen morgen. Benieuwd of het makkelijk gaat.
Ja ik ben ook benieuwd hoe populair het gaat zijn! Zag ook al een aankondiging dat ze komen op nu.nl
Ik was vanavond naar Spinvis in Carré en het was echt fantastisch!
Ben er alweer klaar mee. Was aan de beurt met weinig wachtenden voor me, word ik eruit gegooid en opnieuw in de wachtrij.
Oh wat irritant! Had je geen zin meer om in de wachtrij te staan?
Ik heb 3 kaartjes kunnen kopen voor mijn vriendinnen en mezelf.
Jawel! Heel erg zelfs, maar toen had ik opeens 2500 mensen voor me. Echt huilen. Ik had maar een paar honderd voor me, ik zag de kaarten en opeens uit de wachtrij
Nu maar hopen op ticketswap
Heeft iemand misschien toevallig een staanplaats kaartje voor vval voor vanavond te koop?
Ik ga naar Joost! Mega veel zin in đ«¶đŒ
Oh nee wat balen! Hopelijk kun je ze nog op een andere manier fixen!
Haha ja, vind dit altijd zo een gezeik. Ik doe toch wat fout. Heb ik er al helemaal zin in gekregen (en ook mega chill dat het niet pas over een jaar is bijv). Dus hopelijk omdat het op een dinsdag is dat veel mensen toch niet kunnen.
23 februari is er een filmmuziekconcert in Vredenburg. Het is die avond ook live via npoklassiek te horen.
Manu Chao naar Nederland??? Wow! Daar moet ik ook heen Mân favoriet!
Super leuk! Ook in Rotterdam zie ik. Dat is voor mij iets dichterbij.
Heb hem ooit op een festival gezien en van het uur dat hij speelde was misschien de helft muziek. Vind het altijd goed als artiesten zich uitspreken voor de goede zaak, maar dit was echt overdreven
Waar gaat dit over?
Omggg the cat empire komt naar Nederland, zo gaaf!
Manu Chao
Oh dat is idd wel jammer ja.
Ik heb 'm ook lang geleden op een gratis festival in Rotterdam gezien, op het hofplein. Was echt fantastisch toen!