Concertentopic

En ondertussen loopt iedereen te zeiken dat een kaartje voor een orkest meer dan 35 euro kost.

6 likes

Voor bepaalde artiesten heb ik echt veel geld over dus dan vind ik het niet zo’n probleem dat de prijzen hoog zijn. Meer kans om kaarten te kopen!

En wij gaan ook naar Adele💕 Ik vond de prijs echt meevallen.

Prima dat je het ervoor over hebt hoor en leuk dat je gaat! Maar je kan toch niet echt zeggen dat deze prijzen meevallen?

9 likes

We zitten in het gele/oranje vak. Dus we hebben niet de goedkoopste kaartjes maar ook niet de duurste. En ik snap dat het voor heel veel
mensen veel te dure kaartjes zijn en dat er ook genoeg mensen zijn die dit er niet voor over (kunnen) hebben.

Ik vind dit ook een vreemde uitspraak. Een vriendin van mij zei ook “ik had erger verwacht.” Wat had je verwacht precies? 1000en euro’s? Prima als je fan bent van iemand en het er voor over hebt, lekker doen ook. Maar laten we niet doen alsof dit zo normaal is. Merk echt vaak dat mensen dan hun objectiviteit verliezen ofzo.

7 likes

Tja, dat zijn de prijzen van tegenwoordig voor grote artiesten (en goede plekken).

1 like

Kaartjes voor Angus & Julia Stone te pakken, yes!

5 likes

Dit, ik heb voor een paar mensen echt veel geld over (als Mariah Carey komt oid dan zet ik m’n huis te koop), maar ik vind dit wel een vreemde uitspraak. Ja chill dat mensen met niet een bovengemiddeld inkomen geen kans maken :skull:

En dat dit tegenwoordig de prijzen zijn is toch geen goede reden.

12 likes

Nou inderdaad. En dan nog is dat toch iets heel anders dan de prijzen mee vinden vallen. Het is nu een kwestie wat je ervoor over hebt én kan betalen.

3 likes

Heel eerlijk, wij hadden ook hogere prijzen verwacht omdat we gekeken hebben naar de Las Vegas prijzen.

Ik spaar gewoon voor dit soort dingen. En daarvoor moet ik andere dingen laten. Beetje flauw om dan een aanname te doen over mijn inkomen.

Je begrijpt toch hopelijk wel wat ik bedoel. Niks mis met sparen voor iets, doe ik ook, maar voor velen is dit toch onbereikbaar zo? En voor wat? Zo een artiest verdient echt genoeg. Ik heb zelf ook veel geld neergeteld voor BeyoncĂ©, had ik het naar m’n zin? Ja, maar had zij ook genoeg verdiend met iets lagere prijzen? Ook ja. En dat komt geeneens in de buurt van deze prijzen.

Denk dat mensen er meer over vallen dat je het vindt ‘meevallen’ en niet dat je er voor spaart en het er voor over hebt.

7 likes

Snap ik wel, maar als je kijkt naar andere concerten in Amerika en Nederland, kan je denk ik amerikaanse prijzen niet echt vergelijken met nederlandse prijzen.

@marley joh weet je, ik heb ook in de wachtrij gestaan voor Adele. Je hoeft ook helemaal geen verantwoording af te leggen over het hoe en waarom. Ik ben 3 keer naar harry styles geweest waarvan 1 keer pit en 1 keer front. Kostte ook een hoop geld. Gaat er inderdaad om dat je zegt dat je het wel mee vond vallen. Ergens ook stuitend om te lezen dat we op zo een punt zijn gekomen dat zoiets over zoveel geld gezegd kan worden. Geeft misschien ook wel aan hoe we er tegenwoordig economisch gezien voorstaan.

4 likes

Ja ik heb ook geen principes hoor haha. Principieel zou zijn niet gaan, maarja :skull:

Alleen maar leuk dat het je wel gelukt is kaartjes te kopen, want dat was denk ik echt heel lastig bij dit.

1 like

Aaa leuk dit wist ik nog niet, ik ga het vrijdag proberen!

Je kunt ze nu al kopen, gewoon via de site van Carré. De kaartjes gaan behoorlijk hard, dus ik zou niet tot vrijdag wachten.

1 like

De website van Carre zegt dat de vk nog niet gestart is

1 like

Probeer dit eens

https://carre.nl/voorstelling/angus-and-julia-stone?presale=ffangusjulia24psartist

2 likes

Ooh ik had eerder op de presale link geklikt en dat onthoud ie blijkbaar, dus toen ik net ging kijken (gewoon rechtstreeks naar de site), kon ik er gewoon in. Anyway, hierbij

1 like

Thanks!

1 like