Concertentopic

27ste in 013 naar Frank Carter and the Rattlesnakes, erg veel zin in. Moet het nieuwe album nog luisteren, maar de eerdere 2 shows die ik zag waren erg fijn

1 like

Jaahoor ik heb natuurlijk weer de ticketverkoop van Korn gemist. :sob: Mocht er nog iemand van zijn kaartjes af willen…

Tickets van Usher zijn binnen :heart::heart:

3 likes

Jaaaa same! :heart_eyes:

3 likes

Ohh hoe, dan? Ik ben ook lid van de nieuwsbrief van Ticketmaster maar heb niks ontvangen :frowning:
Heb jij toevallig een link voor me?

2 likes

@CTFxC en voor mij?

2 likes

Even via de instabio van Usher gaan! Code die je daarna nodig hebt is COMINGHOME
@Pythagoras

2 likes

Ik heb mezelf via de site van Usher zelf aangemeld en heb een code gekregen. Nu sta ik in de wachtrij … misschien kan jij dat ook proberen?

2 likes

Ah ja bedankt haha! Net gedaan :smile:

Die van Mojo komt morgen.

Als iemand een link wil, let me know, dan stuur ik hem door

Graag!

2 likes

Ik stuur hem zodra ik de mail van mojo heb!

1 like

Dank je wel!

@Bunnyslippers kijk, zo kan je het proberen! Over 10 minuten gaan er weer kaarten in de sale, ik sta nu in de wachtrij. Go go go!

@Daelyss Kijk hier, het is mij net gelukt via insta van Usher!

4 likes

Via pricelessā„¢ | Music kan je met een Mastercard ook eerder kaartjes kopen voor Usher. Vanaf 12:00. Hoorde het net van een vriend! Je moet geloof ik wel een account aanmaken

1 like

De creditcard beveiliging is gelinkt aan m’n vriend z’n telefoon en die zit in een meeting :skull:

Nooooooo

2 likes

Neee via hoe ik zei hoeft dat niet hoor, ik heb met paypal betaald!

1 like

Hij komt ook echt maar 3x naar Londen, 1x Amsterdam en Berlijn en Parijs haha, echt weinig. Tenzij er nog plaatsen bijkomen

1 like

Via de site van de creditcard moest ik een beveiligingscode invoeren, ik wist niet wat die was.
Maar via de Insta van Usher is het gelukt! Ik heb 3 kaartjes, staanplaatsen :partying_face:

5 likes

Ik heb ze!:grin:

3 likes