Die deed hij ook!
Helemaal goed! Hoop dat er nog tickets vrijkomen!
Long shot denk ik maar mocht iemand een kaartje over hebben voor Keane volgende maand (of iemand weet die nog een kaartje aanbiedt) dan houd ik mij zeer aanbevolen
Yess
Shit wat een kut datum! John Coffey speelt hier in de stad, daar wilden we ook graag heen
Keuzesā¦
Ik was bij de show van Joost Klein en het was zo ontzettend gaaf! Je moest je telefoon opbergen in een speciaal tasje en het was echt heel bijzonder om een concert te zien met nul telefoons. Het concert was ook gewoon ontzettend gaaf, er waren zoveel leuke gasten, het was echt fantastisch
Wellicht nuttige info voor iemand hier; Moby komt voor het eerst in 10 jaar naar Europa voor de 25e verjaardag van Play.
Helaas niet naar NL maar wel naar Engeland, Belgiƫ, Duitsland en Frankrijk.
Mijn vaste concertmaatje heeft een hekel aan Moby en de data komen mij niet goed uit, dus ik sla over.
Jaa ik wil heel graag gaan! Ben nog nooit in het Sportpaleis geweest. Hopen op tickets
Paolo Nutini gaat ook weer touren deze zomer, maar helaas ook hier niets in nederland!
https://www.instagram.com/p/C4sRKCPNPnm/
Ik heb hem een keer een concert van hem gezien en dat was echt fantastisch, dus ik ga nu kijken of ik iets kan combineren met een vakantie ofzo.
Stevie Nicks komt naar Nederland š„¹
Krijg er steeds reclame voor op Insta
Wel met bizarre prijzenā¦
De prijzen voor de Ziggo Dome:
Premium - Zitplaatsen: ā¬196,00
Rang 1 - Zitplaatsen: ā¬162,40
Rang 2 - Zitplaatsen: ā¬140,00
Rang 3 - Zitplaatsen: ā¬100,80
Rang 4 - Zitplaatsen: ā¬78,40
Rolstoel- en begeleidersplaats: ā¬156,80
Ja bi-zar moet ook echt nadenken of ik wil gaanā¦
Tsja, dit zal denk ik ook de laatste mogelijkheid worden om haar in Nederland te zien. Dus ik ga ervoor.
O hier kan ik iemand wel heel blij mee maken! Is er ook een voorverkoop waar ik me kan inschrijven?
Jaa misschien wel een goede reden om daar heen te gaan! Al vind ik shows van artiesten op festival wel altijd een andere sfeer hebben dan in een zaaltje.
Zijn er nog mensen naar John Mayer geweest gisteravond?
Ik heb toch nog kaartjes kunnen krijgen dus ga vanavond en als het al maar half zo goed was als in 2017 ben ik al helemaal gelukkig.
Ja! Het was enorm goed. Vette setlist (verschilt per avond, gister deed hij bijv spontaan Vultures en Assassin omdat iemand dat riep) en alles is akoestisch. Alleen John op het podium en dat geeft een hele relaxte sfeer, een huiskamergevoel. Heel intiem ondanks dat je in de Ziggo bent.
Tussendoor kletst hij lekker, maakt hij grapjes (ook echt leuke ipv dat cringe gezever van veel andere artiesten ). Ik heb John al vaak gezien, maar dit was een van zān beste shows!