Op de site zijn er gewoon nog kaartjes beschikbaar
Ik zie ze anders niet hoor.
Ik ook niet ![]()
Jaaa leuk was het hè! En tof dat je zusje Man in nood heeft kunnen kopen als ze er al zo lang naar op zoek was! Ik heb die die avond ook gekocht. Ik hoop dat Spuug van God ook snel op LP uitkomt.
Heb jij toevallig iets gehoord over Tekno? Ik zie namelijk dat alle aankondigingen overal weg zijn maar heb geen bericht gehad over mijn ticket, of ik moet weer een bericht in mijn spam gemist hebben ofzo.
Edit: ik zie als ik naar m’n bestelling ga op Eventix dat een terugbetaling is aangevraagd. Raar, totaal geen communicatie ![]()
Wauw ja inderdaad
Thanks voor de heads up haha, wist ook nog nergens van.
Heeft iemand interesse in 2 kaartjes voor taylor swift in gelsenkirchen op 19 juli (zitplaatsen rang 1)? Een deel van ons gezelschap heeft afgezegd.
Wat zou dat moeten kosten?
€240 p.p (ik weet dat het veel geld is, dit is echter de prijs die wij betaald hebben, dus we verdienen er niet aan)
Snap ik hoor! Heb al kaarten voor NL dus ik ken de prijzen ![]()
M’n vriendin wil niet naar Duitsland
dus ik neem ze niet over. Je vind vast en zeker iemand anders!
Ik heb je even DM gestuurd ![]()
Glass Animals komt in oktober naar Amsterdam, leuk!
In september naar Aurora.
Leuk, ik ga ook!
Ohhh wist ik niet… wil graag maar dan is mijn dochter jarig ![]()
Vanavond naar Anneke van Giersbergen ![]()
Ik ook ![]()
Hoe vond je het? Ze is goed he.
Ja was fantastisch, dijk van een stem 🫡
Neeee de Jonas Brothers zijn verplaatst naar 3 oktober
. 10 juni kwam echt perfect uit met mijn werk en kind. Nu moet ik vrij vragen èn oppas regelen. De reacties op instagram zijn ook niet mals. Mensen zijn woest omdat ze al hotels en vliegtickets hebben gekocht.