Net terug van Niall Horan in Antwerpen en het was leuk. Wel veel gillende jonge meiden maar dat is de doelgroep ook wel
Fleetwood mac
Linkin Park (maar dat wordt helaas lastig)
John Mayer (21 maart )
Same, ik ging met mijn man en tjee wat is hij goed live he
Ik ga vanavond (alleen) naar Willem de Bruin in Tivoli!
Ik ga wel eens alleen naar het theater of de bioskoop maar ben nog nooit alleen naar een concert geweest, vind het best spannen en het is ook nog eens een staplek. Maar komt vast goed!
Ik ben gisteravond naar Tricky geweest in het Paradiso. Wat een bijzondere ervaring. Maar wel heel tof tegelijkertijd. Voor mij vrij onbekend gebied, mān vriend is daarentegen al jaren fan van zijn werk. Maar ik heb nog nooit een concert bijgewoond waarbij de artiest 90% niet te zien was omdat het hele concert in het donker wordt gehouden.
Ik wou tickets kopen voor Kacey Musgraves, helaas heel snel uitverkocht . Hopelijk levert de wachtlijst wat op.
Voor donderdag 2 mei zijn er nog kaarten!
Wauw zo dom, had helemaal niet gekeken of er meerdere data waren! Super bedankt!
Bij een concert is het juist fijn dat je zo opgaat in de menigte. Zodra het concert start zit iedereen toch een beetje in zijn eigen wereld. Veel plezier!
Leuk dat je dat doet! Ik vind het fijne aan alleen naar een sta-concert gaan is dat je heel makkelijk kan verplaatsen als je irritante mensen naast je hebt haha
Gaan er nog mensen naar Headbangers parade morgen?!
Mijn eerste (echte) metal concert Ga voornamelijk voor Meshuggah.
Ja dat wist ik, super leuk! En heb ook een platenspeler, wel zo leuk haha
@Hiphopopotamus en @crazyplantlady dat klinkt goed, ik ben benieuwd!
Mocht hier nog iemand zijn die een mede forummer een Taylor Swift kaart wil verkopen, ik hou me aanbevolen!
Dag maakt niet uit, maar hoef geen vip ticket, want ik ga mee als chaperone. (Lees taxi)
Ik ga 4 juli in mān eentje, mochten er op een of andere manier nog kaartjes vrijkomen, dan zou ik met mijn code nog 3 tickets kunnen kopen. Je mag me altijd DM-en tegen die tijd
Oh dat ga ik onthouden! Dankjewel!
Ik ga 28 maart. Ben benieuwd
Ja!! Moet zeggen dat hij mij wel echt verrast heeft. Ik vond hem altijd wel de leukste in One Direction, maar hij kreeg altijd commentaar dat ie niet goed kon zingen, niet kon dansen, geen stage presence had⦠tenminste⦠vooral in het begin. Maar ik vond dat hij echt nu dat stage owned. Zit volledig in zijn element, komt zelfverzekerd over zonder cocky te zijn en hij pakt het super leuk aan. Je ziet echt de passie en plezier ervan af (ook bij de band) en hij had hele leuke interacties met het publiek.
Vond het podium trouwens echt heel mooi met dat gordijn, de lampen/lichtjes en de hele sfeer die hij daar neerzette. Ook dat het op een gegeven moment toch intiem aanvoelde (al zat ik echt heel ver op de bühne). Vond het echt heel tof! Had paar jaar geleden ook een kaartje voor een concert maar dat werd gecancelled vanwege C⦠Kon nu nog last minute kaartjes kopen en ben blij dat ik gegaan ben.
Al moest ik wel echt wennen aan al dat geschreeuw om mij heen, maar dat was ergens ook wel leuk, hahaha.
Ik was dus naar het concert van Willem, heb echt genoten! Hij zong en rapte erg goed en zān muziekanten speelden goed. Hij had een mooi spijkerpak aan en vond hoe er met het licht werd gespeeld op het podium erg mooi gedaan. Vond het in het begin een klein beetje ongemakkelijk maar zodra hij opkwam niet meer. Heb lekker meegezongen en gedanst.
Hij was ook zo knap
Voor wie nog gaan, veel plezier!
Edit:
Dit is trouwens een kleine single met 4 liedjes erop haha. Maar alsnog leuk!
Precies dit! Was wel blij dat ik goede oordoppen had ivm t gegil hahaha! Zelfs mijn man vond t erg goed, hij houdt er niet van als t niet per se om de zang draait maar meer de act als je snapt wat ik bedoel, haha.
Ohh vind houten pak zo goed