Concertentopic

Heb jij toevallig iets gehoord over Tekno? Ik zie namelijk dat alle aankondigingen overal weg zijn maar heb geen bericht gehad over mijn ticket, of ik moet weer een bericht in mijn spam gemist hebben ofzo.

Edit: ik zie als ik naar m’n bestelling ga op Eventix dat een terugbetaling is aangevraagd. Raar, totaal geen communicatie :sweat_smile:

Wauw ja inderdaad :sweat_smile: Thanks voor de heads up haha, wist ook nog nergens van.

Heeft iemand interesse in 2 kaartjes voor taylor swift in gelsenkirchen op 19 juli (zitplaatsen rang 1)? Een deel van ons gezelschap heeft afgezegd.

2 likes

Wat zou dat moeten kosten?

€240 p.p (ik weet dat het veel geld is, dit is echter de prijs die wij betaald hebben, dus we verdienen er niet aan)

1 like

Snap ik hoor! Heb al kaarten voor NL dus ik ken de prijzen :persevere:
M’n vriendin wil niet naar Duitsland :sob: dus ik neem ze niet over. Je vind vast en zeker iemand anders!

2 likes

Ik heb je even DM gestuurd :smile:

2 likes

Glass Animals komt in oktober naar Amsterdam, leuk!

6 likes

In september naar Aurora.

3 likes

Leuk, ik ga ook!

2 likes

Ohhh wist ik niet… wil graag maar dan is mijn dochter jarig :pleading_face:

Vanavond naar Anneke van Giersbergen :smile:

8 likes

Ik ook :ok_hand:t2:

3 likes

Hoe vond je het? Ze is goed he.

Ja was fantastisch, dijk van een stem 🫡

1 like

Neeee de Jonas Brothers zijn verplaatst naar 3 oktober :smiling_face_with_tear:. 10 juni kwam echt perfect uit met mijn werk en kind. Nu moet ik vrij vragen èn oppas regelen. De reacties op instagram zijn ook niet mals. Mensen zijn woest omdat ze al hotels en vliegtickets hebben gekocht.

1 like

Jaa ook mooi lullig dat die mail van ticketmaster al binnen was voordat ze het zelf via insta hebben aangekondigd.

Volgens mij wordt er ook nergens een reden genoemd toch? Het is ook niet dat alleen onze show is verplaatst, complete Europa tour is verplaatst.

1 like

Ja, echt raar hoe dat gaat. In hun insta hebben ze het over “because of exciting new projects.” Maarja, is dat voor de tour? Hebben ze ineens een interessant aanbod gekregen voor een film wat geld oplevert?

1 like

Nieuwe projecten moeten ze gewoon om de tour heen plannen. Vind t echt een kut excuus.

6 likes

Mee eens! De reacties op X liegen er ook niet om