Concertentopic

Geen idee hoe ik dit nergens aangekondigd heb zien worden, maar Sean Paul komt 17 juli naar AFAS Live! Kaartverkoop is morgen. Sean Paul staat op 17 juli in AFAS Live!

11 likes

Met een last-minute ticketswapje ga ik vanavond naar Fletcher in Tivoli! Al mensen hier bij haar shows geweest (afgelopen dagen in Amsterdam)?

3 likes

Leuk, hoe was het? Ik zag haar een keer als voorprogramma en toen vond ik haar wel heel goed.

1 like

Ik vond het heel leuk en haar ook goed! Voel me vrijwel nooit omveilig bij concerten maar dit was wel echt een safe space met geen gedruk en lekker dansen. Echt genoten!

3 likes

Ahh fijn :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Bedankt voor deze tip, ik heb net tickets kunnen kopen! :blush:

1 like

Nog meer mensen die zo naar Boyz II Men gaan?
@Bunnyslippers ging jij nou ook?

1 like

Nee, had helaas geen kaartjes meer kunnen scoren. Veel plezier in ieder geval, heerlijk avondje zwijmelen.

1 like

Ah jammer! Tnx!

5 likes

Hoe vond je het?
Ik zie alleen maar slechte ervaringen voorbij komen op insta

Dat verbaast me niks :laughing:
Ik vond het ook wel tegen vallen. Op het eind deden ze wel hun 3 grote hits maar verder kende ik de nummers niet echt en zongen ze covers van Bruno Mars en Lenny Kravitz(?) vond het echt tegenvallen ja en zeker geen dik 70 euro waard.

2 likes

@Quinn waar lees je dat precies terug? Ben wel benieuwd wat er wordt gezet maar kan het niet vinden op insta

2 likes

Op stories vooral, ook tiktok

2 likes

Oh dat is lastig zoeken. Tnx!

Oh echt?! Wat jammer! Ik had kaartjes maar uiteindelijk verkocht. Balen dat het zo tegenviel!!

Ze hebben zoveel hits waar ze echt wel een hele show mee kunnen vullen. Dan snap ik niet waarom ze covers deden. Misschien iets met de rechten ofzo?

Ja snap er niks van. Leek soms alsof ik naar een coverband stond te kijken :smiling_face_with_tear:

1 like

Toch een filmpje gevonden. Kan toch niet :joy:

https://vm.tiktok.com/ZIJnVHYSF/

1 like

Hahaha kijk een keer een cover tussendoor moet kunnen, maar als ik kijk ook naar het publiek dan denk ik ook dat ze de plank behoorlijk hebben misgeslagen.

4 likes

Ik was donderdag bij Froukje in Paradiso en vond het heel tof!

3 likes

Ik was er ook! Froukje is live nog beter dan op de plaat, zij is echt één van mijn favoriete artiesten van het moment.

2 likes