Ik heb alleen ervaring met ticketmaster en dat werkte eigenlijk wel heel fijn. Waren ze verkocht en het geld had ik een week later op mijn rekening.
Ja misschien is Janet Jackson niet zo populair hahaha
Ik vind het qua verkoop allebei prima werken! Ik zou de keuze een beetje tactisch maken. Er zijn heel veel tickets te koop op Ticketmaster zie ik, en de doorverkoop sluit een paar uur voor aanvang van het concert. De doorverkooptickets op ticketmaster worden veelal random gekozen (tenzij mensen echt specifieke stoelen oid willen). Ik zou dus hierin zelf zeggen dat ticketmaster misschien niet je beste keuze is.
Bij ticketswap kan je zien hoeveel tickets er aangeboden en gezocht worden. Als jij dan je tickets upload en iets onder de laagste prijs gaat zitten, kom je bovenaan te staan als mensen zoeken naar tickets, en is de kans dat je verkoopt ook wat groter.
Je krijgt dan (waarschijnlijk) wel minder terug dan je er aan hebt uitgegeven.
Nee helaas. Maar morgen om 14u nieuwe kans zo te zien dus fingers crossed
Yes ik ga naar Fink in maart in Groningen! Kwam er weer eens veel te laat achter dat hij concerten in Zwolle, Amersterdam en Nijmegen heeft die allemaal uitverkocht zijn, maar gelukkig is mijn eigen stad er nog bij gekomen!
Is het iemand gelukt om tickets te kunnen krijgen voor LP in Hamburg?
Nee, wel geprobeerd! Toen ik de site opende kwam ik op nr 57000 binnen in de wachtrij en mân collega zelfs op 200.000 ergens!
Na 20 minuten ofzo opende ik in een ander tabblad de website nogmaals en zag ik 2 x Hamburg staan en bij die 2e link was ik ineens nr 2500 ofzo. Was er toen ook heel snel doorheen maar was alleen nog VIP ticket voor âŹ399,- te krijgen
Ik sta inmiddels in de wachtrij om tickets te kopen voor Imagine Dragons voor mijn zoontjes van 8 en 10(die zijn fan), hoop dat het lukt!
Ik sta er ook in maar met 10.000 wachtenden voor mij acht ik de kans vrij klein helaasâŠ
ik sta nu 534 dus ik heb hoop! mooi kerstcadeau voor ze
Ik heb een kaartje! Had echt mazzel met de wachtrij. Voor het eerst alleen naar een concert, maar gaat vast goed komen
Ik hoop dat er nog extra concerten worden toegevoegd en dat ik daar wel tickets voor kan krijgen.
ah, ik was er doorheen, helaas geen kaarten meer beschikbaar. had best een prima plek in de wachtrij (2900) dus tsja
Dan is er echt heel veel tijdens de pre sales al verkocht denk ik. Idd een prima plek.
Ik heb in alle hectiek 4 kaartjes gekocht.
Ik wilde 2. Maar werd er uit gegooid nadat ik betaald had en toen nog een keer geprobeerd.
Heb er nog 2 zitplaatsen over in vak 428 âŹ67,20 per stuk.
Als het lukt via ticketmaster wil ik ze graag verkopen voor de verkoopprijs. Dus wie wil mag mij wel een DM sturen
Ik stuur je een DM.
Vanavond even mijn inner-goth laten stralen bij Tarja en Marko (allebei ex-Nightwish) in Tivoli
Yesss tickets voor Teddy Swims kunnen bemachtigen vandaag. Wilde hem eerder dit jaar zien en toen was het voor een paar tientjes, nu is het al 100+ zag ik. Jeetje wat een prijsstijging he. Was te verwachten gezien zijn succes hoor. Maar goed⊠wel zin in!
Voor de presale tickets kan je code therapy gebruiken trouwens.
Zoooo die Dua Lipa presale was echt een drama. 45.000 mensen voor me in de wachtrij en maar één ticket kunnen bemachtigen. Morgen weer een poging doen tijdens de Mojo presale.