Huh ik zie staan donderdag de nieuwsbrief en vrijdag algemeen. Waar en welke is dan morgen?
Je kan je hier inschrijven!
Er is er ook nog eentje om 12:00 maar denk dat dat een album preorder presale is met een persoonlijke code.
Zo jammer dat het maar 1 show is na zo lang niet
Kaarten krijgen zal lastig gaan
Grote kans dat er bij veel interesse nog wel shows bij komen. als het snel uitverkoopt vermoed ik dat ze snel met meer data zullen komen.
YES!!! hier zat ik al een tijd op te wachten
Toevallig eergister zei ik nog tegen mijn broer dat ik wacht tot ID naar NL komt en ik dan sowieso ga! Hopelijk lukt het
Platenzaak heeft er ook 1 als je idd het album besteld.
Als je kijkt naar de data is er idd nog ruimte voor extra shows
Misschien geen concert, maar ik heb 2 vloertickets voor Trevor Noah morgen in Rotterdam. Bij interesse, stuur een dm.
Ik denk niet dat ik de wachtrij door ga komen
Ik probeer vier kaartjes en het lukt echt totaal niet
Niks helaas hier
Ik baal ook zo dat het niet lukt… wilde mijn vader meenemen, die heeft pas een hartinfarct gehad dus wilde hem verrassen met kaartjes, even iets leuks om naar uit te kijken. Maar helaas
Voor 2 plaatsen gangpad kan het
Ik zoek helaas 4 tickets
Wil graag 3 kaartjes zodat mijn broertje ook mee kan. Lief dat je even hebt gekeken
Ook 3 lukte mij voor deze prijs (4 niet). Altijd blijven proberen!
Ik blijf het proberen inderdaad!
Net 2 x 2 gangpaden gescoord!!!
Hebben jullie ervaring met het verkopen van concerttickets? Ik heb mijne (Janet Jackson) te koop gezet, omdat er iets urgents tussen is gekomen. Is ticketmasterdoorverkoop dan beter of toch ticketswap?
Echt de reden dat ik haat om tickets van te voren te kopen haha, heb het nl ook met een ander concert. Echt balen (1 dat ik niet kan gaan en 2 dat ik niet weet of ik iets van geld terug zie).