Concertentopic

Oh nee hahaha wat sad :sob: hebben ze ooit nog uitleg gegeven waarom je uiteindelijk geen concertkaartje kreeg?

Ik moest gisteren ook nog traantje wegpinken bij when you look me in the eyes, was vroeger een van mn favoriete liedjes en vond de uitvoering gisteren zoooo mooi

1 like

Ja, ik heb het haar op latere leeftijd nog wel eens gevraagd, want het zat mij echt dwars :joy:. Ze zei ā€œja eh met wie had je moeten gaan dan?ā€ EH NOU MET JOU MAM?! Had dan nog gezegd dat we het geld er niet voor hadden, want dan had ik er op latere leeftijd nog begrip voor gehad :triumph:

Ik moest daar ook bij huilen!! Het was zo mooi.

2 likes

Mwehhh ik heb geen tickets voor FINNEAS kunnen bemachtigen en daar baal ik echt heel erg van. Hij staat echt in mijn top 3 van artiesten die ik graag live wil zien. :sob:

1 like

IK OOK NIET! Het ging zo bizar snel?! Ik heb 4 sales geprobeerd, en alle 4 waren ze echt binnen 2 minuten uitverkocht??? Tickets voor Billie en Harry Styles waren nog makkelijker te krijgen :sob:?
Ik hoop echt op een venue update want de paradiso slaat echt nergens op. Hij kan prima een afas vullen, en zeker nu hij een hoop bekendheid heeft gekregen door Billie fans.

Zo verdrietig :sob: heeft iemand hier iets over gehoord verder van Ticketmaster? Mijn kaartjes staan er nog steeds in.

Echt balen voor hem en ons! Ik kwam er vannacht bij toeval achter. Ik was niet eens op zoek naar info over de shows en zag opeens canceled staan maar het was een obscure website dus ik dacht van nee klopt vast niet?? Helaasss toch wel.

Maar ik vind dat van ticketmaster wel heel logisch. Het is gisteren laat op een vrijdagavond aangekondigd. Ik verwacht dat maandag pas überhaupt iemand iets met dit bericht gaat doen en we dan in de loop van de week bericht krijgen.
Heel jammer wel, ik keek ernaar uit. Ik hoop dat hij ooit terugkomt als hij hersteld is.
(DG is klaar met Childish Gambino dus ik ben ook benieuwd of dat iets zou doen met set list van nu optreden vs bij hopelijk ooit toch een bezoek aan NL).

3 likes

Ik baal hier ook van, wil hem al zo lang zien :sob: Maar ook niet fijn voor hem natuurlijk.
Nog niks van TM gehoord, maar dacht dat degenen die dit regelen, dit weekend vast nog vrij hadden.

Inmiddels wel een mail gehad van Ticketmaster

Tickets voor Springsteen ook weer in the pocket :partying_face:

Nu met mezelf in discussie of ik het bij 1 concert laat of toch nog eentje meepak

4 likes

Woehoe ik ga naar Michael Kiwanuka in februari! Die wil ik al heel lang eens live zien, dus blij dat het gelukt is kaartjes te kopen

10 likes

Ik heb kaartjes voor Simply Red gekocht, cadeautje voor mijn moeders verjaardag :partying_face:

6 likes

Oh ik zou wel naar alle drie deze laatste concerten willen haha. Die kaarten van bruce zijn zo duur my god…

Mn vriend en ik hebben nog tickets weten te scoren voor fontaines dc. Zoooooo blij!

2 likes

Janet Jackson was echt geweldig!! Wat een legend die vrouw :star_struck::smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik heb een kaartje gekocht voor Sef volgend jaar. Zin in! Ik ga weer met m’n zusje. We gingen ook samen naar Sef & The El Salvador Ensemble in Paradiso een paar jaar geleden en dat was ook echt heel leuk.

7 likes

Vanavond Chibi Ichigo in de Melkweg! Echt wel veel zin in, tijdje geleden sinds mn laatste concert.

3 likes

Veel plezier, chibi is zo leuk live!! Ik ga in Utrecht volgende week

1 like

Ja, ik heb haar ook in het voorprogramma van Froukje gezien, en op Protestfest! Veel plezier volgende week :smile:

3 likes

En waar vind ik deze kaartjes??

Hier!

https://www.ticketmaster.nl/simply-red-ziggo-dome-amsterdam-tickets/venueartist/2717/2165

1 like

Ik ga ook naar Simply Red :star_struck: November wordt een maand vol geweldige concerten!

2 likes