Er zijn kaartjes voor 50 euro maar ook voor 200 euro Ik las dat ze in Antwerpen om half 9 op kwamen en kwart voor 11 klaar waren, lijkt mij dat dat hier ook zo is
Hmm oke stuur me anders een pb als je gaat. Als ik ga ga ik ook alleen haha
Gaan! Ik ben alleen naar Taylor Swift geweest en je mist er weinig aan! Ik vond het alleen voordat de show begon even wat eenzaam, toen de show begon was het prima.
Als ik ga kom ik denk ik toch pas paar minuten voordat de show begint aan haha, moet tot 5 uur werken en eerst nog langs mn kat voordat ik überhaupt vanaf hier richting Amsterdam kan. Ik ga denk ik om half 5 kijken hoe duur de tickets dan zijn en dan een keuze maken
Ik kreeg een advertentie voor een concert van Blue. Nooit geweten dat ze weer actief zijn⦠waren echt mijn favo groep toen ik een puber was. Maar twijfel wel hoor want ze zijn niet meer zo goed zoals vroeger vind ikā¦
Maar dacht, ik geef het als tip hier mochten meer mensen geĆÆnteresseerd zijn. Kaartverkoop start morgen. Concert is in Tivoli.
Jaa ik wil hier ook heel graag heen maar ik vind het wel prijzig voor een beetje nostalgie (ā¬45)
Dit inderdaad! Ik was een fan als puber maar ik vrees dat het ook wat tegen gaat vallen.
Never forget trouwens hun live performance op het ESF (2011)
Uiteindelijk om half 5 voor ⬠38 een kaartje gekocht en totaal geen spijt van gehad, was echt heel leuk! Laatste keer dat ik ze live zag is 15 jaar geleden dus was leuk om ze weer live te zien. En kende uiteindelijk de meeste nummers wel omdat ze echt heel veel van de oude liedjes gedaan hebben
Love deze spontaniteit!
Tof dat je alsnog gegaan bent! Ik ben ook geweest en het was echt zo leuk! De energie lag echt heel hoog. Ik was vroeger echt groot fan van ze, maar dit was de eerste keer dat ik ze live heb gezien. Het was alles waar mijn 11-jarige ik van droomde.
jankverhaal over hoe ik vroeger concertkaartjes zou krijgen
Ik weet nog dat ik jarig was en the jonas brothers kwamen optreden in Nederland. Ik was bijna jarig, en liep met mijn moeder door de bristol (ik weet het nog precies). Mijn moeder zei op een gegeven moment: āwe zaten te denken om kaartjes voor the jonas brothers te geven voor je verjaardag.ā Ik was helemaal door het dolle. Toen ik wakker werd op mijn verjaardag rende ik meteen naar beneden. Kreeg ik mijn cadeau van mijn ouders. Ik dacht alleen maar: ādit ziet er niet uit als concertkaartjes?ā Kreeg ik een fucking stijltang. Ik heb mn ouders wel gewoon bedankt en geknuffeld maar van binnen was ik echt heel verdrietig.
Heb mijn moeder gister ook geappt dat ik er alsnog ben geweest
Oh nee hahaha wat sad hebben ze ooit nog uitleg gegeven waarom je uiteindelijk geen concertkaartje kreeg?
Ik moest gisteren ook nog traantje wegpinken bij when you look me in the eyes, was vroeger een van mn favoriete liedjes en vond de uitvoering gisteren zoooo mooi
Ja, ik heb het haar op latere leeftijd nog wel eens gevraagd, want het zat mij echt dwars . Ze zei āja eh met wie had je moeten gaan dan?ā EH NOU MET JOU MAM?! Had dan nog gezegd dat we het geld er niet voor hadden, want dan had ik er op latere leeftijd nog begrip voor gehad
Ik moest daar ook bij huilen!! Het was zo mooi.
Mwehhh ik heb geen tickets voor FINNEAS kunnen bemachtigen en daar baal ik echt heel erg van. Hij staat echt in mijn top 3 van artiesten die ik graag live wil zien.
IK OOK NIET! Het ging zo bizar snel?! Ik heb 4 sales geprobeerd, en alle 4 waren ze echt binnen 2 minuten uitverkocht??? Tickets voor Billie en Harry Styles waren nog makkelijker te krijgen ?
Ik hoop echt op een venue update want de paradiso slaat echt nergens op. Hij kan prima een afas vullen, en zeker nu hij een hoop bekendheid heeft gekregen door Billie fans.
Zo verdrietig heeft iemand hier iets over gehoord verder van Ticketmaster? Mijn kaartjes staan er nog steeds in.
Echt balen voor hem en ons! Ik kwam er vannacht bij toeval achter. Ik was niet eens op zoek naar info over de shows en zag opeens canceled staan maar het was een obscure website dus ik dacht van nee klopt vast niet?? Helaasss toch wel.
Maar ik vind dat van ticketmaster wel heel logisch. Het is gisteren laat op een vrijdagavond aangekondigd. Ik verwacht dat maandag pas überhaupt iemand iets met dit bericht gaat doen en we dan in de loop van de week bericht krijgen.
Heel jammer wel, ik keek ernaar uit. Ik hoop dat hij ooit terugkomt als hij hersteld is.
(DG is klaar met Childish Gambino dus ik ben ook benieuwd of dat iets zou doen met set list van nu optreden vs bij hopelijk ooit toch een bezoek aan NL).
Ik baal hier ook van, wil hem al zo lang zien Maar ook niet fijn voor hem natuurlijk.
Nog niks van TM gehoord, maar dacht dat degenen die dit regelen, dit weekend vast nog vrij hadden.
Inmiddels wel een mail gehad van Ticketmaster
Tickets voor Springsteen ook weer in the pocket
Nu met mezelf in discussie of ik het bij 1 concert laat of toch nog eentje meepak
Woehoe ik ga naar Michael Kiwanuka in februari! Die wil ik al heel lang eens live zien, dus blij dat het gelukt is kaartjes te kopen