Concertentopic

Ik heb kaartjes voor Simply Red gekocht, cadeautje voor mijn moeders verjaardag :partying_face:

6 likes

Oh ik zou wel naar alle drie deze laatste concerten willen haha. Die kaarten van bruce zijn zo duur my god…

Mn vriend en ik hebben nog tickets weten te scoren voor fontaines dc. Zoooooo blij!

2 likes

Janet Jackson was echt geweldig!! Wat een legend die vrouw :star_struck::smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik heb een kaartje gekocht voor Sef volgend jaar. Zin in! Ik ga weer met m’n zusje. We gingen ook samen naar Sef & The El Salvador Ensemble in Paradiso een paar jaar geleden en dat was ook echt heel leuk.

7 likes

Vanavond Chibi Ichigo in de Melkweg! Echt wel veel zin in, tijdje geleden sinds mn laatste concert.

3 likes

Veel plezier, chibi is zo leuk live!! Ik ga in Utrecht volgende week

1 like

Ja, ik heb haar ook in het voorprogramma van Froukje gezien, en op Protestfest! Veel plezier volgende week :smile:

3 likes

En waar vind ik deze kaartjes??

Hier!

https://www.ticketmaster.nl/simply-red-ziggo-dome-amsterdam-tickets/venueartist/2717/2165

1 like

Ik ga ook naar Simply Red :star_struck: November wordt een maand vol geweldige concerten!

2 likes

Dit was heel leuk trouwens! Echt een aanrader live.

Ik heb ook een kaartje! Nog wel lang wachten haha

4 likes

Ja maar het jaar gaat zo snel voorbij haha!

Ik ga die maand ook naar Gojira en Hans Zimmer.

2 likes

Nog meer mensen kaartjes voor Sigur Rós in Carre bemachtigd? :heart_eyes:

Rib uit m’n lijf maar zo’n zin in! Heb ze ook in het Concertgebouw gezien vorig jaar (ook met live orkest) en dat was zo ontzettend geweldig mooi.

3 likes

Had je een pre-sale code? De reguliere verkoop start a.s. vrijdag pas.
Gaaf! Ik zou ook wel willen gaan :smiley:

Jaa ik heb ook kaartjes gekocht. Wel de goedkoopste, alsnog 60 per stuk, maar dat vond ik al duur zat.

2 likes

Ja er was vanochtend pre-sale, reguliere idd vrijdag!

@dblauw tof!! Ik had nog helemaal stress omdat de kaartjes opeens €240 ofzo waren, maar toen bleek gelukkig dat ik de super deluxe ultra exclusive vip package ofzo :joy: heb nu gesplurged op die van 100, echt belachelijk eigenlijk haha

Oh! Meteen even eentje gekocht voor m’n man, waren in de presale nog heel veel voor de maandagavond.

@jasmijntheetje je kunt pre-sale code krijgen via sigur ros site https://sigurros.com/tour/2025/20251005-amsterdam/

3 likes

Net kaartjes gekocht om met vrienden naar The Offspring en Simple Plan te gaan in Ziggo Dome volgend jaar! We hebben alleen kaartjes naast elkaar, maar verdeeld over vak 106 en 107, precies in het midden gaan die in elkaar over toch? Zonder barriĆØre?

Ik ben wel vaak in de Ziggo Dome geweest, maar echt nooit daarop gelet.

6 likes

Er zitten looppaden tussen met trap, geen echte barriere

4 likes