Ik heb kaartjes voor Simply Red gekocht, cadeautje voor mijn moeders verjaardag
Oh ik zou wel naar alle drie deze laatste concerten willen haha. Die kaarten van bruce zijn zo duur my godā¦
Mn vriend en ik hebben nog tickets weten te scoren voor fontaines dc. Zoooooo blij!
Janet Jackson was echt geweldig!! Wat een legend die vrouw
Ik heb een kaartje gekocht voor Sef volgend jaar. Zin in! Ik ga weer met mān zusje. We gingen ook samen naar Sef & The El Salvador Ensemble in Paradiso een paar jaar geleden en dat was ook echt heel leuk.
Vanavond Chibi Ichigo in de Melkweg! Echt wel veel zin in, tijdje geleden sinds mn laatste concert.
Veel plezier, chibi is zo leuk live!! Ik ga in Utrecht volgende week
Ja, ik heb haar ook in het voorprogramma van Froukje gezien, en op Protestfest! Veel plezier volgende week
En waar vind ik deze kaartjes??
Ik ga ook naar Simply Red November wordt een maand vol geweldige concerten!
Dit was heel leuk trouwens! Echt een aanrader live.
Ik heb ook een kaartje! Nog wel lang wachten haha
Ja maar het jaar gaat zo snel voorbij haha!
Ik ga die maand ook naar Gojira en Hans Zimmer.
Nog meer mensen kaartjes voor Sigur Rós in Carre bemachtigd?
Rib uit mān lijf maar zoān zin in! Heb ze ook in het Concertgebouw gezien vorig jaar (ook met live orkest) en dat was zo ontzettend geweldig mooi.
Had je een pre-sale code? De reguliere verkoop start a.s. vrijdag pas.
Gaaf! Ik zou ook wel willen gaan
Jaa ik heb ook kaartjes gekocht. Wel de goedkoopste, alsnog 60 per stuk, maar dat vond ik al duur zat.
Ja er was vanochtend pre-sale, reguliere idd vrijdag!
@dblauw tof!! Ik had nog helemaal stress omdat de kaartjes opeens ā¬240 ofzo waren, maar toen bleek gelukkig dat ik de super deluxe ultra exclusive vip package ofzo heb nu gesplurged op die van 100, echt belachelijk eigenlijk haha
Oh! Meteen even eentje gekocht voor mān man, waren in de presale nog heel veel voor de maandagavond.
@jasmijntheetje je kunt pre-sale code krijgen via sigur ros site https://sigurros.com/tour/2025/20251005-amsterdam/
Net kaartjes gekocht om met vrienden naar The Offspring en Simple Plan te gaan in Ziggo Dome volgend jaar! We hebben alleen kaartjes naast elkaar, maar verdeeld over vak 106 en 107, precies in het midden gaan die in elkaar over toch? Zonder barriĆØre?
Ik ben wel vaak in de Ziggo Dome geweest, maar echt nooit daarop gelet.
Er zitten looppaden tussen met trap, geen echte barriere