Concertentopic

The Script is echt hit or miss. Als hij slecht bij stem is, heb je een minder leuke avond zeg maar. Heb ze al best wat keren live gezien en de ene keer was steengoed en de andere keer helemaal kut. Hoop voor jou op het eerste!

2 likes

Ik was gisteren bij Thomas Azier, holy shit wat een pretentieus experimenteel gedoe zeg :joy:

2 likes

Tickets voor Lady Gaga zijn binnen! Ben heel erg benieuwd, wordt mijn eerste keer Gaga.

3 likes

Hoe 🫨, dacht dat er geen presale was

Er is maar 1 presale, Mastercard presale. Ging wel heel hard helaas :frowning: Denk dat er alleen nog platinum tickets over zijn, maar mocht je nog willen kijken kan dat hier.

.

2 likes

Ik had zoveel hoop met 6000 mensen voor me maar helaasch.

Wel tof dat het jou gelukt is!

2 likes

Was nr 7378 nog wattes. Niks noppes nada. Donderdag nog een x proberen.

Same here!! Zo leuk!

2 likes

Ahh ik ga vrijdag alleen naar het concert van Pommelien Thijs. Had de loterij gewonnen op ticketswap dus dat is super maar vind het ook wel mega spannend om in m’n eentje te gaan

4 likes

Het is makkelijk voor mij te zeggen want ik ga super vaak alleen maar: ik ben vorig jaar naar Pommelien geweest (in mn eentje ) en het was super leuk! Dus veel plezier!

3 likes

Nog 2000 voor me in de wachtrij voor Lady Gaga :weary:

2 likes

Heb het hier opgegeven. Begon op 17000. Sta wel op 5500 voor Antwerpen nu, maar vermoed dat er daar ook niet veel meer over is

Ben ook bang van niet… blijf nog even wachten maar denk dat het niet echt meer uitmaakt. Zeker aangezien ik ook niet bereid ben om de hoofdprijs te betalen.

3 likes

Ja, vriend van me probeerde kaartjes voor ons te krijgen, kwam er uiteindelijk doorheen, maar toen alleen nog maar kaartjes voor €500+. Dus we gaan niet :sweat_smile:

Ik heb twee nieuwe concerten toegevoegd aan de reeks: 19 juni naar falling in reverse in Dortmund en As December Falls op 18 oktober in de Effenaar

2 likes

Ik ga 29 juni naar The Gathering (met anneke van Giersbergen) in Eindhoven.

En 1 mei Aurora @ ziggo.

6 likes

Ik ga 25 juni naar Train!

1 like

Is er niemand naar Usher geweest deze week? Staan echt nog veel kaartjes op
Ticketswap, met 5 (?) avonden ziggo dome hebben ze toch ook wel een verkeerde inschatting gemaakt van zijn populariteit.

Ik ben er gisteren geweest. Het was wel echt een show. Ik ben geen super fan, dus ik kende niet heel veel nummers maar ik vond het wel leuk! Hij is super goed bij stem en danst nog alsof hij 20 is. Ik heb een leuke avond gehad!

3 likes

Ik ga nog, ben heel benieuwd! Zag wel later in de setlist dat ie i need a girl en vybez gaat doen, matig :roll_eyes: