Lady Gaga komt weer naar Nederland! ben benieuwd hoe de kaartverkoop gaat verlopen. Ik ben klaar om te vechten.
Start volgende week toch? Probeer om te kijken over er pre-sales zijn(mojo, platenzaak, fanclub, mastercard etc)
Jep op donderdag om 12 uur. Pre-sales heb ik ook nog niet gevonden maar als iemand iets weet hoor ik het graag!
Ik wil ook graag weer naar Lady Gaga maar vind de prijzen echt wel weer om te janken
Net terug van Limpbizkit in de Ziggo en het was zo vet!!!
Tof!! Zo energiek hè. Maar duurde het echt maar een uur? (Zoals op het tijdschema stond) Wilde ook gaan maar vond het iets te duur. Heb wel fomo want in de 013 vond ik ze helemaal te gek.
Ja het was ongeveer een uurtje. Daarom waren er ook 4 voorprogramma’s .
Ik was gisteren bij Olly Alexander, en het was echt een feestje! Hij deed ook veel Years & Years Zie dat hij nog in Utrecht komt, dus mocht iemand erover nadenken om te gaan, kan het aanbevelen.
Ook gisteren spontaan nog een kaartje voor Sugababes volgende maand gekocht, ben benieuwd
Ja mensen gingen ook echt los, heel leuk. Klopt, hij stond er zelf echt maar ongeveer 1 uur en 20 minuten. Voorprogramma’s waren ook wel vermakelijk maar je komt uiteindelijk natuurlijk voor de hoofdact… snap wel dat je hem geskipt hebt ivm verhouding kosten/tijdsduur!
Neem aan dat je de Sugababes bedoelt De vriend met wie ik ga heeft ze ook al in London gezien en was zo enthousiast, heb er ook echt veel zin in!
Mijn kleine(puber)meisjesdroom komt in juni uit, als ik Alanis ga zien
Ik ga deze (waarschijnlijk) op een festival zien dit jaar, ben hier oprecht mega hyped voor in tegenstelling tot het K3 gedoe hahaha
Jaa ik ga ook naar Sugababes! Vond het eerst te duur maar stiekem toch te leuk om niet te gaan.
Ik heb hem een paar jaar geleden gezien en dat was echt geweldig. Nu geen kaartje gekocht omdat zijn solo muziek niet helemaal mijn ding is, maar misschien dat ik toch nog even ga kijken naar een kaartje als hij ook veel Y&Y doet!
Jaaaa ik ga ze op Hullabaloo zien! Nu al zin in haha
Ik ook! Echt super veel zin in, vind de rest van de lineup ook best leuk.
Jaa ik ook! Ben vooral benieuwd naar The Script. Waren mijn jeugdhelden maar in het voorprogramma van Pink vond ik ze mega slecht
Ik was in december bij The Script in Ahoy en toen was het wel goed!
Ik ook, echt zin in! Jeugdsentiment!
Ik was ook bij Pink en daar was The Script echt héél slecht inderdaad.
Ik vond de sugababes heeel leuk op Lowlands vorig jaar.