Concertentopic

Usher was echt GEWELDIG, wat een show!! En had ook echt mega goede plekken, helemaal vooraan en ook precies waar die met de kersjes langs kwam hahaha

En idd hele leuke verrassingsoptredens, LOVE hele meneer dus was helemaal blij!!

En het einde ook, without you met alle lichtjes en ik was met mijn moeder en het was zo bijzonder samen en ben zo blij dat zij het zo leuk vond :smiling_face_with_three_hearts::heart:

Nou ben er helemaal vol van haha

Next up Pitbull weer!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

12 likes

Ik dacht heel even ‘huh Adje bij Usher?!’ maar Google leert me dat er ook een rapper is die zo heet :laughing:

266px-Adje_(Arijan_van_Bavel)_cropped

20 likes

De beelden van de Cowboy Carter tour :heart_eyes::heart_eyes:. Kan niet wachten tot ik aan de beurt ben in Parijs.

6 likes

Ik zie op TikTok verhalen voorbij komen dat het in Amerika niet uitverkocht en dat ze mogelijk de tour om ‘gezondheidsredenen’ gaan stoppen.
Ik hoop voor jou dat het niet zo is.

2 likes

Renaissance was zogezegd ook niet uitverkocht en was haar best verkopende tournee.

Beelden van gisteren hieronder en dat ziet er voor mij redelijk uitverkocht uit.SoFi stadium had ook gezegd dat het uitverkocht is :woman_shrugging:t5::woman_shrugging:t5:

https://x.com/yoncevocals/status/1917157967675220418?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ

2 likes

zijn dat niet gewoon venijnige swifties

Hahha ik dacht dus precies hetzelfde :joy:

2 likes

Zelfde mensen die altijd zweren onder elke video dat Beyoncé niet de moeder is van Blue. Terwijl haar dochter nog net niet copy paste is.

5 likes

Huh ik heb twee kaartjes voor Alanis voor 154 euro in totaal? Gewoon staplaatsen. Deden ze weer dat leipe dynamic pricing oid dat jullie alleen maar dure kaarten zagen?

3 likes

Wahaha dat zei mn schoonvader ook :joy:

1 like

Ik vind haar ook wel echt op haar vader lijken in haar gezicht!

Nou, je hoeft niet meer jaloers te zijn want het concert is geannuleerd :cry:

1 like

Ohw serieus? Ik las wel dat er iets was geannuleerd (om bepaalde uitspraken mbt Palestina?) maar niet precies wat. Wat kut :sob::sob:

Ja, Duitsland zit vuistdiep in Netanyahu’s aars, en vermoed dat Kneecap ‘te controversieel’ is, omdat ze zich tegen genocide uitspreken :roll_eyes: Maar goed, een officiĂ«le reden is niet gegeven, het is gewoon geannuleerd zonder verdere info

1 like

Blue is 13??? Ze ziet eruit al 21, wth??? Ze kan ook echt goed dansen.
Ik vind het ergens moet ik zeggen wel irritant ze overal front and center is, ik wil gewoon Beyoncé kijken. Ze heeft zelf een solo dans.

Ik snap dat allebei haar ouders entertainers zijn en dat ze daarom nooit een normaal leven zal hebben, maar ik denk echt iedere keer als ik haar voorbij zie komen: pff laat dat kind lekker kind zijn. Ze is nog zo ontzettend jong. Ze heeft nog haar hele leven om in de spotlight te staan.
En in het begin kreeg ze zoveel drek over zich heen. Ik zou mijn kind daar echt tegen willen beschermen.
Daarnaast zou ik het inderdaad ook echt totaal niet interessant vinden om haar te zien als ik kaartjes voor Beyoncé had gekocht. Laat je kind lekker thuis, maar dat is wellicht een persoonlijke mening.

8 likes

echt in niks zie ik een vrouw van 21 maar gewoon een meisje van 13 met professionele makeup op. sorry ik vind het echt icky en iffy als volwassen vrouwen (en mannen) de kinderlijke uitstraling en motoriek van een 13 jarige negeren/niet zien en ze door wat makeup en kleding ruim meerderjarig en zga volwassen vinden lijken. it’s giving oude ziel en ze was zo volwassen voor dr leeftijd en hoe kon ik weten dat ze 15 was!

12 likes

Ja en dit wordt ook vaker over meisjes van kleur gezegd :face_vomiting:

4 likes

Ik vind het vooral kwalijk dat ze nu ook Rumi op het podium brengt. Maar je zag gewoon dat zij begon met een danspas maar daarna lekker naar het publiek ging zwaaien zoals een kind hoort te reageren. Echt hoe oud is dat kind waarom stellen ze haar bloot aan zoveel aandacht en een megapubliek, hier heeft ze toch niet voor gekozen.

2 likes

Worden jullie nou nooit eens moe van jezelf?

@Flowermarket ik hoop gewoon dat ze er met zijn drieën zijn in Londen hoor, voor die 200 pond wil ik de volledig Knowles Carter experience.

7 likes