Nog meer mensen die gaan proberen kaarten te krijgen voor Shawn Mendes?
Jaaa, ik heb me ingeschreven voor de presale en hopelijk gaat het lukken!
Ik ben wel nieuwsgierig naar de plattegrond omdat alles zitten is
Ik hoop echt dat de geruchten kloppen en Radiohead misschien in de herfst gaan touren ![]()
Gisteravond heb ik @Quinoa ontmoet bij Dua Lipa omdat we toevallig een meter bij elkaar vandaan zaten, vond het echt gezel
heeeele leuke show was het
Ik ben ook echt zo positief verrast over het concert van Dua Lipa! Wij waren uitgenodigd in de Ziggodome Business Lounge, was echt een leuke ervaring
.
Zijn er hier nog andere die naar Imagine Dragons gaan?
Ik weet dat de starttijd 20.00 is, maar dat is het voorprogramma. Ik kan alleen echt niet vinden wanneer ze zelf starten. Iemand die het wel weet?
Kaartjes gekocht voor Ava Max en voor het jubileumconcert van Haevn volgend jaar ![]()
![]()
Op de website van de ArenA staat dat het tijdschema later bekend gemaakt wordt.
Ik was eergisteren bij Alanis! 30 jaar gewacht om haar live te zien en het was zoooo goed! Niet per se superveel interactie, maar wel heel veel energie, en ze heeft echt een bizar goede stem
![]()
Ik zou uitgaan van iets van 21:00-21:15 als het voorprogramma inderdaad om 20:00 pas begint. Dan wordt het wel een latertje, want ze spelen een ontzettend lange set. Dus ik hoop zelf stiekem dat de tijden nog een stukje naar voren opgeschoven worden ![]()
Ooh miley en Beyoncé in Parijs. Hoop dat ze er zaterdag ook is, II most wanted is een van mijn lievelingsliedjes op cowboy Carter
https://x.com/yoncevocals/status/1935805578607267969?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ
Ik kijk er zo naar uit! En ja Renaissance was goed maar CC tour lijkt nog beter, hoe blijft ze het doen?
Nou inderdaad 🥹
Oh inderdaad, ik kijk er zo naar uit.
Geen Miley Cyrus in Parijs gisteren maar de show was fantastisch. Beyoncé was drie uur lang gewoon bovennatuurlijk goed en dat ik 32 graden hitte ![]()
Ja! Het was super heet! donderdag was warm maar zaterdag echt heet.
Gisteren robbie williams was echt super! Alleen wat is het stadion verlaten altijd rot. Gaat altijd al traag, maar nu helemaal. Duizenden mensen die weg willen en dan gaan er 3 mensen bovenaan de trappen stilstaan, zodat niemand meer verder kan(en de trappen waren leeg voor die mensen, dus het was niet zo dat ze moesten wachten op andere die al op de trappen liepen). En dan boos worden op mensen die vroegen of ze door wilden lopen/opzij wilden gaan ![]()
![]()
Ja, was gaaf he. In het vak waar ik zat was ook een lange opstopping. Ben benieuwd of het hetzelfde vak was: 407? Ik kon door de hitte last minute voor 28 euro heen. Er stonden vet veel tickets op Ticketmaster.