Concertentopic

Ik was eergisteren bij Alanis! 30 jaar gewacht om haar live te zien en het was zoooo goed! Niet per se superveel interactie, maar wel heel veel energie, en ze heeft echt een bizar goede stem :star_struck: :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

12 likes

Ik zou uitgaan van iets van 21:00-21:15 als het voorprogramma inderdaad om 20:00 pas begint. Dan wordt het wel een latertje, want ze spelen een ontzettend lange set. Dus ik hoop zelf stiekem dat de tijden nog een stukje naar voren opgeschoven worden :joy:

3 likes

Ooh miley en Beyoncé in Parijs. Hoop dat ze er zaterdag ook is, II most wanted is een van mijn lievelingsliedjes op cowboy Carter

https://x.com/yoncevocals/status/1935805578607267969?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ

5 likes

Ik kijk er zo naar uit! En ja Renaissance was goed maar CC tour lijkt nog beter, hoe blijft ze het doen?

Zo hard duimen dat het donderdag in Arnhem wel doorgaat!

3 likes

Nou inderdaad 🥹

2 likes

Oh inderdaad, ik kijk er zo naar uit.

1 like

Geen Miley Cyrus in Parijs gisteren maar de show was fantastisch. Beyoncé was drie uur lang gewoon bovennatuurlijk goed en dat ik 32 graden hitte :hot_face:

10 likes

Ja! Het was super heet! donderdag was warm maar zaterdag echt heet.

1 like

Gisteren robbie williams was echt super! Alleen wat is het stadion verlaten altijd rot. Gaat altijd al traag, maar nu helemaal. Duizenden mensen die weg willen en dan gaan er 3 mensen bovenaan de trappen stilstaan, zodat niemand meer verder kan(en de trappen waren leeg voor die mensen, dus het was niet zo dat ze moesten wachten op andere die al op de trappen liepen). En dan boos worden op mensen die vroegen of ze door wilden lopen/opzij wilden gaan :joy::joy:

1 like

Ja, was gaaf he. In het vak waar ik zat was ook een lange opstopping. Ben benieuwd of het hetzelfde vak was: 407? Ik kon door de hitte last minute voor 28 euro heen. Er stonden vet veel tickets op Ticketmaster.

1 like

Nee ik zat in 101, maar het was dus op meerdere plekken zo haha

1 like

Concert Linkin Park in GelreDome gaat door, medisch probleem lijkt opgelost | Muziek | NU.nl

Lijkt door te gaan :slight_smile:

Ik ben afgelopen donderdag naar Falling in Reverse geweest in Dortmund, Ronnie heeft goeie vocals.
Nu wachten op 1 juli, dan naar Linkin Park in Dusseldorf!

4 likes

Heeft iemand toevallig een pre sale link van New Wave?

Ik zat in vak 405 en dezelfde ellende.
En dan de treinreis… drama om perron op te komen. Een vrouw die onwel werd in een mega drukke trein.
Oh en de toiletten vond ik erg karig in de arena!
Verder wel genoten van Robbie.

1 like

Wat houden jullie aan qua duur van start voorprogramma tot start hoofdact?

Ik ben terug van Bryan Adams, en ik heb zo hard genoten. Stiekem nog een beetje as van mam uitgestrooid, ze zou zo hard genoten hebben 🩷

21 likes

Uurtje tot 5 kwartier.

1 like

Je kan ff kijken op setlist als ze al eerder optreden hebben gedaan van dezelfde tour dan is het wel vergelijkbaar!

1 like

Ik was gisteren bij Train en het was echt verrassend leuk!
Het 13 jarig zoontje van de zanger was ook mee en deed ook een paar covers mee. Was heel tof! Goede sfeer, leuk publiek en eens lekker dichtbij voor ons.

4 likes