Nee ik zat in 101, maar het was dus op meerdere plekken zo haha
Concert Linkin Park in GelreDome gaat door, medisch probleem lijkt opgelost | Muziek | NU.nl
Lijkt door te gaan ![]()
Ik ben afgelopen donderdag naar Falling in Reverse geweest in Dortmund, Ronnie heeft goeie vocals.
Nu wachten op 1 juli, dan naar Linkin Park in Dusseldorf!
Heeft iemand toevallig een pre sale link van New Wave?
Ik zat in vak 405 en dezelfde ellende.
En dan de treinreis⦠drama om perron op te komen. Een vrouw die onwel werd in een mega drukke trein.
Oh en de toiletten vond ik erg karig in de arena!
Verder wel genoten van Robbie.
Wat houden jullie aan qua duur van start voorprogramma tot start hoofdact?
Ik ben terug van Bryan Adams, en ik heb zo hard genoten. Stiekem nog een beetje as van mam uitgestrooid, ze zou zo hard genoten hebben š©·
Uurtje tot 5 kwartier.
Je kan ff kijken op setlist als ze al eerder optreden hebben gedaan van dezelfde tour dan is het wel vergelijkbaar!
Ik was gisteren bij Train en het was echt verrassend leuk!
Het 13 jarig zoontje van de zanger was ook mee en deed ook een paar covers mee. Was heel tof! Goede sfeer, leuk publiek en eens lekker dichtbij voor ons.
Ik was er ook! Zo leuk ![]()
Ik was gisteren bij Alanis
het was zoooo leuk, uit volle borst meeschreeuwen met vooral vrouwen en Alanis deed het echt fantastisch
Ja, ik heb haar vorige week hier gezien en word nog steeds elke dag wakker met een liedje van haar in mijn hoofd
(tot nu toe meestal Hands Clean, maar ook al paar keer Forgiven - die ze niet eens speelde bij ons
)
Ik was gisteren bij Getdown Services (Britainās Best Band zoals ze zelf zeggen
). Heerlijke show. Zijn dit jaar ook nog een paar keer in Nederland zag ik, dikke aanrader, niet per se voor de muziek al is die ook leuk (hier en daar beetje The Streets-achtig), maar vooral voor de vibes en het plezier! En nog betaalbaar, gisteren was ā¬20, en zie dat ze in december weer komen hier en dat is ā¬25. Getdown Services ā seated
Wat een leuke concerten allemaal! Ik was gisteren bij Djo in Paradiso, echt een feestje! Sowieso blijft Paradiso echt een toffe locatie.
Ohhh wat toevallig! Misschien hebben we elkaar wel gezien ![]()
Ik vind haar zo gaaf. Helaas kon ik dit keer niet, maar ben wel bij hasr vorige concert geweest(heb daar ook mn eerste corona besmetting opgelopen haha Leuke herinnering)
Ik vind het nummer voor haar kinderen ook altijd zo mooi.
Gaan er nog mensen naar imagine dragons in Amsterdam?
Ik ga! Ik heb er echt veel zin in al
Jaa ik ga ook! Kijk er echt naar uit. Ben echt al sinds Night Visions uitkwam fan van hun muziek. Ondanks dat wordt dit de eerste keer dat ik ze live zie.
Ik ga ook! Eerst Green Day, de week erna Imagine Dragons, zin in!
Ben gisteren naar Little Simz geweest en was echt fantastisch!!! Publiek was mega enthousiast en ze is live ook echt goed, ook echt een lieverd. 10/10 would recommend!