Gaat dit om Raye? Voor de tweede show zijn er nog kaartjes, let wel even op dat je niet voor overpriced Platinum tickets gaat.
Ja dat had ik er wel bij kunnen zetten hè haha. Maar ging idd om Raye!
Ik zag bij de tweede show geen verkoop vanochtend en toen ik na je berichtje ging kijken nog steeds niet. Toch een paar keer op en neer geklikt en toen stond ik ineens in de wachtrij voor 12u? En daar waren 5 wachtende voor me en heb ik dus ineens kaarten! Dus dank voor deze tip, snap nog steeds niet hoe maar het is gelukt ![]()
Hehhh wat raar zeg! Maar fijn dat het alsnog gelukt is ![]()
Ik geloof dat ik niet meer naar losse concerten wil. Gisteren een prachtig rustig klassiek concert. En nog mensen filmen, praten en bier halen maar niet tussen de nummers. Het was met vaste zitplaatsen ook. Ik wil die ergernis gewoon niet meer.
Snap ik helemaal. Bij Cian Ducrot in Tilburg ook. 40+ Gerda’s die dwars hun hele kruidvat verhalen aan het vertellen zijn aan elkaar tijdens de nummers. Ga weg!
Zijn er mensen die graag naar de Toppers gaan? Ik heb via een Etos bestelling een code voor tweede kaartje gratis die ik niet ga gebruiken dus als iemand interesse heeft: laat het weten.
Gaan er nog meer mensen naar Sigur Ros in Carré komende dagen?
Ik ga morgen, zo’n zin in ![]()
Iemand Tame Impala kaartjes te koop? Wij kwamen niet door de wachtrij ![]()
Hoe vond je het? Ik ga morgen!
Ja prachtig! Orkest maakt het nog extra bijzonder.
Soort van spoiler:
Enige ‘jammere’ vond ik dat het vrijwel dezelfde setlist was als in het Concertgebouw 2 jaar terug, had wel wat andere nummers nog willen horen. Zeker in het begin wat (voor mij) onbekendere nummers. Maar vond het wel een hele mooie opbouw hebben en vooral het deel na de pauze was echt magisch ![]()
Veel plezier!!
Ahh, dank voor je reactie. Nu heb ik er héél veel zin in! ![]()
Voor wie met voorverkoop naar de jeugd wil in Paradiso:
12 december
https://tickets.paradiso.nl/b34ce6461dc6437aa1a3b593e3e6bb79/
13 december
https://tickets.paradiso.nl/a531f0ec508f4c7aa5b1dd8d62486f90/
Was je er afgelopen week ook? Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Heb een gezellige avond gehad hoor, maar had wel verwacht dat ze iets meer creatiefs met de show zouden doen vanwege 20-jarig bestaan/eerste keer ziggo. 10-jarig bestaan in de HMH zaten toen zoveel onverwachte/grappige dingen in. Plus ik vind het publiek echt elke keer minder leuk worden ![]()
Ja, maar stond wel bewust achterin omdat ik geen zin had in alle springende jongeren ![]()
Haha ik heb me juist snel bij de springende jongeren gevoegd omdat ik heel chagrijnig werd van de stilstaande en lullende veertigers
Haha snap ik wel, de veertigers bij mij in de buurt sprongen met zwakke ruggen alsnog mee ![]()
Gelukkig maar! Ja waarschijnlijk stonden wij gewoon net naast een chagrijnige groep ofzo haha, vind dat zo bepalend voor je concertervaring. Gelukkig kun je met staplekken gewoon verkassen
Luke Combs komt naar Nederland ![]()
Straks even kijken hoe de presale werkt!
Wow in de Arena zelfs! Zal dat niet een beetje ambitieus zijn? Vorige keer stond hij toch nog in Afas?
Ja in 2023 stond hij in Afas inderdaad. Ik denk dat ze er op rekenen dat bijv. Belgische en Duitse fans ook wel naar Amsterdam zullen komen aangezien er niet zo veel shows in Europa zijn…