Concertentopic

Tickets voor Paul Kalkbrenner tijdens ADE :sunglasses:

11 likes

Dank voor de tip! Na 10 was het uitverkocht. Hierdoor ook nog 4 kaartjes weten te bemachtigen.

1 like

Radiohead! Iemand van plan te gaan?
Ik wil zoo graag maar de data zijn ook allemaal doordeweek.

5 likes

Ja tof! Maar ga toch maar hopen dat ze in een later stadium ook naar Nederland komen, even geen budget voor een tweede internationaal concert in redelijk korte tijd :sob:

1 like

Jaa, ik ga proberen voor Londen. Als cadeautje voor mijn vriend. Maar heb er niet heel veel vertrouwen in haha :sweat_smile:

2 likes

Ik heb nog niet eens een confirmation sms :cry:

1 like

Ik ook niet, maar er stond ook dat dat wel een aantal uur kon duren i.v.m. drukte. Dus hopelijk komt dat nog

Was net bij post malone en erg teleurgesteld in de cowboys. Te veel hiphop toch helaas.

Ik heb ook kaarten (zitplaatsen) voor Florence + The Machine! :star_struck:

6 likes

Ik was vanavond bij Post Malone en wat een show was dat zeg🤩 echt een mega goede artiest. Jelly Roll in het voorprogramma was ook al een show opzich.

2 likes

Jaaa eens! Dit was mijn eerste show in de Gelre Dome, had eigenlijk wel meer van het geluid verwacht, wij zaten helemaal bovenin en daar galmde het bij sommige liedjes echt zo erg, het geluid leek te weerkaatsen. Was erg blij dat ik oordopjes had :rofl:

Ooh en ik was echt verbaasd door de hoeveelheid vuurwerk!! Wist niet dat dit allemaal binnen mocht hahahha

Ik hoorde altijd dat het drama is dus ging er met hele lage verwachtingen heen maar vond het erg meevallen. Alleen de stukjes dat hij praatte waren niet altijd te volgen. Maar wij zaten ook vrijwel vooraan, ik geloof inderdaad direct dat het bovenin een stuk erger is. Zonde eigenlijk he.

2 likes

Ik heb een code voor Radiohead (Berlijn). :grin:

1 like

Ah jaloers, gefeliciteerd haha! Ik helaas niet (Londen).