Concertentopic

Ah jaloers, gefeliciteerd haha! Ik helaas niet (Londen).

2 likes

Is het iemand gelukt kaartjes voor Radiohead te kopen? Wij zijn nog wanhopig aan het proberen of er kaartjes vrijkomen haha maar ik geloof niet dat het lukt

Ja!! Heb voor maandag 8 dec.

4 likes

Ohh wat nice! Wij hadden net twee zitplaatsen maar niet naast elkaar en met limited view op een dag die niet goed uitkwam, dus die geannuleerd maar nu werkt onze code niet meer :frowning:

Hier ook niet na 100 keer refreshen :confused:

Iemand interesse in twee goede zitplekken voor Parcels vrijdag in Ziggo? 50 euro per stuk (heb er zelf 60 euro voor betaald), laat maar weten. Ik krijg ze maar niet op TicketSwap :joy: Die accepteren de transfer vanuit Ticketmaster niet, heel irritant

1 like

Kan je ze niet via ticketmaster zelf verkopen?

1 like

Ja ga ik idd maar doen. Maar denk altijd dat geen hond daar kijkt haha

1 like

Oh valt wel mee hoor. Ik heb daar al meerdere keren kaarten verkocht.

3 likes

Ahh ik zat in de presale voor Alex Warren, zijn de zitplekken op. Dus vrijdag nog maar een keer proberen :frowning:

1 like

Hopelijk scoor je ze nog. Ik heb 3 x staanplaatsen weten te bemachtigen. Morgen ia toch de presale van mojo?

3 likes

Wat leuk! Oh ik zie net ineens dinsdag ook een concert verschijnen dus het is gelukt! Ik heb 2 tickets (ergens helemaal bovenaan hahaha). Ik ben niet zo groot dus met staantickets sta ik altijd de hele avond op mn tenen een poging te doen om om mensen heen te kijken, vind dit relaxter

1 like

Kaarten voor Raye in de presale gescoord :smiley:

7 likes

Ik weet niet of dit hier mag:
Ik heb 2 kaartjes voor acda en de munnik te koop, op donderdag 9 oktober.
Het gaat om 2 sta plaatsen vooraan.
Prijs komen we vast wel uit. Misschien heeft iemand hier interesse?

1 like

Ik had me aangemeld voor de presale maar geen mail gehad 🫤 Hopelijk donderdag ook geluk :crossed_fingers:t2:

4 likes

Shit, ik had wel een link voor de artist presale, maar omdat er 10:00 uur stond (en ik de sms om 13:00 uur kreeg) dacht ik dat het morgen was. Dus die zijn nu uitverkocht, dan maar morgen proberen bij de Mojo presale.

1 like

https://www.ticketmaster.nl/artist/raye-tickets/953078?CL_ORIGIN=NLMCARDP&venueId=2717&did=mastercard&brand=mastercard_livenation
Gaat het hierom?
Ik zie genoeg plaatsen maar dit is de mastercard presale, dus eventueel als je iemand kent die ze kan kopen of als je zelf mastedcard hebt

Ja dit concert inderdaad, maar ik heb geen Mastercard! Ik had een code voor de artist presale, maar dat zal wel een beperkt aantal plaatsen zijn geweest.

1 like

Oh met deze link is het me ook gelukt, dank je!

Vak 103, rij 6. Best een goede zitplek volgens mij!

2 likes

Nouuuu ik ben heel gefrustreerd. Ik had me aangemeld voor de Mojo presale die volgens de site vanavond begint. Nu had ik net ineens mail voor een presale om 10u, was precies op tijd dus in de wachtrij maar vervolgens kreeg ik overal errors. Waren de kaarten dus op? Maar later leek het dat die van de woensdag überhaupt niet in de presale zaten.
En als ik op de site van Mojo kijk staat nog steeds vanavond 20u en dan reguliere verkoop morgen om 10u.
Ik snap er echt niets van, ben duidelijk ook geen pro in deze grote concerten en wachtrij constructie. Heel frustrerend want dit was echt de enige artiest waar ik al tijden naar toe wil. Hopelijk dan morgenochtend geluk…

1 like