Ja als Lilly Allen naar Nederland komt wil zeker een kaartje kopen!
Ga woensdag proberen kaartje te scoren voor Foo Fighters in Berlijn. Want is met Idles (en fat dog) en IK MOET DAAR HEEN. Ze slaan NL over, hoewel ze mss wel een festival doen ofzo. Duim voor me dat het lukt ![]()
Net bij Benson Boone geweest. Echt geweldig concert. Maar WEER 2 wijven naast mij die alleen maar aan het kakelen en hysterisch lachen waren. Echt wat zijn dit voor mensen???
Is gelukt
. Wel kapotduur 🥹 maarja, wel 3 bands in een keer en vind ze allemaal tof. Nu nog even treinkaart en hotel fixen ![]()
Ja het is echt de ultieme combinatie
valt echter samen met DTRH waardoor ik nu een kaartje (gekregen nog voor m’n verjaardag!!) heb voor Liverpool! Zonder idles en fat dog ![]()
Gaaf! Inhaler is ook wel leuk om te zien denk ik! Die andere ken ik niet
. Vraag me af of ze niet mss nog wat festivals doen die ze nu gewoon nog niet bekend hebben gemaakt?
IDLES vind ik nog bijna leuker dan de foos. Joe 🥹🥰
Ja ik hoop ook wel op Pinkpop eigenlijk!
Long shot, maar ga het toch proberen. Heeft iemand toevallig een kaartje over voor Max McNown op 5 december in de Melkweg?
Ik ga ook in Liverpool! Zoooo ontzettend blij mee. Had IDLES ook heeel leuk gevonden, maar Liverpool is echt een heerlijke stad (oké biased want ik heb er gestudeerd) dus helemaal blij dat ik ze daar ga zien.
En dat ik nog naar DTRH kan inderdaad haha.
Leuk!!!
Yes kaartjes voor hayley williams in paradiso in kunnen scoren (presale).
Ik ben jaloers!
Leuuk, ik ga ook! Kwam zelf niet door de wachtrij maar degene met wie ik zou gaan wel gelukkig
Heeft iemand misschien nog 1 paradiso lidmaatschap die nog geldig is vanavond ergens rondslingeren? Lekker zweten bij Sef vanavond.
Longggg shotttt
maar als iemand kaartje heeft/weet voor Lorde voor maandag of dinsdag ik willll
Heeft iemand al ooit kaartje via die loting bemachtigd op ticketswap?
Ik had een kaartje via de loting voor de dinsdag. Super blij mee. En toen zag ik dat ik die avond al naar Jamerioquai ga, dus met pijn in mn hart weer verkocht.
Ik wil zelf nog een kaartje voor de maandag, denk dat je op de dag zelf via resale platform van ticketmaster de meeste kans maakt.
Edit; ook voor andere artiesten vaak genoeg wel eens via loting een ticket kunnen krijgen.
Voor 194 zijn er nog wel comfort Seats beschikbaar ![]()
Geen kaartjes voor Hayley Williams kunnen krijgen
Maar even een shoutout naar de saamhorigheid van samen met vrienden in een appgroep zitten en gejaagde berichtjes sturen over hoeveel er voor je zijn en wie er al door de wachtrij is en het delen van de emotie over wel/niet gelukt ![]()
Shittttt ik heb dit helemaal gemist, had ik ook leuk gevonden haha. Wel leuk dat jij gaat! ![]()
Leuk, ik was daar ook! Ze waren weer fantastisch hè! 🫶
Verder ben ik woensdag naar Hans Zimmer in Ahoy geweest, dat vond ik ook geweldig! Heb nu nog Florence + The Machine én dankzij lieve @Geo is het gelukt om nog een ticket voor Sombr te bemachtigen! Heel veel zin in.
Mocht iemand nog een staanplaats kwijt willen voor Sombr, 2 maart in AFAS, let me know, want dan kan ik nog iemand meenemen hahaha. In ieder geval heel blij dat ik zelf nu wel kan gaan!
Net nog lastminute kaartje voor Jamiroquai bemachtigd ZIN IN