Concertentopic

Ik ben jaloers!

2 likes

Leuuk, ik ga ook! Kwam zelf niet door de wachtrij maar degene met wie ik zou gaan wel gelukkig

1 like

Heeft iemand misschien nog 1 paradiso lidmaatschap die nog geldig is vanavond ergens rondslingeren? Lekker zweten bij Sef vanavond.

2 likes

Longggg shotttt
maar als iemand kaartje heeft/weet voor Lorde voor maandag of dinsdag ik willll

Heeft iemand al ooit kaartje via die loting bemachtigd op ticketswap?

1 like

Geen kaartjes voor Hayley Williams kunnen krijgen
Maar even een shoutout naar de saamhorigheid van samen met vrienden in een appgroep zitten en gejaagde berichtjes sturen over hoeveel er voor je zijn en wie er al door de wachtrij is en het delen van de emotie over wel/niet gelukt :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Shittttt ik heb dit helemaal gemist, had ik ook leuk gevonden haha. Wel leuk dat jij gaat! :star_struck:

1 like

Leuk, ik was daar ook! Ze waren weer fantastisch hè! 🫶

Verder ben ik woensdag naar Hans Zimmer in Ahoy geweest, dat vond ik ook geweldig! Heb nu nog Florence + The Machine én dankzij lieve @Geo is het gelukt om nog een ticket voor Sombr te bemachtigen! Heel veel zin in.

Mocht iemand nog een staanplaats kwijt willen voor Sombr, 2 maart in AFAS, let me know, want dan kan ik nog iemand meenemen hahaha. In ieder geval heel blij dat ik zelf nu wel kan gaan!

7 likes

Net nog lastminute kaartje voor Jamiroquai bemachtigd ZIN IN

3 likes

Jay Kay was goed bij stem! En leuk om wat verrassende versies te horen van bekende nummers. Wat nieuw was, klonk ook goed. Wat vond jij ervan?

Ik ga vanavond voor het eerst naar een concert (Tom Odell) alleen. Ben heel benieuwd, hou niet van menigtes maar ja ik wil het eens meegemaakt hebben. Hier iemand al geweest?

Rosalia komt 27/04/2026 naar de afas dome antwerpen, tickets zijn vanaf volgende week te koop.

10 likes

oh nee begint AFAS nu ook al in België alles naar zichzelf te vernoemen

3 likes

Jaa en 27 april in Amsterdam! Als je rsvp’t op de website krijg je als het goed is een presale link

3 likes

Ja sportpaleis het nu AFAS Dôme, lilleke naam.

3 likes

Ik was alleen naar zijn concert in de ziggo dome. Ging prima! Ik had wel zitplekken. Ik ga vaker alleen naar concerten en ben het dus wel gewend

Sta nu in AFAS Dome en het valt me nog mee allemaal! Hopelijk was hij goed in Amsterdam! :blush:

2 likes

BSB komt naar Duitsland volgend jaar.

3 likes

Jaaa ik ga sws proberen! Is nog dichter bij mij dan Amsterdam, maar gok dat half Europa in de wachtrij staat.

Ja denk het ook!

Is ook al weer paar jaartjes geleden dat ze naar Europa zijn gekomen hè?

De show in Vegas ziet er gaaf uit maar ligt ook aan de venue natuurlijk.

Vorig jaar september waren ze nog in Duitsland :grin: en dit weekend doen ze 3 shows in Oostenrijk