Ja klopt via de fanclub en via Vibee was vandaag. De gewone vibee pre sale heb je volgens mij ging link voor nodig. Die was vanochtend vroeg alleen met code.
Thanks! Ik realiseerde me later pas dat je ook zei dat je voor 5 vd 6 kaartjes had, ik las snel dat er nog bij 5 van de 6 kaartjes waren
. Heel leuk!!
Nee zijn volgens mij nog genoeg kaarten! Als FC member kon je per code ook maar max 6 kaarten totaal kopen. Dus dat scheelt al hoe hard het gaat!
Haha wow, veel plezier alvast met de voorpret! Ik ga morgen proberen tickets te scoren maar houd het dan bij 1 concert
. Wat zijn de ticketprijzen ongeveer? Die heb ik nog niet gevonden…
Golden cirkel is rond de €195 (hadden er een ineens voor €180) Zitprijzen niet naar gekeken maar volgens mij vanaf €195 ook. En je hebt nog een lounge speciaal klein vak voor het podium die waren €500. We hebben zelf GC en lounge kaarten
Edit: ik zie net dat zitkaarten vanaf €90 zijn!
Zoveel leuke concerten om naartoe te gaan volgend jaar maar geen endless funds en tijd helaas. Had nog wel naar rosalía, florence + the machine en evanescence (childhood nostalgia) gewild. Mijn broer vroeg me ook nog mee naar een festival. Maar radiohead was al met al wel een rib uit mn lijf haha.
Evanescence sluit ik niet uit maar koop ik dan last minute denk ik.
Dit bedoel ik op geen enkele manier judgemental (ben een swiftie dus ken de gekte) maar je gaat dus 5x achter elkaar waarvan het €200 tot €500 per ticket kost? Had niet gedacht dat de Backstreet boys dit soort ticketprijzen zouden hanteren ![]()
Ja ik ga elke tour die ze doen meerdere keren en naar buitenland enzo
Het is voor mij meer dan de concerten maar ook gewoon leuke gezellige tripjes met mijn vriendinnen. Komen onderweg altijd vriendinnen van over de hele wereld tegen die je normaal alleen tijdens de tour ziet. Zat vandaag de hele dag met een vriendin uit Finland en een uit Duitsland te appen en al te kijken of we zelfde hotel konden boeken.
En we vonden het allemaal nog goedkoop
laatste tour (dna tour) waren de kaarten veel duurder!
Wel heel leuk! Ken je die vriendinnen dan ook via het fandom?
Yes! Sommige al ruim 25 jaar! Groep met wie ik altijd ga zijn ook mijn beste vriendinnen.
En ik weet dat het voor heel veel mensen echt gek en absurd is dat we zo vaak gaan en zoveel er aan uit geven. Maar ik heb echt zulke toffe dingen mee gemaakt en zulke toffe plekken gezien door fan te zijn. Van met de bsb op cruise naar de bahama’s tot gewoon even een weekendje praag of een aantal concerten in florida.
Tori amos heeft ook zo’n diehard fanbase en sommige gaan naar elk concert van een tour haha (31 in 2026). Valt 5 wel mee!
Lekker boeiend.
Ik vind het mega leuk om te lezen en hoop dat je er meer over deelt! Vind het altijd tof als mensen een hobby (zie je dat zo?) hebben en hoe vet dat dit die van jou is.
Als je het financieel kan dragen en het jou gelukkig maakt, dan maakt het niets uit wat iemand anders er van vindt.
Hoop dat je het enorm naar je zin hebt (vast!) en alvast geniet van alle voorpret ![]()
Kwam er net achter dat Dermot Kennedy in het Afas staat volgend jaar. Net nog kaartje gekocht.
Lief!
Ik trek mij er zeker niks van aan, maar ik weet wel dat mensen zo denken.
Ja ik zie het als een hobby, een hele dure haha! En het maakt mij echt super gelukkig. Mijn allergelukkigste momenten zijn als ik op tour ben en ik de hele wereld even kan vergeten en in mijn eigen bubbel even leef.
Ik zei ook tegen mijn vriend toen ik hem leerde kennen (en exen) dit is wie ik ben, dit is een groot deel van mijn leven en als je er niet mee kan dealen dan houdt het hier op. Hij vroeg alleen maar ik hoef toch niet mee? Haha alsjeblieft niet dat je mee gaat
Dit is mijn ding. Maar hij vraagt wel altijd er naar en vandaag dan ook een appje met of gelukt was met de kaartjes etc.
Ik heb als 15/16 jarige echt het hele land door gereisd met de trein om elk weekend alternatieve kleine bandjes te zien, dus ik snap je helemaal! Heel tof dat je dit doet ![]()
Maareehhh, een cruise??? Tell us!
Ik vraag me dan vooral af of je geen morele bezwaren hebt bij alle shit die Nick heeft uitgehaald, dat zijn inmiddels toch echt te veel beschuldigingen van aanranding en erger om niet minstens een kern van waarheid te bevatten…
Als ik dit tegen een vriendin zei die groot fan van specifiek hem was werd ze altijd boos ![]()
Dankzij jou weet ik dat ze een concert geven. Super leuk! Ik heb een kaartje voor mezelf gekocht.
Ik vind het juist leuk dat je zo’n hobby en passie hebt! Al helemaal als het zo lang al belangrijk is in je leven
Jaaa ik ben met ze op cruise geweest van Miami naar de Bahama’s, 4 dagen op de cruise feesten, concerten, activiteiten etc. Het was 4 dagen niet slapen en gekkenhuis. En alles met de bsb en alle andere fans! Het was een rib uit mijn lijf maar echt onbetaalbaar.
@kika vind ik lastig! Van een aanklacht is hij onschuldig bewezen. Dat is ook bewezen dat de gebeurtenissen niet waar zijn oa een meet & greet na de show heeft nooit plaats gevonden. Door het meisje werd gezegd dat het daar heeft plaats gevonden.
De zaak van Melissa (waar het allemaal mee begon) dat heeft in prive sferen plaats gevonden, dus ja daarvan hoop ik dat het niet waar is, maar heb ik geen idee wat er is gebeurd. En als het wel waar is dan vind ik het echt een enorme klootzak en hoort hij daarvoor uiteraard een straf te krijgen.
Het is niet omdat het een Backstreet Boy is is hij heilig voor mij. En ik zou hem nooit zomaar verdedigen alleen omdat het Nick is.
Brian heb ik de afgelopen jaren ook een heel ander beeld van gekregen doordat hij een Trump aanhanger is en zowel hij en zijn vrouw hele vreemde uitspraken hebben gedaan. Ik ben zelf niet wit en alle keren dat ik Brian heb ontmoet is hij super aardig tegen mij geweest, zijn vrouw trouwens ook. Maar ik heb nu wel een ander gevoel als ik hem ergens ontmoet en/of spreek en ik probeer dat nu ook te ontwijken. Het voelt toch van meen je dit nu of doe je alleen aardig omdat je sociaal moet overkomen.
Dus ze zijn absoluut niet heilig voor mij, zijn ook gewone mensen die poepen en als ze dingen doe waar ik niet achtersta dan spreek ik mij daar over uit.