Concertentopic

ik was golden circle ook nog aan het overwegen inderdaad maar er loopt zo’n stuk de zaal in dus dan sta je straks de hele tijd naar iemands achterkant te kijken, dat lijkt me ook niet fantastisch.
goede tip! dankjewel. want de zaal gaat vanaf 1 kant open maar?
en ja ik zocht nu net nog filmpjes op van het uitzicht vanaf zitplekken en ja nee dat lijkt me écht vreselijk, het is zooo ver weg. ik zou echt heel chagrijinig worden om iedereen dan op dat veld te zien staan zo dichtbij. en je kunt ook niet echt dansen want het is natuurlijk not done om op te staan en zowel heb je een stoel in je kont, ja nee dat wordt hem echt niet.

thanks voor het meedenken ook @crazyvibes. ik ben ook gewoon een beetje verwend dat veel van mijn favo artiesten op kleine podia of festivals optreden, haha. denk dat het dan maar vroeg queuen wordt voor een goede plek vooraan/aan het inlooppodium, maar voor alles een eerste keer :pray: en nu nog kaarten te pakken krijgen überhaupt

2 likes

Ik neem altijd zitplaatsen tijdens concerten en ga dan alleen zitten tijdens de tussenstukken. Het is een minderheid die tijdens een concert zit.

3 likes

Het ligt vast ook aan de dansbaarheid van de muziek en het publiek, maar in mijn beleving blijven juist veel mensen met zitplaatsen wel zitten, op soms een of twee liedjes na. Ik vind zelf zitplaatsen veel prettiger, o.a. omdat ik het bij staanplaatsen niet kan zien, en ben altijd blij als je dan ook wel het grootste deel van het concert kan blijven zitten haha

1 like

perfectooo echt precies de inside information die ik nodig heb. is ook mijn festivaltechniek maar dan zijn er geen meerdere ingangen haha. heb je dit ook wel eens gedaan als er een rij is voor het opengaat? ik stel me bij rosalia ook best wat stormende vrouwen voor maar misschien maak ik het te spectaculair :joy:

en ja ik heb daar echt geeen zin in met zittende mensen en daarnaast realiseerde ik me door een discussie op die forum ooit dat sommige mensen zitplekken nemen omdat ze niet kúnnen staan en dat het dan heel vervelend is als mensen in een zitvak voor je neus gaan staan dus zo’n situatie wil ik ook echt vermijden

2 likes

oke oke top, echt heel chill deze info!! dat scheelt een hoop onzekerheid en stress in het verschiet, ben echt een n00b met dit soort locaties en gametactics :joy: met de meeste andere dingen denk ik loopwellos maar dat vind ik met zo’n groot concert zonde. dankje!!

oh wacht sorry nog een vraag als jij (of iemand anders) die nog wil beantwoorden, maar dan heb ik het maar meteen helder :pray: houd je dan je jas enzo bij je als je van rij direct de zaal ingaat en dus de garderobe skipt? of is de rij binnen in de locatie (ik zie altijd alleen mensen buiten in de rij staan op filmpjes)

1 like

oke top, dankjewel! helemaal voorbereid nu nog een kaartje :pray:

:partying_face: :dancer:

8 likes

Yes mij is het ook gelukt na veel moeite! Zin an

3 likes

Mumford & Sons komen 1 juli naar Stadspark Groningen!
Voor mij waarschijnlijk niet haalbaar doordeweeks maar ik heb wel een presale link dus als iemand interesse heeft let me know, dan kan ik 'm sturen.
Verkoop is 12 december en met deze link kun je 11 dec al kaartjes halen

3 likes

Ughh ik vind het irritant dat ticketverkoop nu telkens met pre sales is en uberhaupt dat er zoveel haast komt bij het kopen ervan. Je moet echt meteen aanschaffen en meedoen met de haast omdat iedereen dat doet en je anders naast het net vist. 10 jaar terug had je dit toch alleen met de beyonces/madonnas van deze wereld.

10 likes

Ja hier ook! Heb 3 jaar geleden mn ticket verkocht en had achteraf zoveel spijt :sob::sob: Dus nu golden circle om het te compenseren.

maar dit is toch altijd al zo geweest bij op dat moment meest populaire artiesten? echt vroeger mocht je lekker gaan kamperen voor de kaartverkoopplek wilde je zeker zijn van een kaartje

maar idd nu vaak wel meer minder transparantie ivm allerlei presales (artists/creditcard/etc) en hoe makkelijk scalpen is

4 likes

Jaaa mag ik een linkje van jou?

Ik heb je een DM gestuurd

Zou ik ook een linkje mogen :pray:t2:

1 like

Yesssss ik heb kaartjes die de pre sale! Bedankt

1 like

ff spontaan 2 kaartjes voor rosalia weten te swipen nog!!!

4 likes

Yess hier ook Rosalía tickets binnen!! Kwam er met de presale niet door maar nu wel gelukt :two_hearts:

2 likes

Nog best een relaxte presale voor de Backstreet Boys. Voor 5 van de 6 concerten een kaartje :partying_face: misschien dat we straks in een blinde waas er nog een kopen maar ik moest even verstandig zijn :sweat_smile::joy:

5 likes

Ik dacht dat die morgen pas was? Heb je toevallig een linkje? :innocent:
Edit: oh, dit is via de bsb army denk ik? Ik heb me ingeschreven voor de artist presale, die is wel morgen.

2 likes