Concertentopic

Ik wil het ook proberen, maar ben er bang voor

2 likes

Ik ga het proberen, afhankelijk van de prijs.
Ik heb hem twee keer live gezien en dat was beide keren echt fantastisch!

3 likes

Ik vind het zoo jammer dat het in de Arena is.
De geluidskwaliteit is daar zo slecht.

3 likes

Ik ga het ook proberen. Hoop mijn man te verrassen die heel graag wil, maar vrees de prijzen ook wel een beetje.

3 likes

Alien Ant Farm komt optreden bij het lokale, kleine poppodium. Lekker nostalgisch, kaartje gekocht :rofl:.

6 likes

Nou ik zit klaar hoor, maar vrees zo voor die prijzen

2 likes

Weet niet of het klopt hoor maar zag dit voorbij komen

Wij gaan voor de staplaatsen en als dat niet lukt dan laten we het.

1 like

15000 mensen voor me :crossed_fingers:t2:

1 like

Ja dit moet lukken, hahahaha

1 like

190.000 mensen voor me :sweat_smile:

1 like

49.000 mensen voor mij. Ik geef het voor vandaag alvast op :joy:

1 like

Jeetje bizarre wachtrij jongens :sob::confused:

Zit ook amper voortgang in. Vroeger was alles beter naar mijn idee, dit werkt toch niet.

2 likes

Jemigggg, wat een rij dit

1 like

Bij iemand al wel gelukt? Gaat het morgen ook weer met wachtruimte en wachtrij? Want volgens mij heeft die wachtruimte totaal geen zin en kan je beter om 12u erin knallen?

Ik heb 40.000 en 65.000 mensen voor me :smiling_face_with_tear:

Het gaat ook echt supertraag. Na een halfuur maar 10.000 mensen opgeschoten in de rij.

3 likes

Ik heb van die 15000 ook nog steeds 2300 voor me. Nog wel goede hoop dat het lukt, maar snel gaat het niet.

1 like

Ik heb het opgegeven. Ik wil dit echt niet graag genoeg. Kijk wel of ik op een andere manier kan gaan :sweat_smile:

3 likes

Ik heb er nu nog 4200 en 13000 voor me. Aangezien ik verder niks hoef vandaag, blijf ik in de wachtrij en hoop ik op mislukte betalingen en toch nog kaartjes. En anders morgen weer proberen

2 likes

Er staat ook al dat er nog beperkt tickets zijn, maar misschien valt er nog wat terug.

Edit: twee zitplaatsen nog gelukt!

4 likes