ja was heel leuk! Leuk om die instrumenten te zien ook. En thuis luister ik niet een heel album achter elkaar, maar met dat concert ervaarde ik meer hoe soort van trance achtig die muziek kan zijn als je het langer luistert (je begrijpt wel trance in de traditionele bedoeling van het woord, niet elektronische muziek trance). Wel grappig te ervaren
ah ja snap helemaal wat je bedoelt, zoiets had ik ook verwacht idd! heel bijzonder. en had me idd ook vet geleken om al de instrumenten te zien!
Is er iemand die naar Giveon gaat? Ik vind hem zo een mooie stem hebben!
Over twee weken zie ik Electric Callboy eindelijk weer. ![]()
Wie gaat er proberen kaartjes te kopen voor Bruno Mars? Ik ben niet echt fan maar 2 vriendinnen vroegen om met zijn drieën te gaan en dat is altijd gezellig.
Ik denk dat zijn concerten altijd wel een feestje zijn dus het lijkt me wel leuk! Volgende week is ze (voor)verkoop.
Ik ga het proberen, maar vrees de prijzen een beetje
Ik heb hem al een keertje live gezien, in 2011 in toen nog HMH en dat was zo goed, wil hem echt nog een keer zien.
Ik ga het ook proberen, maar ligt wel echt aan de prijs. Ik wil eigenlijk geen 100+ euro per kaartje uitgeven aan iets in de Arena.
Ik wil het ook proberen, maar ben er bang voor
Ik hoop dat Robyn volgend jaar naar Nederland komt, er komt een nieuw album aan in maart.
Ik ga het proberen, afhankelijk van de prijs.
Ik heb hem twee keer live gezien en dat was beide keren echt fantastisch!
Ik vind het zoo jammer dat het in de Arena is.
De geluidskwaliteit is daar zo slecht.
Ik ga het ook proberen. Hoop mijn man te verrassen die heel graag wil, maar vrees de prijzen ook wel een beetje.
Alien Ant Farm komt optreden bij het lokale, kleine poppodium. Lekker nostalgisch, kaartje gekocht
.
Nou ik zit klaar hoor, maar vrees zo voor die prijzen
Weet niet of het klopt hoor maar zag dit voorbij komen
Wij gaan voor de staplaatsen en als dat niet lukt dan laten we het.
15000 mensen voor me ![]()
190.000 mensen voor me ![]()
49.000 mensen voor mij. Ik geef het voor vandaag alvast op ![]()
Jeetje bizarre wachtrij jongens ![]()
![]()
Zit ook amper voortgang in. Vroeger was alles beter naar mijn idee, dit werkt toch niet.