Bishopsgate vond ik het geluid echt bagger, een dag later op de tribune vond ik het iets beter maar nog steeds niet geweldig (maar voor mij geen reden om niet te gaan)
Ik ook a.u.b.!
Oh ik hou me ook zeker aanbevolen!
Ik had je een dm gestuurd. ![]()
Ga het sowieso eerst zelf proberen, krijg een presale code.
Niemand die afhaakt na het horen van zijn nieuwe nummer? ![]()
Waaaat, blessed haha. Ik hou me ook aanbevolen!
Ik ga ook alleen, ik zou graag samen willen gaan?
Ik probeer maandag presale te kopen ![]()
Ik hou me ook graag aanbevolen mochten we op hetzelfde moment kunnen gaan ![]()
Gaan er nog mensen naar Raye dinsdag of woensdag?
Ik ga dinsdag!
Vind het overigens ontzettend irritant dat er nog geen tijdschema is. Heb nog nooit meegemaakt dat die zo last minute pas bekend werd gemaakt.
Ja ik ga dinsdag ook naar Raye! Heb een keer voor zitplaatsen gekozen, ook wel eens lekker!
Ik wil woensdag naar Raye maar telkens is een ander me voor zodra er een ticket op ticketswap vrijkomt
Op ticketmaster zie ik nu een paar doorverkoop tickets staan(maar echt maar een paar)
Die vind ik te duur
Ik ga woensdag met mijn vriend! Alles op de socials genegeerd behalve 1 filmpje om de bezetting te zien (specifiek hoeveel blazers ze mee neemt haha). Ben heel benieuwd!
Yessss A$AP is geluktttt ![]()
huilen deze wachtrijen, iemand anders meer geluk?
ik sta ongeveer 90k op 16 mei en met nog 50k op de 17de
17k op 16 mei en 88k op 17 mei hier ![]()
Jezus het kan ook nooit eens normaal met Ticketmaster. Ik wil eigenlijk tickets (HS) voor een latere show, maar ik probeerde nu alvast om te kijken of alles goed gaat. Eerst een halfuur bezig geweest om in te loggen, want de site bleef maar vragen om verificatie. Uiteindelijk gelukt. En om 11u komen ze met de melding dat ik verdachte activiteit heb vertoond en nu mag ik niet eens in de fucking wachtrij?? Ik doe niks raars, gewoon op 1 device.
Hoop echt dat het bij de volgende batch wel lukt, anders heb ik dus helemaal geen fuck aan die hele presale code.
72k voor de 17e en 102k voor de 16e
wat een drama weer
De latere shows gaan pas vandaag om 14u en morgen 11u in de presale, dus misschien lukt het dan wel! Ik kwam nu ook voor de ene datum er wel in en de ander niet. En nu is alsnog de wachtrij voor degene waar ik er later in kwam korter dus het zegt allemaal weer niks.
Ik vind het dus raar dat er nog nergens om die code gevraagd is? Of is dat pas bij bestellen ofzo.