Concertentopic

Hoeee kom je daar nu al aan?

Ik denk dat je ze makkelijk aan vrienden of collega’s kwijt raakt haha

2 likes

Werk, skybox, whatever. Er zijn toch heel veel redenen waarom mensen al verzekerd zijn van een plek/ticket.

Ja via mijn vader en die is zelf geen Harry fan. Heb met Taylor Swift ook mensen heel blij kunnen maken, dus alleen maar leuk om dat voor fans te kunnen doen.

3 likes

voor hoeveel heb jij de mogelijkheid ze te kopen? lijkt me zo fijn als je gewoon al kan weten dat je verzekerd ben

Dat weet ik nog niet, de kaarten komen volgens mij ook na de sale beschikbaar, dus miss kan ik iemand blij maken waarbij het niet gelukt is. Ter vergelijking voor Taylor toen 203 euro betaald; in vak 126.

Ik vind dit echt een heel lief gebaar! Ben zelf geen Harry Styles fan, maar mocht Mariah Carey oooooit komen dan slide ik nu alvast in je DM.

7 likes

Haha is goed! Mag je met m’n moeder mee.

1 like

Deze Harry fan (goh) houdt zich zeeeeker aanbevolen! :heart_eyes: super lief!

1 like

Bishopsgate vond ik het geluid echt bagger, een dag later op de tribune vond ik het iets beter maar nog steeds niet geweldig (maar voor mij geen reden om niet te gaan)

3 likes

Ik ook a.u.b.!

3 likes

Oh ik hou me ook zeker aanbevolen!

Ik had je een dm gestuurd. :wink:
Ga het sowieso eerst zelf proberen, krijg een presale code.

Niemand die afhaakt na het horen van zijn nieuwe nummer? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Waaaat, blessed haha. Ik hou me ook aanbevolen!

Ik ga ook alleen, ik zou graag samen willen gaan?
Ik probeer maandag presale te kopen :blush:

2 likes

Ik hou me ook graag aanbevolen mochten we op hetzelfde moment kunnen gaan :smiley:

Gaan er nog mensen naar Raye dinsdag of woensdag?

3 likes

Ik ga dinsdag!

Vind het overigens ontzettend irritant dat er nog geen tijdschema is. Heb nog nooit meegemaakt dat die zo last minute pas bekend werd gemaakt.

2 likes

Ja ik ga dinsdag ook naar Raye! Heb een keer voor zitplaatsen gekozen, ook wel eens lekker!

2 likes

Ik wil woensdag naar Raye maar telkens is een ander me voor zodra er een ticket op ticketswap vrijkomt

Op ticketmaster zie ik nu een paar doorverkoop tickets staan(maar echt maar een paar)