Ik kwam dit tegen op Tiktok. 🫠😂
Kan nog niet 100% vinden of dit klopt hoor.
Heb ik een man die ik al 10 jaar hoor over Bruno Mars dus ik geef een godsvermogen uit aan concertkaarten en een week later kondigt de artiest die bovenaan mijn wishlist staat een tour aan ![]()
![]()
.
Ik heb in een vorig leven vast iets misdaan.
Jeeeetje wat een geld ![]()
Verdorie wil hier echt graag heen maar dit is wel extreem hoor
Jaaa, vorige keer heb ik 95 voor veld achterin betaald geloof ik. 🫠
Inderdaad! En die had ik vrij easy kunnen kopen somehow.
Maar ik ga er vol in, ik ga erheen!
Ja ik heb m’n zinnen er ook al op gezet inmiddels dus ik ga ook! Iemand meekrijgen is nog wel lastig maar desnoods alleen.
Je mag bij mij en mijn zusje aansluiten! Als we kaarten kunnen krijgen waar ik voor vrees
. Maar alleen maar leuk, al zo veel leuke mensen ontmoet tijdens concerten!
OMG na de Eras Tour wordt dit weer het grootste stress moment van m’n leven denk ik, maar ik moet moet moet naar Harry 🪩
Hahah jeetje je bent een volwassen vrouw toch? Doe ff rustig ![]()
Klopt ja, zit er een leeftijdsgrens op een bepaalde artiest of reageer je ook zo als mensen naar Bruce Springsteen willen? Doe zelf ff rustig en laat me lekker ![]()
weet iemand of je voor alle drie de presales een aparte link/code krijgt?
en de presale is steeds per 2 dagen tegelijk, dus ik ben bang dat je dan niet op beide dagen kan proberen te krijgen met 1 account.
Album wel, amex is alleen te betalen met amex, geen code.
Raye is gister gestart met touren in Polen en de filmpjes zien er echt heel tof uit!
Zin in dinsdag!
Het is maximaal 8 tickets met je presale code. Dus in theorie zal je vast bij alle drie de presale momenten kaarten kunnen proberen te kopen, maar niet meer dan 8.
Ik stond bij Harry vorige keer in de voorste vakken en het geluid was daar echt zo slecht, is het op de tribunes beter? Anders vind ik het de moeite niet eens waard 🫣
Krijgen we straks als de kaartverkoop daadwerkelijk start ook weer per minuut verslag van iedereen hoeveel mensen er nog voor je staan en of iedereen wel of niet een kaartje heeft kunnen krijgen net als bij Taylor? Dan weet ik dat ik dit topic kan ontvolgen ![]()
Arena = kut
Ik heb zowel op veld gestaan als op de tribune gezeten en ik was elke keer teleurgesteld door het geluid.
Sowieso, dus doe je ding.
Ik heb voor alle avonden 2 zitplaatsen (Harry) en hoef er zelf niet heen (tenzij de kaarten cheap zijn, dan ga ik voor Robyn, maar dat zal wel niet).
Ik ga eerst even vriendinnen en collega’s bevragen maar als iemand hier heel graag wil kun je me een dm sturen en kan ik kijken of we voor 1-2 avonden over hebben. Hoef er ook geen winst op te maken.
Hij was de vorige keer ook in de ArenA en ik heb er echt oprecht geen last van gehad bij zijn show! Voorprogramma wel, toen stond de muziek minder goed afgesteld. Edit: ik zat toen op de tribune!