Concertentopic

Ik heb dat ooit gedaan met Robbie Williams geloof ik. Was stiekem toch best een leuke ervaring, zingen in de bioscoop haha.

Ik heb voorlopig alleen Chvrches op de planning staan in november.

1 like

Ik was gister bij Jack Johnson op Royal park live! Was echt een super leuke sfeer. Voorprogramma’s waren ook leuk, je kon lekker op een kleedje zitten picknicken en het voelde helemaal niet alsof er teveel mensen waren of opgepropt!
Alleen ergerde ik me zo erg aan mensen die tijdens het concert
1: Alles gingen filmen en via hun schermpje meekeken
2: Hele gesprekken gingen voeren en totaal niet opletten , maar dan wel helemaal vooraan staan en mijn zicht blokkeren (ga dan achteraan staan als je wilt kletsen)
3: Mensen die hele selfie sessies hielden. Een selfie snap ik maar niet 15 minuten lang. Let gewoon op haha.
Wat mij betreft zouden er gewoon huisregels voor moeten zijn net als in de bioscoop

3 likes

Ik heb alleen Britney op de planning staan. En verder was ik naar Kendrick Lamar geweest in februari. Zou ook naar Demi Lovato gaan maar kon door omstandigheden niet meer gaan helaas.

Halsey
Against the current
Within temptation

:blush: :blush:

1 like

Jaaaaa leuk topic!!

Ik ben dit jaar al geweest naar:

  • Harry Styles
  • Katy Perry
  • 30 Seconds to Mars
  • Ed Sheeran
  • Beyonce + Jay Z
  • Demi Lovato
  • Ed Sheeran
  • Sam smith
  • Marco Borsato

En ik ga nog naar:

  • Kensington
  • Justin Timberlake
  • Halsey
  • Kensington
  • Enrique Iglesias

Lekker divers lijstje hahaha

Bij 30 STM ben ik ook geweest :smiley:

Verder ben ik dit jaar geweest bij:
Kensington (TivoliVredenburg)
Editors (Ziggo Dome)
All Tvinns (EKKO)
The Killers (Ziggo Dome)
30 STM dus (Ziggo Dome)
5 Seconds of Summer (Trix)

Allemaal in 1 maand, was een nogal hectische maand dus haha. :stuck_out_tongue:

Ik heb Florence ooit in de Ziggo gezien, maar vond er niet zoveel aan om eerlijk te zijn. Ik ging vooral mee met een vriendin die de kaartjes gewonnen had.

1 like

Wat vond je van 30STM? Ik vond ze best tegenvallen :pensive:

O, ik vond ze juist heel erg leuk, haha. Maar ik was nog nooit geweest, dus lage verwachtingen dan, denk ik. Bij The Killers had ik wel hoge verwachtingen en die vond ik dus echt stom gewoon.

1 like

Gek dat een concert zo wisselend in de smaak kan vallen haha! The Killers lijken mij wel heel gaaf, hoezo viel het tegen?

Ja, dat is altijd, haha :stuck_out_tongue:
Bij The Killers was de zanger chagrijnig (zat te mopperen op mensen die tussendoor naar de bar liepen), deden ze Mr. Brightside (geloof ik) voor het eerst sinds dat nummer uit is, niet en de sfeer was matig ofzo.

Was laatst naar Beyoncé & Jay Z.
Gepland staan Tash Sultana en ook Florence + the Machine. Misschien last minute Bloc Party, wel vet dat die hun hele debuutalbum gaan spelen.

Ik ga ook naar Bloc party en ik heb ze 1 keer in Paradiso gezien en dat was zooooo leuk! Dus ik heb nu ook wel een beetje hoge verwachtingen haha

Jaaaa Jack Johnson! :heart:️ Ik was vrijdag in Londen heen! We hadden de kaartjes voor het concert in Londen al gekocht voordat bekend werd dat ie ook naar Nederland kwam haha.

1 like

Leuk inspiratie topic zo! Ik heb alleen nu chef special op de planning staan in Afas :heart_eyes:

Oooh cool! Wel een weekendje Londen aan vastgeplakt ? :grin:

Ik ga volgende maand naar Britney in Londen :biggrin:

2 likes

Ik ga naar Nightwish in november. Is mijn (tot nu toe) enige concert dit jaar, maar goed ben op twee festivals geweest dus heb al veel artiesten gezien dit jaar.

Jaaa uiteraard haha, was superleuk!

1 like

Nee ! Was skeer dus heb weinig eten en drinken gehaald haha. Stond je achter dat kraampje ? :heart_eyes:

Cool! Zag er lekker uit allemaal ! En volgens mij de enige met een fatsoenlijke vegan optie :grin: