Concertentopic

Even een schopje voor dit topic.

Ik was dinsdag bij Garbage (Shirley Manson is zo kick ass :heart:)
Ga de rest van dit jaar ook nog naar Oscar & The Wolf en Lily Allen.

Helaas op dit moment even geen werk, dus verder niks op de planning, maar als ik weer een baan heb komen er hopelijk nog wat meer bij!

Ik heb er in november weer lekker veel: 5 Seconds of Summer (ja, alweer), Bring Me The Horizon, The Overslept en ik twijfel over AS IT IS. En in januari You Me At Six :slight_smile: Ben benieuwd. Vooral erg veel zin in die van BMTH.

Inmiddels een paar er bij: Hozier en Mammal Hands

Twijfelen over As It Is??? Gewoon gaan, daar kan je geen spijt van krijgen!

Heb daar zoveel zin in, heb zelfs een vip pakket gekocht en dat heb ik nog nooit gedaan :joy:
Maar het is mijn favoriete band dus op zich mag het dan wel een keertje.

Ik kende ze niet voor ik op de site van de Melkweg keek voor You Me At Six haha :stuck_out_tongue: Maar dag erna heb ik ook al een concert, dus vandaar de twijfel (en omdat november absurd druk is)

Hahaha dat kan ook inderdaad. Ah ja dan zou ik ook wel twijfelen inderdaad. Als ik rond die tijd nog goedkope kaartjes op Ticketswap kan vinden wil ik ook nog wel naar BMTH en die dag erna is er geloof ik ook een of andere bijzondere akoestische set van Tonight Alive in Dynamo en dat lijkt me ook leuk. 3 dagen achter elkaar een concert lijkt me wel wat minder praktisch though :sweat_smile:

Leuk topic! Ik geef wel veel geld uit aan concerten. Ga nauwelijks stappen en vind concerten gewoon heel erg tof om mijn geld aan uit te geven. Ik heb nog op de planning staan:

  • Black Eyed Peas in november
  • Douwe Bob in november
  • Jason Mraz in maart

Ik heb dit jaar Steven Wilson, Thom Yorke, Nine inch nails en Arcade fire gezien, was echt stuk voor stuk fantastisch. Ga nog naar My baby en probeer mijn vrienden over te halen om naar A Perfect Circle te gaan!

1 like

Heb nu nog Slaves, Nothing but Thieves en De Staat op het programma staan. Hoop vooral dat Royal Blood snel weer een tour geeft want dat waren wel echt mn favo concerten so far.

1 like

Tonight Alive trekt me dan weer iets minder, al vind ik het wel oke :stuck_out_tongue: Maar bij BMTH sowieso al een kaartje in de voorverkoop gekocht (want ja, dat moet bijna als je de paraplu van That’s The Spirit op je enkel als tattoo hebt :wink: ). En ik heb BMTH alleen nog maar op Pinkpop gezien, dus wil graag naar een echt concert van ze. Zeker omdat ik ze nu beter ken.

Zelfde gold/geldt voor 5SOS, daar koop ik altijd meteen een kaartje voor.
Ik wilde ook nog naar Nothing But Thieves, maar die heb ik maar overgeslagen (want al 2 keer op Pinkpop gezien)

Ik ga morgen naar Halsey, zijn er meer mensen die gaan?

Jaa ik ga ook :blush:

1 like

Ik ga morgen naar Dermot Kennedy. Echt blij dat ik nog een kaartje heb kunnen krijgen.

Leuk! Hoe laat ga jij erheen?

Ik ga samen met een goede vriendin van me die me in april heeft overgehaald om mee te gaan, omdat zij Halsey echt te gek vindt. Ik kende haar muziek niet goed maar ben het de laatste weken veel gaan luisteren en vind haar wel echt heel gaaf! Ben erg benieuwd naar morgen

Ik ga er denk ik rond 4 uur heen, kom uit de buurt van Den Haag. Gezellig! Ik ga er alleen heen :grimacing:

Ik ben net aangekomen! We hebben zitplaatsen gekozen. Heb jij een mooi plekje?

Jaa stond al vanaf 6 uur in de rij :joy: ik zit op de 1ste rij beetje in het midden, dus een prima plek :blush: have fun!

1 like

Ahh hoe vond jij het? Ik stond ineens bijna vooraan🎉

1 like

Ik vond het echt super gaaf!! Ze heeft zo’n mooie stem.

Hoe kwam je ineens vooraan? Wat vet :scream::scream:

1 like

Ik moest naar het toilet en wilde ff in de zaal kijken maar er gingen al best veel mensen weg en kon zo doorlopen😂

1 like