Concertentopic

Ik probeer nu voor Londen. 12 juni ben ik 123.000e in de wachtrij en 13 juni 119.000e :rofl::rofl::rofl:

Ik baal toch een beetje van mijn vijfde rangs kaarten :joy:

Fijn dat we in ieder geval kunnen, maar had nog wel op iets beters gehoopt. Misschien probeer ik het vanmiddag alsnog wel een keer voor de andere dagen.

1 like

Nee, was er na 10 minuten wel klaar mee! :sweat_smile:
Kreeg bij bruno mars na 15 min ook de foutmelding dat er verdachte activiteiten waren waargenomen en toen is mn account 12+ uren bevroren.

Kijk vanmiddag nog wel een keer.

Het is mij én mijn beste vriendin gelukt om er doorheen te komen, dus ik heb 2 kaartjes ‘over’!! Mochten er mensen nog interesse hebben… voor 17 mei!

1 like

Er doorheen maar alles weg, vanmiddag nieuwe poging

Hier ook gelukt voor de 16e!
We zitten wel heel hoog maar voor 125eu aan kaartjes helemaal prima. Wat een stress is dit elke weer, vreselijk :sob:

1 like

Even ter info, ik zit dus vak 420, rij 7, en ik betaal 160 euro.

Ja ik heb echt wel 20x stoelen geklikt die dan ineens weer weg waren, pff…

Zoooo wat een stress! Zit wel bovenin die Arena maar hee lets go!

welke kaarten zijn het? en hoe duur zijn ze

Het gaat nu wel hard, zit nu op 23k en begon op 92k. Vrees wel dat alle kaarten al weg zijn…

1 like

Ik zat op 4000 om 11:00, was 11:25 binnen en kreeg alleen maar VIP tickets. :joy:

1 like

Hier ook gelukt, Rear GA voor de 17e terwijl ik startte met 10000 in de wachtrij

3 likes

Stond je niet toevallig in de VIP wachtrij?

1 like

Jaa dittt, je had 2 verschillende soorten…

2 likes

Oh ja, dat zou ik nog checken. :joy:

Ik was ook nog aan het werk haha.

Edit: ja dus hahahaha, volgende ronde nieuwe kansen hoor.

1 like

Ahh shit, ik was er eindelijk doorheen maar alle kaarten waren weg :slightly_frowning_face:

Ze komen regelmatig terug, maar door het refreshen werk ik toen ik wilde betalen eruit gegooid wegens opvallend gedrag

Ja dat moet je idd niet elke 5 seconden doen inderdaad…

Ik ging er net ook nog even in, zijn de prijzen nu duurder dan om 11 uur? Tribune voorr 400 euro? Wel iets met platinum ofzo. Oh al gevonden, variabele tickets omdat ze extra gewild zijn.

Ik zit in ieder geval weer klaar voor 20 en 22 mei voor straks! Dit keer zonder 14 peuters om me heen. Dus iets scherper. :joy: