Voor de 16e of 17e? Was het nog gelukt ?
Wij waren er zo snel door heen. Maar alle staan plekken achterin waren al weg. Dus we zitten nu in vak 427, redelijk hoog wel maar oké. We hebben in ieder geval kaartjes.
Wij zitten nu 3e rangs voor 126 euro per ticket.
Op hoeveel stond je in de wachtrij?
6000 bij start.
17e, is gelukt ja!! Wel 2 ring ook, maar anders was het gewoon echt te duur hoorâŠ
Ook gelukt voor de 16de!! Wel echt hoog maar goed de rest was al weg en scheelt wel in de kosten
Ik had 2000 mensen voor me om 11:00
Toen ik er doorheen was kon ik alleen staanplaatsen selecteren van âŹ350+
Zitplaatsen kon ik niet selecteren.
![]()
Je kunt als je op de plattegrond bent altijd nog verversen, dan komen er heel veel tickets weer terug.
Zit je er nog in nu?
Ik probeer nu voor Londen. 12 juni ben ik 123.000e in de wachtrij en 13 juni 119.000e ![]()
![]()
![]()
Ik baal toch een beetje van mijn vijfde rangs kaarten ![]()
Fijn dat we in ieder geval kunnen, maar had nog wel op iets beters gehoopt. Misschien probeer ik het vanmiddag alsnog wel een keer voor de andere dagen.
Nee, was er na 10 minuten wel klaar mee! ![]()
Kreeg bij bruno mars na 15 min ook de foutmelding dat er verdachte activiteiten waren waargenomen en toen is mn account 12+ uren bevroren.
Kijk vanmiddag nog wel een keer.
Het is mij Ă©n mijn beste vriendin gelukt om er doorheen te komen, dus ik heb 2 kaartjes âoverâ!! Mochten er mensen nog interesse hebben⊠voor 17 mei!
Er doorheen maar alles weg, vanmiddag nieuwe poging
Hier ook gelukt voor de 16e!
We zitten wel heel hoog maar voor 125eu aan kaartjes helemaal prima. Wat een stress is dit elke weer, vreselijk ![]()
Even ter info, ik zit dus vak 420, rij 7, en ik betaal 160 euro.
Ja ik heb echt wel 20x stoelen geklikt die dan ineens weer weg waren, pffâŠ
Zoooo wat een stress! Zit wel bovenin die Arena maar hee lets go!
welke kaarten zijn het? en hoe duur zijn ze
Het gaat nu wel hard, zit nu op 23k en begon op 92k. Vrees wel dat alle kaarten al weg zijnâŠ