Ik zat op 4000 om 11:00, was 11:25 binnen en kreeg alleen maar VIP tickets. ![]()
Hier ook gelukt, Rear GA voor de 17e terwijl ik startte met 10000 in de wachtrij
Stond je niet toevallig in de VIP wachtrij?
Jaa dittt, je had 2 verschillende soorten…
Oh ja, dat zou ik nog checken. ![]()
Ik was ook nog aan het werk haha.
Edit: ja dus hahahaha, volgende ronde nieuwe kansen hoor.
Ahh shit, ik was er eindelijk doorheen maar alle kaarten waren weg ![]()
Ze komen regelmatig terug, maar door het refreshen werk ik toen ik wilde betalen eruit gegooid wegens opvallend gedrag
Ja dat moet je idd niet elke 5 seconden doen inderdaad…
Ik ging er net ook nog even in, zijn de prijzen nu duurder dan om 11 uur? Tribune voorr 400 euro? Wel iets met platinum ofzo. Oh al gevonden, variabele tickets omdat ze extra gewild zijn.
Ik zit in ieder geval weer klaar voor 20 en 22 mei voor straks! Dit keer zonder 14 peuters om me heen. Dus iets scherper. ![]()
succes!
Staan er nog meer mensen in de wachtrij? Dit keer 30k en 52k, beter dan de 92k vanochtend ![]()
Vanmorgen meer dan 150.000, nu 11.000! Wel iets minder, maar alsnog niet hoopgevend haha.
Heb er 14k voor mij ![]()
hier 39k en 46k. Idd iets beter dan vanochtend maar heb er nog steeds een hard hoofd in
Even een domme vraag, ik ga niet zo heel vaak naar concerten en als ik al ga, verkoop ik mijn kaarten niet.
In de Ticketmaster app staat dat de organisator Ticket Transfer niet mogelijk gemaakt heeft. Betekent dat dat je de kaarten niet op TicketSwap kunt zetten en zo ja, hoe zit het dan als je ze wel wil verkopen?
Ik hoef er verder geen winst op te maken, maar als ik voor een andere dag betere tickets kan kopen, mag iemand anders van mij die eerste tickets overnemen en ik snap nu niet zo goed hoe ik dat dan zou moeten doen.
Ik zit op 102.000 en 138.000
Ik hoef maar 1 ticket 🥹
24k en 35k pff iets beter maar nog steeds geen hoop
Ik had vanmorgen kaarten bij 11.000 hoor! Blijf proberen, en als je in de plattegrond zit kun je (niet te snel achter elkaar) refreshen.
Ik ben niet aan het proberen voor Harry dus weet niet wat er precies staat. Maar meestal wordt de optie voor doorverkoop wat korter op de concertdatum opengezet en dan kan je via ticketmaster zelf doorverkopen. Staat er niet iets in die strekking?
Ja, maar ook op dit moment niet beschikbaar. Ga ervan uit dat het op een later moment wel komt.
Ik heb in ieder geval voor de 20e de plekken die ik graag wilde, dus mocht hier iemand interesse hebben: ik heb voor de 17e nog twee kaartjes voor vak 401 (naast elkaar) die voor 75 per stuk weg mogen.