Concertentopic

succes!

1 like

Staan er nog meer mensen in de wachtrij? Dit keer 30k en 52k, beter dan de 92k vanochtend :sweat_smile:

1 like

Vanmorgen meer dan 150.000, nu 11.000! Wel iets minder, maar alsnog niet hoopgevend haha.

2 likes

Heb er 14k voor mij :crossed_fingers:

1 like

hier 39k en 46k. Idd iets beter dan vanochtend maar heb er nog steeds een hard hoofd in

1 like

Even een domme vraag, ik ga niet zo heel vaak naar concerten en als ik al ga, verkoop ik mijn kaarten niet.

In de Ticketmaster app staat dat de organisator Ticket Transfer niet mogelijk gemaakt heeft. Betekent dat dat je de kaarten niet op TicketSwap kunt zetten en zo ja, hoe zit het dan als je ze wel wil verkopen?

Ik hoef er verder geen winst op te maken, maar als ik voor een andere dag betere tickets kan kopen, mag iemand anders van mij die eerste tickets overnemen en ik snap nu niet zo goed hoe ik dat dan zou moeten doen.

Ik zit op 102.000 en 138.000

Ik hoef maar 1 ticket 🥹

1 like

24k en 35k pff iets beter maar nog steeds geen hoop

Ik had vanmorgen kaarten bij 11.000 hoor! Blijf proberen, en als je in de plattegrond zit kun je (niet te snel achter elkaar) refreshen.

2 likes

Ik ben niet aan het proberen voor Harry dus weet niet wat er precies staat. Maar meestal wordt de optie voor doorverkoop wat korter op de concertdatum opengezet en dan kan je via ticketmaster zelf doorverkopen. Staat er niet iets in die strekking?

Ja, maar ook op dit moment niet beschikbaar. Ga ervan uit dat het op een later moment wel komt.

Ik heb in ieder geval voor de 20e de plekken die ik graag wilde, dus mocht hier iemand interesse hebben: ik heb voor de 17e nog twee kaartjes voor vak 401 (naast elkaar) die voor 75 per stuk weg mogen.

1 like

Gelukt!!! Er was nog best wat keuze! 124 euro voor het achterste vak was alleen wel iets duurder dan verwacht :sweat_smile:

2 likes

Yesss je had gelijk, ik heb kaarten voor de 20e! Ook 2e ring, vind ik altijd wel leuk ook om op de crowd te kunnen kijken.

1 like

Opnieuw niet gelukt, zo jammer

1 like

Ook hier niet gelukt, zie wel op ticketmaster dat 29 en 30 mei al zijn toegevoegd als data

1 like

Ik geloof bijna niet dat er nu nog kaarten beschikbaar zijn voor de regulire sale op vrijdag hoor…

1 like

UPDATE: Het aantal tickets is voor deze datum is nu beperkt. Maar goed nieuws: er zijn zojuist twee extra shows van Harry Styles in Johan Cruijff ArenA toegevoegd, op 29 en 30 mei.

De presales hiervoor beginnen morgen (dinsdag 27 januari) om 14:00 uur. De presales voor de eerder aangekondigde shows op 23 en 26 mei beginnen morgen om 11:00 uur. Om toegang te krijgen tot deze data, ga je terug naar de plek waar je je oorspronkelijke link hebt ontvangen. Volg daar de links naar de nieuwe data.

1 like

Pfff het is gelukt! Voor 22 mei, wel hoog in de Arena maar dat maakt me niet uit!

3 likes

Ik was plek 43k in de wachtrij maar wel 2 kaarten in vak 121! Van 150 euro. Refreshen helpt dus echt, mits je het niet te vaak doet.

3 likes

Is de presale code persoonlijk? Of zou mijn vriend op zijn account ook mijn presale code kunnen gebruiken?

1 like