Concertentopic

Ik heb ook een code gekregen :four_leaf_clover::crossed_fingers:t2:

Ik ben erdoor maar alleen nog kaarten van 450/600 beschikbaar :tired_face: is me toch iets te gortig! Kakzooooi

Hier alleen maar foutmeldingen. En toen ik er eindelijk, na 20 minuten, zonder foutmeldingen door heen kwam waren alleen nog de staanplaatsen van €600 beschikbaar. Sorry maar dat gaat me echt te ver.

Aaahh toch gelukt, ben blijven klikken. Uiteindelijk alsnog wel €200 per kaart maar toch! 2 zitplaatsen naast elkaar

3 likes

Ik heb kaartjes :heart_eyes: wel 2x restricted view dus ben benieuwd :sob:

Er stond dat er over alle drie de dagen verdeeld zou worden, maar mn vriend was ‘maar’ 4000 in de rij en dan vind ik t wel opvallend dat alleen nog dit over is. Denk dat de beste plekken er dan toch al uit zijn

2 likes

Ik heb een plek gereserveerd op, voor zover ik kon zien, de dichtstbijzijnde parkeerplaats. Am Staad (Stockumer Höfe) 40474 Düsseldorf - Messe Deutschland (op Google maps links van de arena). €15 en volgens Google is het 20 min lopen, maar misschien kun je je af laten zetten recht voor de arena en dat degene met wie je bent dan parkeert en alleen loopt?

1 like

Ik vind €200 echt te veel dus heb weggeklikt en nu doet m’n code het niet meer :roll_eyes: denk te vaak geprobeerd? Hebben meer mensen dit?

Ze bieden ook zo’n package deal met hotel erbij dus denk dat daar ook plekken voor gereserveerd zijn. Heb er ook nog naar gekeken maar vond het toch te duur haha.

Ben zoo blij dat het nog gelukt is :heart:

1 like

ik had twee kaarten, klikte door en weg. Blijf nog even proberen maar weiger tweede ring arena te zitten. Elke keer zie ik weer een blauw vlak en dat zijn dan weer vip kaarten :’)

1 like

Wij hadden ook eindelijk een code maar ook alleen nog maar hele dure

Kun je het tweede ring echt niet goed horen/zien?

meer dat ik het dan voor mezelf echt niet waard vind. Dan organiseer ik wel een oasis feestje bij me thuis (best goed idee eigenlijk)

Ik had ook een code maar ga geen 900 euro betalen om samen met mijn vader die rattenbroers te ontmoeten oid :roll_eyes: hopelijk meer geluk met Parijs of Glasgow

3 likes

Ik ben niet met de auto geweest dus m.b.t. parkeerplaats weet ik het niet, maar hou er rekening mee dat omliggende straten worden afgesloten voor verkeer. Ik weet dus niet hoe dichtbij je je af kunt laten zetten. Wij zijn na afloop richting freiligrathplatz gelopen, en ik heb daar gezien dat de niederrheinstrasse wel bereikbaar is en daar zijn plekjes om je af te laten zetten. Dat zag ik veel mensen doen, zowel gewone auto’s als taxi’s haalden daar mensen op. Op de foto is dat het stuk tussen de punt en hotel destination 21.
Links onderin is dan net de spielarena te zien, je kunt redelijk parallel aan de ubahn richting arena lopen.

2 likes

Ik rijd zelf, de ander durft niet zo goed te rijden in buitenland/grote steden. Mn buurman gaat vanavond en die laat ook nog even weten waar hij de auto zet! Net effe groter puzzeltje in ‘t Duits haha. Dankjewel voor je tip, ik sla ‘m op!

Restricted vieuw had ik in Londen en alsnog goed zicht. Van de zijkant maar niks gemist.
En met heel veel geluk nu naar Amsterdam.

1 like

Ik heb “ergens” gelezen (sorry weet echt niet meer waar, mogelijk Reddit) dat er bij grote evenementen pendelbussen rijden vanaf P1/P2 en het stadion. Misschien kun je daar nog ff naar zoeken?

Er gaat inderdaad een pendelbus! Ik denk naar P2 dat was 20 min lopen vanaf het station

1 like

Ah ja dat is lastig dan! Ik vond het echt geen 20 min lopen, hooguit 10 min dus viel heel erg mee. Weet niet of je sta/zitplekken hebt, maar ik vond het wel veel trappen. Wij zaten wel op de 2e rij van boven haha dus was te verwachten, maar kan me niet herinneren dat ik in m’n vorige zwangerschap na een paar trappen ook zo uitgeput was. :joy:

Ja ook nog sta plekken, himmal kut maar goed wist ik veel dat ik zwanger zou zijn nu :joy: heb idd een linkje gekregen voor 15,- in de buurt parkeren dus ik denk dat ik die ga doen. Eerst nog even de knoop doorhakken of ik écht wil gaan.

1 like