Concertentopic

Dat denk ik niet. Harry Styles was alleen in Amsterdam en het waren relatief veel concerten. De concerten van Hilary Duff zijn elke keer druk bezocht in de UK. De vraag is ook vrij groot en ze komt in Europa in elke stad maar 1x.

2 likes

10x Arena is toch totaal niet te vergelijken met 1x Ziggo Dome.

8 likes

En Hilary Duff vs Harry Styles? Haha

1 like

Golden circle oasis :sparkles:

9 likes

Als iemand tickets voor Oasis over heeft, ik houd me aanbevolen. Geen mail gekregen :frowning:

Helaas geen code, maar wel blij dat dit systeem dusdanig werkt dat mensen dan wel tickets krijgen. Alleen jammer dat ik niet mensen ben haha

6 likes

Ik ga vanavond, zondag, dinsdag, woensdag, vrijdag en dan naar de laatste op woensdag :relaxed:

En ik ben helemaal full out in de dresscode :grin:

3 likes

Wil je laten weten hoe het parkeren daar is? Ik ga volgende week zondag, maar zwanger/bekkenklachten én staplaatsen :poop: dus als parkeren ook nog drama is moet ik even goed nadenken of ik het vol ga houden haha!

1 like

Wij zijn zelf met de uber hierheen gekomen. Werden wel op een parkeerplaats afgezet (die zat dichtbij) dat was ong 10 min lopen naar de ingang. Ik weet even niet zeker of noord oost ook dezelfde staanplaatsen ingang als golden circle is. Kan ik as zondag wel ff voor je checken!

Das fijn! Mocht iemand anders goeie tips of advies hebben voor parkeren, hit me up :raising_hand_woman:t3:

1 like

Jeetje, dat is een complete vakantie joh! Heel veel plezier, ik zie je vanavond! Je kunt me herkennen aan m’n witte shirt

3 likes

Tell me why-yyyy

14 likes

Ik zag je in je witte shirt! :joy:

Omg het was echt zo vet! De opkomst was alles wat ik hoopte :raised_hands:t5:

3 likes

Ja het was heel vet! 🩵 Wel jammer dat Brian z’n stem het niet helemaal volhield. Maar ook mooi om ook bij de Bsb zelf wat emoties te zien!
Ik vond alleen het einde een beetje abrupt en vrij vroeg?

Was ook erg leuk om de hele middag al veel mensen in witte shirts / bedazzled kleding in de stad te zien.
Organisatorisch was de reis met U-Bahn en entree dikke prima, alleen bij de toiletten mega rijen.

1 like

Ik ook… mehh vind dit echt stom

1 like

Ja same :frowning:

Ik heb alleen een link gekregen voor Parijs :frowning:
Dus mocht iemand daarheen willen lmk

2 likes

Klopt met Brian zijn stem is het maar net of hij een goede dag heeft of niet :cry: Maar het is al beter dan dat het jaren was.

Hahah ja wij stonden ook van nee dit is niet klaar toch :joy: Dus hopelijk finetunen ze het einde nog wel ff.

2 likes

Ze bestaan, net een code gekregen voor verkoop van morgen!

3 likes

Ik ook! Hopelijk is er nog iets over :pray:t2:

1 like