Gelukt??
Mij wel, wij gaan de zondag. Nu al zo veel zin. Zo lang ik mn vriend ken zegt ie al dat ie een keer naar RW wil, dus extra leuk dat het nu gelukt is.
Gelukt??
Mij wel, wij gaan de zondag. Nu al zo veel zin. Zo lang ik mn vriend ken zegt ie al dat ie een keer naar RW wil, dus extra leuk dat het nu gelukt is.
Probeerde ook voor Robbie, maar helaas kon ik geen plekken meer naast elkaar krijgen. Maar @Vlek super bedankt voor het delen van de link
ah, sorry dat ik die link zo laat pas kon delen! Misschien kan je morgen opnieuw proberen bij de gewone sale? Dan kan je de presale tickets gewoon verkopen!
Geef niet hoor! En ik ga het morgen nog zeker proberen
Ohh leuk zeg! Ik ben tot nu toe altijd gegaan maar dit keer helaas niet. Wilde niet alleen en de ander vond het helaas te duur. Moet zeggen dat ik zelf ook wel schrok van de prijzen. Maar goed, ga het in januari wel missen als ik er niet bij ben
yesssss, ook Lizzo staat op de agenda voor volgend jaar
ohh ik wist niet dat er een presale was! Heb je daar toevallig een code van of is het op naam via de nieuwsbrief?
Zo blij dat ik dit even las, heb ook een kaartje!!
Je bent geweldig, het is gelukt!
Justin Bieber gaat niet door in januari. Ik zit zo in twijfel of ik het geld terug zal vragen. Inmiddels heb ik het kaartje al bijna een jaar lang en heb ik geen zin om nog langer te wachten. En die 225 euro is ook wel weer welkom.
Aan de andere kant ben ik bang voor spijt. Moeilijk moeilijk.
Gister naar het concert van Editors geweest en wat was dat goed zeg. Ik had ze nog niet eerder live gezien en we gingen vrij onverwachts heen (last minute ticketswap) en was positief verrast. Hier ga ik vaker heen denk ik.
Next up: De Dijk
En gister ook nog even kaarten geregeld voor Within Temptation in Ziggdome
Kaarten gescoord voor Depeche Mode Zo veel zin in.
Ik was er ook en vind ze live ook zo goed! Was fantastisch. Leuk dat je zo last minute bent gegaan!
Ik heb ze vaker live gezien in verschillende settings en ze hebben mij nooit teleurgesteld!
Ik was er ook Hij heeft zoân goeie stem, maar ik merk wel dat ie met de jaren de hoge stukken eruit heeft gemikt
Ik ga volgende week naar Blaudzun! Heb als verrassing kaartjes gekocht om met mijn vriend te gaan, hij weet nog van niks.
Weet niet waar dit moet maar ik ben zo HYPED.
Kan wel janken van blijdschap.
SAME!!!
Ik had het een tijdje terug al wel door want Tom was ineens oude groepfotoâs van blink-182 aan het plaatsen op zijn Instagram en toen kwamen ineens die Funko pops ook nog met Tom i.p.v Matt.
Ik duim een klein beetje dat ze naar pinkpop komen, wanr ik kan hier niet bij zijn