Ahh wat leuk. Had ook wel gewild, maar Brabant is echt te ver voor mij helaas
OMG het is gelukt!? Twee tickets kunnen kopen!!
Tussen 10-10u30 zag die site er anders uit!? Ik moest helemaal geen code ingeven en middenplein was constant uitverkocht.
Nu ging het super vlot!? Als je nu via live nation site gaat staat er ook āpresale uitverkochtā maar via ticketmaster lukt het wel met de code!
Dankjewel!!
Ah super!
Ooooh stromae is echt zo leuk! Vorig jaar naar hem toe geweest in AFAS, echt een bizar goede show! Veel plezier alvast
Ik lees dus op Reddit allemaal horrorverhalen dat Ticketmaster in de VS de prijzen aanpast naar de vraag. Blink-tickets zijn daar gewoon 200+ dollar voor zitjes in de nok van de concerthal. En sommige mensen zien echt realtime de prijs tientallen dollars omhoog springen. Echt heel bizar. Blij dat die taferelen hier nog niet zijn. Zou dat überhaupt mogen in Europa?
Hier zijn al langer klachten over. Toen de kaarten voor Springsteen in de verkoop gingen liepen de prijzen op tot 5.000 euro.
Gisteren naar Machine Gun Kelly in AFAS Live geweest. Wauw, wat was dat vet. Ik stond op het balkon en vond het zoān fijn gevoel om weer zoān saamhorige menigte te zien.
In Nederland gebeurt dit ook. Harry Styles pit-tickets waren in de presale ā¬156. Helaas waren die uitverkocht, dus ik wilde het alsnog proberen in de normale verkoop. En ja boor, ze waren verdubbeld .
Oh, ik kreeg een presale link van Spotfiy gemaild voor Blink. Hahah blijkbaar omdat ik het zoveel luister
Omg jaloeeers. Ik wou daar zo graag heen maar al mn punkrock vriendinnen van de middelbare spreek ik niet meer en durfde niet alleen Maakte hij er beetje een show van?
Ik ben nu dus maar weer aan t overwegen om alleen naar Blink182 te gaan omdat ik anders weer spijt krijg
Yesss ik ga naar Arctic Monkeys. Op 505
Omg jaaa op 505 zei mn vriend ook al. Wij hadden echt op 6 devices ingelogd. En op twee van de apparaten direct onder de 4000 maar vervolgens waren alle kaartjes ineens uitverkocht? Echt heel erg balen, wilde het als kadootje voor mn vriend die is dezelfde week jarig en als eerste uitje samen na de geboorte van ons kindje.
Snap ook niet hoe? Er waren veel meer kaarten dan 4000 en nu staan ze alweer voor het driedubbele op ticketswap
Gewoon gaan!
Ik had die twijfel ook bij een concert, en heb echt zoveel spijt gehad dat ik het niet heb gedaan. Mocht je echt niet willen kan je ze altijd nog verkopen!
Ja, het was echt kaliber Ziggo Dome-show, maar dan in de AFAS. Tikkeltje Amerikaans wel. Hij rookte een joint op podium, maar was ābangā voor de 4500 boete, dus deed het dan maar achter een parapluutje. Einde van de show rookte hij natuurlijk gewoon die joint vol op het podium. Hij kwam ook hangend aan een helikopter op, ja super tof.
En ik zit ook een beetje met dat issue. Ik wil vaker naar concerten dan dat mān omgeving dat wil en dus meegaat. Ik ben ook nog nooit alleen naar een concert geweest, terwijl ik dat wel graag om die reden wil proberen. Zou je je ongemakkelijk voelen tijdens het concert zelf of ligt het bijvoorbeeld meer aan het alleen reizen naar het concert?
Ik denk dat we allemaal snappen wat nightlife bedoelt toch? Het is niet alsof we een snobistisch muziekmagazine zijn.
hmm ja opzich wel een goede dat ik hem nog kan verkopen (al vraag ik me af of Blink182 uberhaupt uitverkoopt? Geen idee hoe populair ze zijn in NL, zit zelf qua vrienden meer in een hiphop/pop bubbel helaas haha
@Gustav Bij mij is het echt het concert zelf. Ben opgegroeid in de buurt van Ziggo Dome/AFAS dus reis daar sowieso regelmatig alleen heen, dat is niet zo een issue maar het alleen chillen tijdens zo een concert lijkt me ongemakkelijk Wat is de reden voor jou om niet te gaan?
Er was gisteren al een pre-sale, geen idee hoeveel kaarten er toen in de verkoop zijn gegaan al maar zal er wel aan bij dragen dat het vandaag zo snel ging
Ik denk dat Blink echt nog wel verkoopt. En anders; denk aan mij! . Ik wil heel graag heen, maar moet de kaartverkoop nu even aan mij voorbij laten gaan.
mmm nee ik zou hem meer omschrijven als poppunck I guess? Tenminste het album dat ik leuk vind en veel luister. Volgens mij zeg ik ook punkrock vriendinnen en niet dat hij punkrock maakt maar oke?
Om het uit te spellen dan maar Met punkrock vriendinnen bedoelde ik de mensen met wie ik op de middelbare school naar Blink182, Green Day, Sum41 etc luisterde. Ik verwacht dat hun wat sneller de muziek van MGK leuk zouden vinden dan mijn vriendinnen van nu die liever naar rappers of Harry Styles (wat ik ook leuk vind) gaan.
@Vlek haha, ja misschien moet ik het gewoon doen! Denk dat als ik een kaartje koop ik mezelf sowieso eerder dwing om alleen te gaan dan als ik denk mmm misschien als er die week nog kaartjes op ticketswap staan haha