Concertentopic

Ja, dat heb ik ook wel inderdaad! Ik probeer het de laatste tijd wel anders te bekijken. Dat het waarschijnlijk hetzelfde zal zijn als in de bios. Zodra het optreden begint, is iedereen daar mee bezig dan met de mensen om zich heen. En ik heb ook wel eens alleen gestaan op het festival waar ik dan wel met meerdere was en dat voelde op zich ook niet heel ‘raar’ of zo. En van de andere kant, je staat daar ook wel met mensen die dezelfde interesse hebben, dus aanspraak heb je ook wel snel denk ik.

Maar goed, ik vond het voor corona ook altijd super ongemakkelijk hoe ik me tijdens concerten waar ik niet per se fan van was moest ‘gedragen’. Nu ben ik zo blij dat ik er überhaupt kan staan, dat me dat ook gestolen kan worden. :joy:

2 likes

Ik vind alleen naar concerten best wel fijn juist! Ik citeer mezelf uit een ander topic even :grimacing:

Ik heb de komende tijd best wat dingen staan, eerstvolgende is Alexisonfire! Luister al megalang naar ze maar nooit de kans gehad om ze live te zien voordat ze stopten. Ik ging er vanuit dat het niet meer ging gebeuren dus ik ben heel heel heel hyped nu haha

En ik heb ineens een heel cluster in december? 1 december Little Simz, 2 december Tamino, 7 december Shygirl en dan wil ik eigenlijk de 8e nog naar Chibi Ichigo en de 9e naar Pom maar dat ga ik iig niet allebei doen denk ik :sweat_smile:

3 likes

Ja het ging echt supersnel! Wij hebben volgens mij echt geluk gehad. Maar er is nog een extra show zag ik? Hoewel de kaartjes daarvoor waarschijnlijk ook al wel weg zijn…

Die kaarten waren helaas ook al gelijk weg. Er waren 5000 mensen voor mij bij beide shows om 10:00 uur en allebei binnen 10 min volledig uitverkocht. Ik heb geen kaartjes helaas

1 like

Ah wat een pech! Bij ons zaten er nog meer mensen voor geloof ik, je moet volgens mij maar net geluk hebben. Misschien lukt het je nog om op een andere manier kaartjes te bemachtigen?

1 like

Mijn ervaring de laatste tijd is dat er de 2 of 3 weken voor de show veel kaarten op ticketswap komen voor normale prijzen. Bij rammstein is het 2x gelukt om 4 kaartjes op deze manier te krijgen, gewoon je ticketalert aanzetten.

3 likes

Ja dat hoorde ik ook al ja 🫠 iemand enig idee waar die presale dan was (en waarom wisten wij daar niet van mweh :woozy_face:)

Ik ga ook naar aof :sunglasses: Luister het ook nooit meer, maar heb 't ticket gekregen voor m’n verjaardag omdat ik vroeger heel erg fan was haha, wel benieuwd naar de show!

1 like

@Dazed Thanks voor jullie reacties! Jullie hebben me overgehaald om het gewoon een keer te proberen :slight_smile: Mocht ik het uiteindelijk niks vinden dan is het een avondje in mn leven en als ik het echt verschrikkelijkkkkk vind kan ik ook gewoon naar huis gaan dus moet er ook niet zo een ding van maken :sweat_smile: Ben ook alleen op citytrip geweest dus dan moet dit ook wel lukken.

4 likes

Ah leuk! Ik ben ook benieuwd ja, ken de echt nieuwe dingen ook niet echt maar denk dat het wel goed gaat komen haha

1 like

Net tickets gekocht voor Death Cab For Cutie en Billy Talent. Ben zo benieuwd!

6 likes

Wow thanks! Zat vanochtend Billy Talent te luisteren en dacht juist, daar wil ik wel even weer heen.

1 like

Ze hebben geen show in België, 1 in NL & Luxemburg maar wel 11 shows in Duitsland!? :rofl:

1 like

Nou ik zag dus op YouTube in de comments dat ze ontzettend populair nog zijn in Duitsland bij jong en oud, dus ik denk vandaar

2 likes

Oh ik lees Alexisonfire! Die leadsinger z’n stem :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaa :smiling_face_with_three_hearts: Heel veel zin om dat eindelijk live te horen (:

2 likes

Ah dank hiervoor! Heb net tickets gehaald voor Death Cab for Cutie, heb die altijd al eens live willen zien. En leuk in Paradiso!

3 likes

Gvd ik heb een kaartje voor blink-182. :heart::heart::heart::heart::heart: Voor 62 euro dus geen gekke bedragen.

14 likes

Ik was gisteren bij Sum 41 en het was zo leeeuk. Ze hadden Simple Plan mee als special guest maar die waren zó slecht vergeleken met Sum 41 haha.

En voor de komende tijd heb ik nog kaartjes voor Frank Carter & The Rattlesnakes, Wolf Alice, Fvnerals, Rolo Tomassi & Holy Fawn, Death Cab for Cutie, Goldband en Brutus. Gooood times.

16 likes

Iemand toevallig intresse in kaartjes voor White Lies in Paard deze vrijdag? We kunnen zelf niet. Verkoop ze voor de aanschafprijs.