Ga je vrijdag kaarten halen voor ricky gervais?
Oeh wat leuk dat hij komt!!
Is daar toevallig ook een presale van?
Ja! Tot nu toe nog niemand gevonden om mee te gaan dus ga in mn eentje
Nee, haha ik ga met mijn dochter naar Kinderen voor Kinderen en ik weet niet meer waar onze stoelen in de zaal zijn
Jaa is er een presale? Heb je al tickets?
Ik wil ook graag gaan maar lees dat ie 2 jaar geleden binnen enkele minuten uitverkocht was.
Haha ook leuk
Geen idee of er presale is , ben bang van niet.
Weet niet hoeveel kaarten je wil maar kan altijd kijken of ik die bij de mijne kan bestellen.
Klinkt echt als een toptijd
Ik ben bij het concert van Blackpink en net voor me in de rijstond een vrouw met ticket met een andere datum (12 decembrr volgznd jaar) en een onbestaande tribune/vak.
Lijkt me echt kut om dat mee te maken (maar logisch dat het risky is om buitzn de officiƫle kanalen tickets te kopen, doe dat zelf nooit)
Mij niet gelukt, voor geen van beide shows. Jou wel?
Nee, helaas niet!
Ging zo ontzettend hard! Snapte er ook niks van. Was nr 3000 in de rij, er zijn per show als het goed is 6000 plaatsen en nog niet gelukt
Mensen kopen toch bijna nooit maar een kaartjeā¦
Ik had twee kaarten voor Ricky G in mān mandje maar zag toen stomme reviews en kon niet goed polsen of de stoelen nou goed waren (je kon niet zelf aanklikken op de plattegrond) dus was er al weer helemaal klaar mee.
Maar er waren 2 shows. Je hield je plaats in de wachtrij voor de 2e show. Betekent dat iedereen dus gemiddeld 4 tickets kocht. Dats best veel.
Rond de Arena heb je heel veel van dit soort vage parkeerplaatsen. Bij mij is het nooit mis gegaan. Ik zou misschien wel een beetje op tijd heen gaanā¦
Ja ik heb een paar weken geleden een parkeerplek via hun gereserveerd/betaald en dat ging helemaal prima!
Brendon stopt met Panic at the Disco. Dat wordt janken bij het concert volgende maand
https://www.instagram.com/p/CnzNF9ouOUp/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Gaat iemand vrijdag naar NAAZ in CarrƩ?
Ik heb net spontaan een ticket gekocht op ticketswap!