Ik ga ook proberen kaartjes te scoren. De vorige keer maar 3 liedjes gehad in Caprera voordat het werd stopgezet vanwege noodweer. Ik was zo verzopen en doorweekt toen, was geen paraplu tegen opgewassen. Blij dat het nu overdekte venues zijn, haha.
Ja, zag ook al dat āie weer komt Hier staat āie in een van de beste venues die we hebben (Tempodrom, in Berlijn), ga zeker kaartjes kopen
Hier was ik ook bij, vond het echt goed! Ik heb dat lied dus nog steeds in mān hoofd
Gisteren naar Nightwish geweest in de ziggo. Luister dat al sinds mān 13e haha (nu 32), uit mijn āgothicā tijdperk . Maar het was echt goed en Floor is zo ontzettend goed
Ja, ook echt tof dat henk poort erbij was!!
Ik ga vanavond! Zo zin in!
Veel plezier!
Ik ga ook vanavond!
Ik ga met mijn vriend en schoonouders. En ben erg benieuwd hoe die ouders het gaan vinden, want zij kennen Floor dus vooral van āDe beste Zangersā. Ik heb er zo zin in!!
Ik ben mezelf mentaal aan het voorbereiden voor mijn concertagenda de komende twee weken Ik heb 1, 2, 4, 7, 8 en 9 december concerten :ā) Iemand anders die ook naar Little Simz, Tamino, Zwangere Guy, Shygirl, Chibi Ichigo of Pom gaat?
Ik ben ook bij little simz
Ik ga ook naar Tamino!
Omg het was zo gaaf!
Ook bij little Simz, zin in!
Ik heb tickets binnen voor the weeknd!
Ik had ze al voor het vorige concert maar die werd gecanceld dus had presale. Dit was echt de ergste ticketmaster war die ik OOOT heb meegemaakt . 2 uur over gedaan.
Ik ben bij een concert, zit helemaal bovenin (4 verdiepingen), had dorst en zag een waterfontijn staan. Ik helemaal happy, komt er geen water uit en heb geen tijd meer om naar beneden te gaan en water te kopen
Was net naar Charlie Puth in Salle Pleyel in Parijs en ik was blij verrast.
Had niet echt verwachtingen maar omg de zaal had zulk goed geluid, de band kwam mega goed uit en hij zei ook in het midden van optreden āeven applaus voor de mensen van de zaal want het is de beste waar we hebben gespeeld deze tourā
Zeker in vergelijking met De Roma in Antwerpen waar ik een week geleden was, supermooie zaal daar maar veel van het geluid gaat echt verloren
Ik kan nergens een plattegrond vinden van de Afas, wanneer er ook stoelen zijn in het veld zeg maar?
Terwijl ik bij het boeken toch echt een plattegrond heb gezienā¦
Kan iemand mij daaraan helpen somehow?
Hmm ik zou graag de rijen en stoelnummers willen weten, maar thanks!